Web Analytics Made Easy - Statcounter

صحبت‌های گواردیولا درباره ماندن برناردو سیلوا در این تیم چندان مطمئن نبود اما او تایید کرد پیشنهادی از بارسلونا دریافت نکرده‌اند

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی امیدوار است برناردو سیلوا را در ترکیب تیمش حفظ کند اما در خصوص ماندن او تردیدهایی دارد. 

طرفداری | یک‌شنبه شب در نخستین هفته از فصل 23-2022 لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی مهمان وست‌هم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش منچستراونینگ نیوز، پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی در نشست خبری پیش از بازی با وست‌هم به سوالات خبرنگاران در خصوص آینده برناردو سیلوا، نقل و انتقالات تیمش و وضعیت ارلینگ هالند پاسخ داد.

خرید دفاع چپ:

خبر خاصی نیست؛ وضعیت مثل همیشه است. ژوائو [کانسلو] را داریم و نیتن [آکه] هم می‌تواند آن‌جا بازی کند. هنوز تا پایان ماه فرصت باقی است و باید ببینیم چه می‌شود. بازار همیشه چالش‌های خودش را دارد. فروش، سخت‌تر از خرید است اما گاهی اوقات اقدام برای خرید جواب می‌دهد و گاهی اوقات نه.

ماجرای انتقال برناردو سیلوا به بارسلونا:  بارها گفته ام از سال‌هاست از تمرین دادن این بازیکنان، حسی فراتر از لذت را تجربه کرده‌ام. از کار کردن با الکس [زینچنکو]، گابریل [ژسوس] و رحیم [استرلینگ] خیلی لذت‌بخش بود. در نهایت،  برای جدایی بازیکنان می‌توان دلایل زیادی برشمرد و گاهی اوقات باید بازیکن بفروشید. میل بازیکن مهم است و من بازیکن راضی در تیمم می‌خواهم. خیلی دوست دارم برناردو به کارش در این‌جا ادامه دهد. او بازیکن بسیار خاصی در تیم ما است اما نمی‌دانم چه می‌شود. اگر برناردو بماند، عالی می‌شود و اگر برود، باید بگوییم فوتبال همین است. بازیکنان، انگیزه‌های خودشان را دارند و من کسی نیستم که انگیزه شخصی بازیکنان را بُکُشم. حرفه فوتبال بازی کردن کوتاه است و من بخش کوچکی از باشگاه هستم. باید با باشگاه صحبت کنم، آن‌ها تصمیم بگیرند و من آن را بپذیرم.  آیا برناردو سیلوا جدا می‌شود؟

 نگفتم او قرار است جدا شود. پاسخ من دقیقا مشابه پاسخ فصل گذشته‌ است. هر هفته این را از من می‌پرسید و همیشه می‌گویم بهترین‌ها را برای بازیکن می‌خواهم. قطعا می‌خواهم برناردو در سیتی بماند؛ صد درصد. با این‌حال اگر بازیکن بخواهد برود، پیشنهاد داشته باشد و باشگاه آن را بپذیرد، بحث فرق می‌کند. برناردو بازیکنی ویژه و مهم برای سیتی است اما نمی‌دانم چه می‌شود. هیچ پیشنهادی دریافت نکرده‌ایم؛ فصل پیش هم همین‌طور بود. برناردو آماده است و برای بازی یک‌شنبه مقابل وست‌هم خوب تمرین می‌کند. 

با برناردو سیلوا درباره آینده‌اش صحبت می‌کنید؟

خیلی با او صحبت می‌کنم، درست مثل سایر بازیکنان چون من دارم پیر می‌شوم و باید یک‌دیگر را بهتر بشناسیم. از بازیکنان و احساسات‌شان خبر دارم. برناردو خوش‌حال و متعهد است. او این‌جا خوش‌حال است و باید ببینیم چه می‌شود. 

 چه چیزی می‌تواند پپ گواردیولا را برای ماندن بیش‌تر در منچسترسیتی متقاعد کند؟

نیازی ندارم چیزی را در زندگی‌ام عوض کنم. در میانه فصل و انتهای فصل با باشگاه صحبت می‌کنیم. بارها گفته‌ام اگر باشگاه بخواهد، مدت بیش‌تری در سیتی می‌مانم و تمدید می‌کنم. گاهی اوقات اجبار و عجله کردن، خوب نیست. باید ببینیم شرایط چه‌طور پیش می‌رود. باید بگذاریم همه چیز روال طبیعی خودش را طی کند. 

ارلینگ هالند چگونه با فشارها کنار می‌آید؟

 نمی‌دانم او چند گل قرار است بزند و اهمیتی هم نمی‌دهم. ما برای ارلینگ هالند بازی نمی‌کنیم و پیروز نمی‌شویم. او باید جزوی از تیم باشد. او در بازی با لیورپول برای اولین بار در پنج ماه اخیر، نود دقیقه بازی کرد. او به زمان بیش‌تری برای تطبیق با شرایط نیاز دارد. او مثل هرسال گل خواهد زد اما باید با شیوه بازی تیم تطبیق پیدا کند. درباره توانایی‌هایش هیچ تردیدی ندارم اما واقعا نمی‌دانم او قرار است چند گل بزند. 

آیا 20 بازیکن برای یک فصل طولانی کافی است؟ 

 بله، ما آکادمی هم داریم و اگر مصدومیت‌ها مشکل‌ساز شد، آن‌ها به ما کمک می‌کنند. امیدواریم که البته این اتفاق نیفتد. بازیکنان زیادی در دسترس دارم و البته پنجره زمستانی هم هست. شاید آن موقع کارهایی انجام دهیم که الان از انجام‌شان ناتوان هستیم. جذب جانشین در صورت جدایی برناردو سیلوا؟ امیدوارم او بماند. 

بازی با وست‌هم: 

 همیشه فکر می‌کنم فصل پیش رو نمی‌تواند سخت‌تر از فصل گذشته باشد اما در واقع همین‌طور است. هر باشگاه بهتر از فصل قبل می‌شود و جاه‌طلبی‌های خودش را دارد. همه تیم‌های لیگ برتر کیفیت بالایی دارند و به همین دلیل است که این لیگ، بهترین است. به لندن سفر می‌کنیم تا بازی خوبی داشته باشیم؛ بازی سختی مقابل وست‌هم داریم، به خصوص این‌که همیشه اول فصل مشکلاتی داریم اما می‌خواهیم این بار این مشکلات تکرار نشود. 

اخبار داغ 

مربی برزیلی، تمرینات پرسپولیس را به دست گرفت / عکس فرشید اسماعیلی در قطر جراحی شد + عکس اختصاصی طرفداری پیر امریک اوبامیانگ گزینه جدید چلسی برای تقویت خط حمله پیتر فیشر: سادیو مانه کدام خری است؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برناردو سیلوا گاهی اوقات چه می شود وست هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۷۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار: انصافا حق‌مان برد بود

به گزارش ورزش سه، مهدی تارتار پس از تساوی ۱-۱ ملوان برابر استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی بود. من قبل از بازی هم گفتم استقلال خوزستان دور برگشت نتایج خوبی گرفته و کارمان سخت بود، اما انصافا می‌توانستیم برنده باشیم. فکر می‌کنم روی صحنه گل خطا روی مدافع ما صورت گرفت.

وی افزود: ما فیلم را بازبینی کردیم. بازیکن خارجی حریف، اندونگ، خطا انجام می‌دهد و خودش هم بعد از ریباند گل را می‌زند. امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم، چون آقای کوپال ناظمی از داوران خوب ما هستند، اما فکر می‌کنم در آن صحنه اشتباه کردند و امیدوارم کارشناسی شود. بعد از آن هم بازی متعادل بود.

تارتار در پایان در خصوص شرایط استقلال خوزستان گفت: استقلال در نیم فصل تیمش را تقویت کرده و فکر می‌کنم دور برگشت نتایج خوبی داشته و در این زمین چند برد و مساوی کسب کرده و تیم بهتری شده است. امیدوارم تیمی که استحقاق ماندن در لیگ را دارد، بماند و در حقش اجحاف نشود و داوران ما هم با توجه به اینکه VAR نیست، دقت داشته باشند که خدایی نکرده حقی از تیمی تضییع نشود.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند
  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد
  • گریلیش: هنوز از حرف‌های گواردیولا حیرت می‌کنم
  • ستاره‌ای که عاشق بارسلوناست به بایرن می‌رود!
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • رئال مادرید 2-6 بارسلونا؛ 15 سال از تحقیر خانگی لوس‌ بلانکوس گذشت / عکس
  • دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود