Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@07:16:27 GMT

پارس‌آباد قطب ارائه خدمات بهداشتی در شمال استان است

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۷۶۹۴

پارس‌آباد قطب ارائه خدمات بهداشتی در شمال استان است

به گزارش خبرنگار مهر، جابر جهان‌بین بعد از ظهر جمعه در نشست با مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در پارس‌آباد اظهار کرد: شهرستان پارس‌آباد قطب ارائه خدمات بهداشتی، درمانی در شمال استان است که ضرورت دارد بیمارستان ارس این شهرستان تجهیز شود.

وی با بیان اینکه فرسودگی ساختمان شعبه تأمین اجتماعی و محدودیت فضا مانع از ارائه خدمات بیمه‌ای شده است، گفت: ۸۴ هزار نفر بیمه شده اصلی و تبعی در شهرستان پارس آباد داریم که باید در کمتر از یک ماه مسئولان وعده تغییر و جابجایی شعبه تأمین اجتماعی که خواسته و مطالبه مردم است، جامه عمل بپوشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار پارس‌آباد بیان کرد: توسعه محدوده بیمارستان ارس لازم و ضروری است که با تحویل ساختمان فعلی تأمین اجتماعی پارس‌آباد به بیمارستان ارس، قرار شد تا ساختمان جدید احداث و راه‌اندازی شود.

جهان بین ادامه داد: در کنار توسعه فضای فیزیکی، جذب نیروی انسانی و رفع کمبودهای چارت سازمانی از دیگر مطالباتی است که می‌توان در کوتاه‌ترین زمان بسترهای آن را فراهم کرد.

وی افزود: در دولت مردمی همه دستگاه‌های خدمات‌رسان به ویژه بیمه تأمین اجتماعی باید سطح کیفی خدمات خود را ارتقا داده و در کنار توسعه سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی در قالب گروه شستا در پایاب سد خداآفرین و کشت و صنعت مغان، توسعه اشتغال در منطقه نیز اتفاق بیفتد.

کد خبر 5556548

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری پارس آباد سازمان تامین اجتماعی شهرستان پارس آباد سد خدا آفرین مهر محرم 1401 بوشهر سیلاب ماه محرم ویروس کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری حسینیه مهر عکس استانها اردبیل آمار کرونا همایش شیرخوارگان حسینی مشهد خراسان رضوی تأمین اجتماعی پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۷۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد

ایسنا/هرمزگان با حکم مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان، سرور کریمی‌پور به عنوان سرپرست بیمارستان خلیج‌فارس معرفی شد.

در پی صدور حکمی از سوی دکتر غلامعباس مؤمنی -مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان- و انتصاب دکتر سرور کریمی‌پور به سمت سرپرست بیمارستان خلیج فارس بندرعباس، مراسم تکریم دکتر فرشته بستان رئیس سابق و معارفه سرپرست جدید بیمارستان تامین اجتماعی بندرعباس؛ با حضور دکتر غلامعباس مؤمنی -مدیر درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان-، علی علیزاده -مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان-، اسماعیل حاجی‌زاده -دبیر اجرایی خانه کارگر استان هرمزگان-، ارسلان حیدری -رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی هرمزگان-، دکتر فرشته بستان -رئیس سابق بیمارستان خلیج‌فارس- و جمعی از مسئولان برگزار شد.

در مراسم تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان خلیج فارس بندرعباس؛ مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان هرمزگان در این مراسم گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی سازمانی است که در زمینه بیمه‌ای و درمانی فعالیت دارد و تلاش می‌کند عدالت اجتماعی و توانمندسازی را در جامعه اجرایی کند.

دکتر غلامعباس مومنی افزود: سازمان تأمین‌اجتماعی خدمات درمانی خود را علاوه بر جامعه هدف، به سایر اقشار جامعه نیز ارائه می‌کند و این امر نیازمند داشتن امکانات مختلف و زیرساخت مناسب است.

مومنی بیان کرد: ارائه خدمات درمانی مناسب نیازمند داشتن امکانات لازم است که یکی از مهمترین امکانات برای تحقق این امر داشتن نیروی انسانی متعهد و با تجربه است.

وی در خاتمه افزود: اهمیت نیروی انسانی برای هر سازمان بسیار زیاد است و پویایی و توانمندی یک سازمان به نیروی انسانی آن بستگی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری