Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@05:44:41 GMT

کامرانی‌فر: دو دستگی در تیم ملی را تحمل نمی‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۸۰۹۰

کامرانی‌فر: دو دستگی در تیم ملی را تحمل نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، حسن كامرانى فر در گفت و گو با سايت رسمى فدراسيون فوتبال پيرامون موضوعاتى كه در خصوص مداخله در موضوعات داخلى فدراسيون خصوصا مسئله انتخابات مطرح مى شود گفت: اولا ذكر اين نكته لازم و ضرورى است كه فدراسيون فوتبال منطبق با قواعد بين المللى و اساسنامه خودش به صورت كاملا مستقل اداره مى‌شود و در هيچ حوزه‌اى توصيه پذير نبوده و در امور فدراسيون هيچ دخالتى صورت نمى‌گيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

يك نمونه اين موضوع شايعاتى بود كه در مورد مداخله در تغيير كادر فنى تيم ملى مطرح مى‌شد اما در نهايت ديديم تنها فدراسيون در اين خصوص به صورت مستقل تصميم گيرى كرد.

کامرانی‌فر در مورد انتخابات فدراسیون بیان کرد: در مورد انتخابات هم هرچند تمايلى به صحبت ندارم اما به اين نكته اشاره مى‌كنم كه فدراسيون بر مبناى اساسنامه خودش و به صورت مستقل اقدام مى‌كند و هيچ مداخله اى در اين مسائل وجود ندارد.

دبيركل فدراسيون در خصوص پاسخگویی به مجلس گفت: جا دارد از نقش حمايتى مجلس در تصويب و تخصيص كمک هاى دولتى خصوصا به منظور حمايت از تيم ملى و پيگيرى پاداش ملى پوشان قدردانى كنيم. زمانى كه مجلس در تخصيص كمکهاى دولتى به فدراسيون ها كمک مى‌كند ما نيز پاسخگويى در زمينه نحوه هزينه كردن اعتبارات دولتى به مجلس را وظيفه خود مى‌دانيم كه اين نه مداخله بلكه وظيفه نظارتى نمايندگان مردم است.

كامرانى فر در پايان گفت: خواسته صريح فدراسيون فوتبال از اعضاى تيم ملى رعايت اخلاق حرفه‌اى و عدم ورود به بخش هاى ديگر و موضع گيرى در خصوص مسائلى است كه در حوزه مسئوليت بازيكن قرار نمى‌گيرد. تفرقه و دو دستگى در تيم ملى خط قرمز ماست و آن را تحمل نخواهيم كرد. بازيكنان تيم ملى ممكن است نگرانى هايى داشته باشند كه بخشى از آنها به حق باشد اما اين موضوعات بايد در جاى خودش و بين اعضاى خانواده مطرح شود اما بعضى اقدامات و رفتارها قابل قبول نيست. خواسته صريح هيات رييسه فدراسيون برقرارى انضباط و آرامش كامل در تيم ملى و ايستادن در برابر هرگونه خط تفرقه، دودستگى و حاشيه سازى است. فدراسيون از تيم ملى با تمام قوا مراقبت مى‌كند و البته نسبت به شناسايى عوامل تفرقه افكن بيرونى كه از آنها شناخت كامل داريم و سعى مى‌كنند با اين اقدامات به تيم ملى نزديک شوند اقدام خواهيم كرد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال حسن کامرانی فر تیم ملى

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۸۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنان سرما را بیش‌تر از مردان تحمل می‌کنند

بررسی جدید پژوهشگران آمریکایی نشان داد بدن زنان، توانایی بیش‌تری در تحمل سرما نسبت به مردان دارد.

به گزارش ایسنا، مدت‌ها تصور می‌شد که زنان بیشتر از مردان سرما را احساس می‌کنند، اما یک پژوهش جدید با این ایده مخالفت کرده و نشان داده است که مکانیسم‌های حفظ گرما در بدن خانم‌ها در مقایسه با همسالان مرد آن‌ها در دمای پایین‌تری کار می‌کنند.

پژوهشگران «مؤسسه ملی سلامت آمریکا» ۲۸ داوطلب جوان، سالم و لاغر را برای پژوهش خود انتخاب کردند که از این تعداد، ۱۶ نفر زن و ۱۲ نفر مرد بودند.

در حالی که شرکت‌کنندگان در معرض دمای بین ۱۷ تا ۳۱ درجه سلسیوس قرار داشتند، اقدامات گسترده‌ای روی آن‌ها انجام شد. به عنوان بخشی از این پژوهش، دمای بحرانی پایین هر شخص نیز محاسبه شد. دمای بحرانی پایین، حداقل دمایی است که یک شخص پیش از واکنش نشان دادن بدن برای گرم ماندن می‌تواند تحمل کند.

تحلیل‌ها نشان دادند که مردان مصرف انرژی را برای گرم نگه داشتن خود در حدود ۲۳ درجه سلسیوس آغاز کردند، اما این واکنش در زنان نزدیک به ۲۲ درجه سلسیوس رخ داد. همچنین، پژوهشگران دریافتند که زنان با خنک‌تر شدن محیط، بهتر می‌توانند دمای بدن خود را حفظ کنند و عایق بهتری در برابر سرما دارند.

پژوهشگران به این نتیجه رسیدند که زنان ممکن است محافظت بیشتری در برابر سرما داشته باشند، زیرا چربی بدن آن‌ها بیشتر از مردان است. آن‌ها گفتند: به طور متعارف احساس می‌شود که زنان سرما را بیشتر از مردان احساس می‌کنند، اما مقایسه‌های کنترل‌شده کمیاب هستند. ما متوجه شدیم زنان دمای بحرانی پایین‌تری دارند که عمدتا ناشی از چربی بدن بیشتر در مقایسه با مردان بود.

با وجود این نتایج، تفاوت معنی‌داری بین سردترین دمای قابل تحمل گزارش‌شده برای مردان و زنان این پژوهش وجود نداشت. تفاوت معنی‌داری نیز در میزان لرز یا آسایش گرمایی گزارش‌شده با کاهش دما مشاهده نشد.

این پژوهش در مجله «PNAS» به چاپ رسید.

دیگر خبرها

  • زنان سرما را بیش‌تر از مردان تحمل می‌کنند
  • کتاب روسازی راه و فرودگاه
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • تصویرنگاری نرم از مداخله‌گرایی آمریکا
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • تصاویری متفاوت از نمایندگان درحال اهدای خون
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی