Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@09:36:10 GMT

احیا و حفظ نام شهدا در ادامه خط شهید و شهادت است

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۸۲۳۷

احیا و حفظ نام شهدا در ادامه خط شهید و شهادت است

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی، خود مسیر شهدا را رفت، گفت: احیا و حفظ نام شهدا در ادامه خط شهید و شهادت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در یادواره شهدای روستای وفس گفت: برگزاری مراسم برای شهدا، سبب احیا و حفظ نام شهدا و یادآور قهرمانانی است که می شود به آنها افتخار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی، خود مسیر شهدا را رفت، گفت: احیا و حفظ نام شهدا در ادامه خط شهید و شهادت است.   معاون رئیس جمهور بیان کرد: انسان ها در طول زندگی تلاش کرده و مسیری را طی می کنند تا به یک نقطه ای در آینده برسند، شهدا نیز از جمله کسانی هستند که مرگ آنها تاجرانه است و اینگونه نیست که بیهوده بمیرند بلکه حرکت شان همراه با کمال است.   قاضی زاده هاشمی افزود: یکی از اقدامات شهدا الگودهی است و در یادواره شهدا تلاش می شود این مسیر مورد توجه مردم قرار گیرد.   وی با تاکید بر اینکه شهدا نقش مهمی در ‌گشایش و بازکردن مسیرها دارند ادامه داد: وقتی یک بن بست ایجاد می شود شهدا برای حصول نتیجه مسیر را نشان داده و بن بست ها را کنار می زنند.   رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر اینکه شهدا پرچمدار هستند، اضافه کرد: شهدا به ملت ایران راه ایثار و شهادت را نشان می دهند و مردم ایران نیز به جهان این راه را نشان می دهند. ملت ایران در مکتب امام حسین(ع) پرورش یافته اند.   وی خاطرنشانکرد: مردم ایران با شهدا مانوس هستند و یادواره های زیادی در شهرها و روستاهای ایران برگزار می شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: قاضی زاده هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۸۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از معلمان سراسر ایران با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر

۳ هزار معلم از سراسر ایران تا دقایقی دیگر همزمان با سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدار ۳ هزار معلم از سراسر ایران امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه - و تا دقایقی دیگر همزمان با سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت استاد شهید مطهری و روز معلم با رهبر انقلاب آغاز می‌شود.

اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقباً منتشر می شود..

کد خبر 749598

دیگر خبرها

  • ۶۵ استاد نمونه کشوری تجلیل شدند
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر ایران با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر
  • مردم ایران با شهید و شهادت آشنا هستند
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • قابل احیا بودن ۱۴ درصد مساحت محوطه ربع رشیدی تبریز
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز