Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عباسعلی جیرانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در محل مصلی امام خمینی (ره) دامغان برگزار شد، بیان کرد: هفته گذشته شاهد بروز سیلاب و خسارت های فراوان در بیش از ۲۰ استان کشور بودیم که منجر به فوت حدود ۸۰ نفر، مجروحیت ده‌ها نفر و میلیاردها تومان خسارت مالی شد.

وی ادامه داد: این امر نشان می‌دهد که ساختار مدیریت بحران در کشور نیازمند تحول و استفاده از دانش روز است و در این راستا دولت و مجلس شورای اسلامی باید ریل گذاری درست را انجام دهند و با برنامه ریزی و آینده نگری، مشکلات را رفع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جیرانی با بیان اینکه، ایران ششمین کشور حادثه خیز جهان از نظر بروز بلایای طبیعی است، افزود: ۴۱ نوع حادثه طبیعی شناخته شده در جهان وجود دارد که امکان بروز ۳۱ بلای طبیعی در ایران ممکن است.

وی به ۱۷ مردادماه روز خبرنگار اشاره کرد و گفت: خبرنگاری شغلی حساس و پر دردسر است که گرفتاری‌های بسیاری دارد و خبرنگاران باید با حفظ امانت داری، واقعیت ها را به مردم منتقل کنند.

جیرانی اضافه کرد: خبرنگاران رخدادهایی که قابلیت انتقال به مردم را دارد، انتشار می‌دهند، خبر آن‌ها می‌تواند جامعه را ملتهب کند و یا آرامش به جامعه منتقل کند که از این جهت، شغل آن‌ها بسیار حساس است.

وی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، خاطرنشان کرد: هفته اول محرم به نام هفته امر به معروف و نهی از منکر نامیده شده است که این ۲ فریضه الهی در جامعه مظلوم واقع شده است و خانواده‌های متدین و مذهبی هم نسبت به این دستورهای الهی نباید بی تفاوت باشند.

امام جمعه موقت دامغان گفت: امروز متاسفانه بسیاری از ارزش ها را ضد ارزش می‌دانند و امر به منکر می‌کنند که باید نسبت به این موارد مسلمانان به ویژه عزاداران حسینی حساس باشند.

برچسب‌ها امر به معروف و نهی از منکر ماه محرم مدیریت بحران گزارش ملی سیلاب ها شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خطبه ها دامغان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر ماه محرم مدیریت بحران امر به معروف و نهی از منکر ماه محرم مدیریت بحران گزارش ملی سیلاب ها شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خطبه ها دامغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۸۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست

فرماندار شهرستان خوروبیابانک گفت: مدیریت بحران این شهرستان از امکانات کافی برخوردار نیست و نیاز اساسی به پزشکان متخصص، مجرب و امکانات پزشکی دارد و این خواسته مردم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، احمدرضا طحانی ظهر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در جلسه مدیریت بحران شهرستان که با حضور منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان خوروبیابانک با توجه به پراکندگی روستاها و وسعت زیاد آن، نیاز به امکانات امدادی دارد.

وی افزود: در حال حاضر امکانات و تجهیزاتی که برای مقابله با حوادث احتمالی مخصوصاً سیل در شهرستان وجود دارد، بسیار اندک است و در صورت وقوع حوادث، این شهرستان با مشکل مواجه خواهد شد.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک با اشاره به مشکلات حوزه بهداشت و درمان، خاطرنشان کرد: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان باید این موضوع را در نظر داشته باشند که این شهرستان نیاز اساسی به پزشکان متخصص، مجرب و امکانات پزشکی دارد.

طحانی محرومیت‌زدایی را مهمترین نیاز مردم این خطه از استان اصفهان عنوان و تصریح کرد: با وجود اقدامات بسیار در شهرستان خوروبیابانک، همچنان بحث محرومیت قابل لمس است که انتظار می‌رود برای خروج از مشکلات به این شهرستان توجه ویژه شود.

مسئولان اصفهان صدای مردم خوروبیابانک را نمی‌شنوند

حجت‌الاسلام محمدحسین رمضانی، امام جمعه شهرستان خوروبیابانک نیز تصریح کرد: با گذشت چند سال از افتتاح بیمارستان محروم این شهرستان، مسئولان استانی صدای این مردم را نمی‌شنوند و بارها از تریبون نماز جمعه در این خصوص صحبت شده است.

وی ادامه داد: آنچه که این مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور تقاضا دارند تجهیز کامل بیمارستان و حضور پزشک متخصص است.

امام جمعه شهرستان خوروبیابانک گفت: کاهش تعرفه برق منطقه گرمسیری یکی از مطالبات بحق و جدی مردم شهرستان خوروبیابانک است.

کد خبر 748455

دیگر خبرها

  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است