Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@19:04:17 GMT

مسئولان به فکر گره‌گشایی از مشکلات مهدی‌شهر باشند

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۸۰۳۰

مسئولان به فکر گره‌گشایی از مشکلات مهدی‌شهر باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد بارانی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهدی شهر به میزبانی حسینیه المهدی این شهر ضمن بیان اینکه دردهای مسئولیت پذیری با تقوا درمان می‌شود، ابراز داشت: به این معنا که اگر در روابط اجتماعی و یک جامعه اسلامی باهم برادر و برابر بوده، همدیگر را نصیحت کنیم، خیرخواه هم باشیم استحکام برادری ایجاد می‌شود و اتحاد برابر جبهه استکبار به وجود خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب مفهوم ولایت را می‌توان به کوهنوردی تشبیه کرد که همه باهم با طناب وصل هستند تا اگر یکی سقوط کرد دیگران بتوانند مانع لغزش او شوند، افزود: اطراف ولایت، برابر دشمنی که امروز می‌خواهد امام حسین (ع) و معنویت را از ما و جوانان بگیرد، باید جمع شویم. چرا که می‌خواهند این کشور بوی معنویت ندهد لذا می‌بایست در برابر جبهه استکبار همه یکپارچه باشیم و این معنای دقیق ولایت است.

مدیران به فکر خدمت باشند

امام جمعه مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه باید تقوا به نحوی باشد که مدیران اگر به جایی رسیده جز خدمت چیزی نبینند، ابراز داشت: برخی مدیران در مهدی شهر متأسفانه اینگونه نیستند هزاران گره و مشکل در زندگی مردم وجود دارد و باید یک مسئول در بین مردم حضور یابد و با آنها مهربانی پیشه کند.

بارانی در ادامه تصریح کرد: وقتی تقوا کمرنگ باشد فرد به جای فکر کردن به نان شب مردم به شکم و تفریح خود می‌رسد و حالت شمر را ایجاد می‌کنند که نماز هم می‌خواند اما امام حسین (ع) را کشت.

وی با بیان اینکه مردم خدمت می‌خواهند و فریب نمی‌خورند، افزود: مردم می‌بینند بیماری که وارد بیمارستان مهدی‌شهر می‌شود با هزاران مشکل بر می‌گردد، چه کسی باید پاسخگو و پیگیر این کار باشد؟

ایران در صدر قدرت‌های جهان

امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب می‌فرماید انبوه جوانان رشد یافته با روحیه انقلابی و آماده جهاد برای کشور، ثروت عظیم هستند، ابراز داشت: هیچ اندوخته‌های قابل قیاس با این ثروت نیست نزدیک دو دهه است که رستاخیز علمی در کشور آغاز شده است و ایران یازده برابر شتاب علم متوسط جهان پیش رفت که برای دشمن نا امید کننده است ما این حرکت را آغاز و با شتاب پیش می‌رویم تا عقب افتادگی‌ها را جبران کنیم.

بارانی با بیان اینکه استکبار در اخبار خود این هفته منتشر کرد که ایران تولید و صدور سلاح به روسیه را پیمان بسته است، تصریح کر: این افتخار بزرگی که جمهوری اسلامی کسب کرد آن روزی که سیم خاردار را باید از غرب وارد می‌کردیم دو ابرقدرت شرق و غرب وجود داشت امروز داریم به یکی از آنها سلاح و پهپاد می‌دهیم این پیشرفت عظیمی که جوانان با کار شبانه روزی خود شکل دادند.

وی ضمن تاکید بر اینکه امروز ایران قدرت برتر نظامی در منطقه است که ایران هزاران فروند پهباد در اختیار دارد، افزود: ایران در صدر تولید موشک پیشرفته است و به راحتی می‌تواند اسرائیل را اگر تکان بخورد مورد هدف قرار دهند و از زمین محو کنند.

کد خبر 5556617

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدیشهر محمد بارانی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان محرم 1401 بوشهر سیلاب ماه محرم ویروس کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری عکس استانها حسینیه مهر همایش شیرخوارگان حسینی آمار کرونا اردبیل مشهد خراسان رضوی مهدی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۸۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه درخشش قایدی با گلزنی برابر النصر

اتحاد کلباء در شبی که مهدی قایدی گلزنی کرد برابر حریف خود به تساوی دست پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، در هفته بیستم لیگ امارات دو بازی برگزار شد.

اتحاد کلباء که مهدی قایدی را در ترکیب اصلی خود داشت مهمان النصر بود و یک تساوی ارزشمند را به دست آورد.

این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید و مهدی قایدی گل نخست بازی را به ثمر رساند تا درخشش او در لیگ امارات ادامه داشته باشد.

اتحاد کلباء با این تساوی در رده دهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

در دیگر بازی برگزار شده بنی یاس با نتیجه ۴ بر ۲ حتی را شکست داد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • ادامه درخشش قایدی با گلزنی برابر النصر
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • تاکید امامان جمعه استان بر رفع مشکلات جامعه کارگری
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان
  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود