Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تسلیت ایام عزای حسینی، ضمن قدردانی از مردم و هیئت‌های مذهبی، عزاداری سالار شهیدان را مایه سعادت دنیا و آخرت دانسته و در بیان توصیه هایی در این رابطه اظهار داشت: نظم و انضباط، حفظ عزاداری های سنتی، رعایت مسائل بهداشتی و اقامه نماز باشکوه ظهر عاشورا باید مد نظر و توجه مردم عزادار باشد و دقت کنیم که در عزاداری ها باید به فلسفه قیام عاشورا و حفظ مکتب اهتمام جدی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه عاشورا دارای پیام های سیاسی، اجتماعی، اخلاقی و معنوی در ابعاد مختلف است افزود: مکتب عاشورا باید در زندگی ها پیاده شود تا حیات طیبه را برای جامعه اسلامی رقم بزند، لذا باید تلاش ها در مسیر زندگی عاشورایی باشد و از پیام عاشورا در عمل صیانت کنیم و قطعا اگر ملتی عاشورا را فهمید و پای آن ایستاد هیچگاه دچار ضعف و سستی نخواهد شد.

امام جمعه شهرستان پارسیان، با اشاره به موفقیت های کشور در زمینه های مختلف، آن را محصول حرکت منطبق بر اصول انقلاب ارزیابی و تاکید کرد: نمونه آشکار این پیشرفت ها، صنعت دفاعی است که امروزه شاهد اعتراف و هراس دشمنان از پیشرفت ملت ایران هستیم در حالی که روزی محتاج واردات سیم خاردار و گلوله کوچک بودیم.

حجت الاسلام بارانی، با اشاره به جنجال آفرینی آمریکایی‌ها در رابطه با خبر فروش پهپاد ایرانی به روسیه، آن‌را اعتراف بزرگ ایالات متحده به پیشرفت ملت ایران دانسته و تصریح کرد: ملت ایران با اراده الهی شعار ما می توانیم را در صحنه عمل نمایان کرد و ثابت کرده است که با تکیه بر توان داخلی قادر بر حل مشکلات خود خواهد بود و آمریکا و نوچه های منطقه ای و بین المللی‌اش نیز هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

وی، به مذاکرات رفع تحریم و اقدامات نسنجیده طرف غربی اشاره و عنوان کرد: غربی ها بدانند ملت و مسئولان اراده کرده اند که در برابر زیاده خواهی ها و زورگویی ها ایستادگی کنند و هر چه بیشتر عهد شکنی کنید قفل های بیشتری از صنعت هسته ای خواهد شکست لذا دست از لجاجت و زورگویی بردارید و بشنوید و بدانید که ملت عاشورایی ایران زیر بار حرف زور نمی‌رود.

امام جمعه ‌پارسیان، یکی از مطالبات جدی رهبر معظم انقلاب و مردم را از مسوولان، کنترل گرانی ها و حل مشکلات معیشتی معرفی و با تاکید بر اقدامات سریع و جدی در این زمینه گفت: امروز گرانی‌های پی در پی به مردم فشار آورده و توقفی هم در این مشاهده نمی شود و روزانه شاهد افزایش قیمت ها هستیم لذا مسوولان محترم توجه کنند که اگر مشکلات معیشتی مردم حل نشود و مردم ثمره تلاش ها و اقدامات شما را بر سفره خود مشاهده نکنند، سایر خدمات شما نیز تحت الشعاع قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: دشمن بر این زخم تمرکز کرده است لذا باید به طور جدی، قوی، عالمانه و با برنامه‌ریزی حرکت کرد و هرگونه کوتاهی در این زمینه قابل اغماض نخواهد بود، البته ما و مردم امیدوار به حرکت مخلصانه مسوولان اجرایی کشور هستیم و انتظار داریم که هر چه سریع تر ثمره این مجاهدت ها بر سفره مردم مشاهده شود.

شهرستان پارسیان با جمعیت ۷۰ هزار نفری در غربی‌ترین نقطه هرمزگان با فاصله ۴۰۰ کیلومتری از مرکز استان واقع شده است.

برچسب‌ها پارسیان ماه محرم هرمزگان خطبه ها بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پارسیان ماه محرم هرمزگان پارسیان ماه محرم هرمزگان خطبه ها بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۷۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه میثم مطیعی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه‌های مرثیه خوانی میثم مطیعی در ایام عزاداری شهادت امام جعفر صادق (علیه‌السلام) اعلام شد.

مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) با نوای میثم مطیعی به شرح زیر است:

ترتیل‌خوانی و بیان نکات تفسیری: حاج میثم مطیعی

سخنران: حجت الاسلام استاد قرائتی

مداحی و عزاداری: میثم مطیعی

زمان: پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۲۰:۳۰

مکان: تهران، میدان شیخ بهایی، ده ونک آستان مقدس امامزاده قاضی الصابر (ع)

عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق (ع)

سخنران: حجت الاسلام امامی

با مداحی: میثم مطیعی

زمان: جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۲۱:۳۰

مکان: ارومیه، بلوار ۷ تیر، جنب ترمینال شهرستان، حسینیه اعظم ثارالله ارومیه

عزاداری شام شهادت امام جعفر صادق (ع)

سخنران: حجت الاسلام سیدحسین آقامیری

با مداحی: میثم مطیعی

زمان: شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ بعد از نماز عصر

مکان: قم، حرم مطهر حضرت معصومه (س) شبستان امام خمینی (ره)

کد خبر 6093891 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • اعلام برنامه میثم مطیعی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد