Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام «صادق صالحی» در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به انتشار خبر قراردادهای تسلیحاتی بین ایران و روسیه توسط مقامات آمریکایی و موشکافی رسانه‌های این کشور به این مساله و قابلیت های ایران در عرصه نظامی افزود: جنگنده ها، تانک ها، نفربرها، ناوشکن ها، سامانه های پدافندی، انواع رادارها تنها بخشی از توان بومی ایران برای ساخت تجهیزات و تسلیحات مورد نیاز است که صنعت پهبادی یکی از محصولات شاخص صنایع دفاعی است که با رفع تحریم های تسلیحاتی امکان صادرات آن کشورهای مختلف فراهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه قصرشیرین در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به روند کشورمان در مذاکرات و پاسخ قاطع ایران به مقصر نمایی اروپایی ها گفت: آمریکا و اروپا باید دست از لجاجت و تکبر بردارند، ایران راه خنثی سازی تحریم‌ها را برگزیده است و برای رفع تحریم‌ها نیز از هیچ پوشش منطقه‌ای عزتمندانه و مرتبط با حقوق بین الملل مبتنی بر آرمان‌های انقلاب دریغ نخواهد کرد.

حجت الاسلام صالحی در ادامه با اشاره به لزوم بازنگری در سیاست ها و ساختار مدیریت بحران کشور اضافه کرد: تجربه بلایای متعدد در کشور ما ضرورت توجه به پیشگیری از ایجاد بحران و فعالیت در عرصه های کاهش خطر پذیری و ارتقای تاب آوری را جدی تر کرده است.

امام جمعه قصرشیرین همچنین با تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ عاشورا در جامعه و انتقال هدف اصلی قیم امام حسین (ع) و پیام این واقعه بزرگ عاشورا به خصوص در بین نسل جوان تاکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به رجعت افتخارآمیز پیکرهای مطهر شهیدان والا مقام و همیشه جاوید، سردار شهید عبدالله اسکندری، سردار شهید رحیم کابلی، شهید والامقام مصطفی تاش‌موسی، شهید والامقام محمدامین کریمیان و شهید والامقام عباس آسمیه از شهدای مدافعان حرم به ایران اسلامی را به آغوش ایران اسلامی به روان پاک این مدافعان حریم ولایت درود فرستاد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷هزار نفر جمعیت و ۱۸۶کیلومتر مرز با عراق دارد.

برچسب‌ها جمهوری اسلامی ایران روسیه قصرشیرین عاشورای حسینی ایالات متحده آمریکا خطبه ها عاشورا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران روسیه قصرشیرین جمهوری اسلامی ایران روسیه قصرشیرین عاشورای حسینی ایالات متحده آمریکا خطبه ها عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۸۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ سعیدی در دیدار با ماموستا احمدی امام جمعه بوکان ضمن تقدیر از زحمات وی گفت: کار و رسالت علماو ائمە رسالتی بسیار سنگین ارزنده و پرافتخار است و ما قدردان خدمات و تلاش‌های ارزنده شما در بسط و توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی هستیم.   ماموستا احمدی امام جمعه بوکان نیز در این دیدار ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین سپاه پاسداران و وعده صادق و تنبیه رژیم اشغالگر قدس گفت وجود سپاه و بسیج در کشور موجب آرامش و ایجاد امنیت در جامعه شده و باید قدردان این نعمت اللهی باشیم.   در ادامه فرمانده سپاه بوکان به همراه جمعی از فرماندهان نظامی با حضور در منزل امام جمعه سابق بوکان با ماموستا خلیفه زاده دیدار کردند.   ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان در این دیدار ضمن قدردانی از حضور فرماندهان نظامی و سپاهی تصریح کرد: وحدت مسلمانان اهل تسنن و تشیع در کشور در سایه جمهوری اسلامی ایران و نظام مقدس و صمیمیت اقوام و مذاهب در همه عرصه ها، جلوه‌های زیبایی در همدلی مسلمانان را در ایران اسلامی خلق کرده است.   فرمانده سپاه بوکان نیز در این دیدار گفت: امامان جمعه در حفظ دوام و بقای آرمان‌های انقلاب اسلامی و صیانت از حقوق شهروندی نقش و مسئولیت دوچندان دارند.   در پایان از زحمات خدمات و تلاش‌های ارزنده و همچنین سوابق مبارزاتی و فعالیت‌های علمی و حوزوی ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • اسرائیل در گرداب
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد
  • پایان انتظار ۴۲ساله خانواده شهید در اصفهان
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت