Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-09@00:21:06 GMT

صدور هشدار زرد هواشناسی برای اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۸۰۳۵

صدور هشدار زرد هواشناسی برای اصفهان

هواشناسی اصفهان، با صدور اطلاعیه‌ای از ناپایداری همرفتی و رگبار و رعد وبرق (در نواحی مستعد احتمال بارش تگرگ) و وزش باد شدید موقتی از روز شنبه تا سه شنبه هفته آینده در مناطق غربی و جنوبی استان و مناطق همجوار با استان‌های چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

بر اساس این گزارش، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، ایجاد روان آب، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی استان و ایجاد خسارات بر اثر وزش باد شدید موقتی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شدت ناپایداری‌های همرفتی در بعدازظهر و اوایل شب در مناطق کوهستانی و مستعد رخ خواهد داد.

در این اطلاعیه به شهروندان توصیه شده است از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه‌های فصلی و بستر رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها اجتناب و از پارک خودرو‌ها در کنار درختان فرسوده خودداری کنند و تدابیر پیشگیرانه را برای کاهش خسارات احتمالی داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی رگبار باران وزش باد شدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۸۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار زرد هواشناسی استان کرمان با پیش‌بینی وزش باد و گرد و خاک

ایسنا/کرمان کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از فردا (سه‌شنبه) تا اوایل هفته آینده بر سرعت وزش باد در سطح استان افزوده خواهد شد.

فهیمه راستی امروز ۱۷ اردیبهشت ماه درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: از فردا (سه‌شنبه) تا اوایل هفته آینده بر سرعت وزش باد در سطح استان افزوده خواهد شد.

وی افزود: بیشترین سرعت وزش باد در نیمه غربی و جنوب شرق استان کرمان پیش بینی می‌شود لذا خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در مناطق مذکور محتمل است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: همچنین طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ضمن افزایش ابر، رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در برخی از مناطق شمال و غرب استان دور از انتظار نیست.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ادامه رگبارهای پراکنده در البرز تا جمعه
  • تشدید بارش‌های بهاری در آسمان مازندران
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در خصوص وزش باد
  • صدور هشدار سطح نارنجی در اردبیل
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای تهران
  • تهرانی‌ها هشدار امروز هواشناسی را جدی بگیرند
  • هشدار سطح نارنجی در گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان صادر شد
  • صدور هشدار زرد هواشناسی استان کرمان با پیش‌بینی وزش باد و گرد و خاک
  • بارش‌های رگباری و تگرگ در راه زنجان