Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه ورامین به حادثه سیل اخیر در کشور به ویژه در مناطقی مانند فیروزکوه و امامزاده داوود (ع) در استان تهران اشاره کرد و ضمن تسلیت به بازماندگان قربانیان سیل گفت: همه وظیفه داریم، به کمک عزیزان سیل زده بشتابیم، بحمدالله مردم استان تهران به ویژه ورامینی‌ها در یاری و امدادرسانی به سیل زده‌ها خوش درخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر از استاندار تهران، فرماندار، شهردار، اعضا شورای شهر، موکب ها و گروه‌های جهادی ورامین در امدادرسانی به سیل زدگان گفت: وظیفه دینی، ملی و انقلابی ما است، که در این شرایط به یکدیگر کمک کنیم.

امام جمعه موقت ورامین سپس به ۱۲ مرداد سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از کهن‌ترین نهادهای انقلابی که با لحظه شناسی و اقدام به موقع توانسته زمینه ساز حضور مردم در صحنه‌های مختلف باشد، ضمن برگزاری بزرگداشت ایام الله خنثی کننده فتنه‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف نیز بوده است.

وی در ادامه ۱۷ مرداد و روز خبرنگار را مورد اشاره قرار داد و از این عزیزان به دلیل همراهی همیشگی با نهاد نماز جمعه و مراسم انقلابی تقدیر کرد و افزود: رسالت خبرنگار به عنوان حلقه واسط میان مردم و مسئولان و انعکاس دهنده خواسته‌های به حق و منطقی مردم بسیار خطیر است.

محمودی گفت: امروز اکثر مردم در فضای مجازی به صورت گروهی و فردی فعال هستند، لذا رسالت همه ما در فضای مجازی و رسانه‌ای تلاش در جهت حفظ سلامت آن و استفاده صحیح و کاربردی از این فضا است.

وی همچنین روز ۱۱ محرم که به روز تجلیل از اسرا و مفقودان و بزرگداشت شهدای مدافع حرم نامگذاری شده است، را مورد اشاره قرار داد و افزود: شهدا، اسرا و مفقودین ثابت کردند، بر پیمان خویش ثابت قدم ایستاده اند و شهدای مدافع حرم نیز با دفاع جانانه از حرم اهل بیت درس جانانه به استکبار جهانی دادند.

خطیب جمعه ورامین سالروز بمباران اتمی هیروشیما توسط آمریکا را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: این جنایت تاریخی بیانگر ددمنشی و درنده خویی سردمداران رژیم آمریکا است.

وی دهه محرم و ایام عزاداری سیدالشهدا (ع) را مورد اشاره قرار داد و گفت: عاشورا نقطه اوج تبلور ولایتمداری شیعیان است، لذا راه اندازی دسته جات عزاداری و هیأت‌ها در روز عاشورا یک مانور دشمن شکن است.

کد خبر 5556484

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محسن محمودی خطبه های نماز جمعه سیل امام جمعه موقت ورامین محرم 1401 بوشهر سیلاب ماه محرم ویروس کرونا مراسم عزاداری کرمانشاه حسینیه مهر عکس استانها همایش شیرخوارگان حسینی آمار کرونا اردبیل مشهد خراسان رضوی مورد اشاره قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۷۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم وارد یاسوج شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با استقبال استاندار و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد وارد فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج شد.

محمدعلی زلفی صبح روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با هدف شرکت در مراسم گرامیدشت هفته معلم و حضور در دانشگاه و دیدار با اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان و همچنین بازدید از فعالیت‌ها و پیشرفت‌های اخیر در بخش‌های مختلف دانشگاه یاسوج به این شهر سفر کرد.

دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سر در دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج، بازدید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت و مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیات رئیسه دانشگاه یاسوج، نشست آمایش آموزش عالی(با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه ها و...)، نشست با اعضای هیات علمی دانشگاه یاسوج در قالب نشست گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و... برنامه‌های این سفر یک روزه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند