Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@21:25:16 GMT

مسئولان پیگیر رفع مشکلات خبرنگاران باشند

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۷۸۹۲

مسئولان پیگیر رفع مشکلات خبرنگاران باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: تجمع بزرگ عزاداران حسینی شنبه ساعت ۵:۳۰ بعدازظهر در چهارراه امام خمینی (ره) پارس آباد برگزار خواهد شد که از عموم عزاداران دعوت می‌شود به صورت خانوادگی در این مراسم حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و روز خبرنگار گفت: داشتن علم و دانش، تجربه و جسارت، سرعت، دقت و صحت خبر را از لازمه خبرنگار خوب معرفی کرد.

خطیب جمعه پارس آباد ادامه داد: از مسئولان انتظار است پیگیر رفع مشکلات خبرنگاران باشند تا خبرنگاران بدون دغدغه بتوانند در رسالت خود موفق عمل کنند.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به ۱۸ مرداد روز تجلیل از اسرا و مفقودین تصریح کرد: امنیت، آرامش و آسایش امروز در جامعه را مدیون خون شهدا و فداکاری‌ها و رشادت‌های جانبازان و آزادگان و اسرا هستیم.

امام جمعه شهرستان پارس آباد ضمن تاکید بر ترویج پرداخت زکات گفت: پرداخت زکات موجب برکت عمر و مال و گشایش در زندگی فقرا و نیازمندان می‌شود و کشاورزان پرداخت زکات را در اولویت قرار دهند.

کد خبر 5556595

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه اقامه نماز جمعه نماز امام جمعه پارس آباد روز خبرنگار محرم 1401 بوشهر سیلاب ماه محرم ویروس کرونا مراسم عزاداری کرمانشاه حسینیه مهر عکس استانها همایش شیرخوارگان حسینی آمار کرونا اردبیل مشهد خراسان رضوی پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۷۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد

مهدی فرضی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دقایقی پیش به دنبال گزارش حادثه رانندگی در جاده قشلاق فتحعلی پارس آباد، اکیپ فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: براثر برخورد دو دستگاه سواری نیسان و پژو یک نفر مصدوم و ۴ نفر فوت شدند که سه نفر از فوت شدگان خانم و نفر دیگر آقا بود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: مصدوم این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد انتقال داده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جاده‌های شهرستان پارس‌آباد از پرحادثه‌ترین جاده‌های استان اردبیل هستند که تکمیل چهاربانده کردن این جاده‌ها از مطالبات اساسی و به جد مردم این شهرستان است.

کد خبر 6092544

دیگر خبرها

  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • خمس و زکات در عین وجوب یک امر داوطلبانه است
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین