Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر از آغاز ساخت سد باهوش در اهرم تنگستان در هفته دولت خبر داد و گفت: برای ساخت این سد ۲۰۰ میلیارد تومان تخصیص یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازتنگستان، غلامحسین کرمی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه شهر اهرم تنگستان با تسلیت ایام ماه محرم بر بهره گرفتن از آموزه‌های قیام عاشورا تأکید کرد و اظهار داشت: قیام و نهضت امام حسین علیه‌السلام دارای آموزه‌ها و درس‌های مهمی است که در سطوح جامعه می‌توان از آنها استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی مدیریت عاشورایی را لازمه حل مشکلات جامعه دانست و گفت: مدیریت عاشورایی یک مدیریت تکلیفی است که می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه را ساماندهی کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرهنگ جهادی و انقلابی برگرفته از مدیریت عاشورایی است افزود: مدیریت عاشورایی زمان نمی‌شناسد و هیچ موضوعی نمی‌تواند مانع از انجام برنامه‌ها شود.

وی توجه به فرهنگ مدیریت عاشورایی را رسالت همگانی دانست و تأکید کرد: اکنون حل مشکل اقتصادی جامعه و اشتغال‌زایی جوانان نیاز به مدیریت عاشورایی دارد.

دبیر اول کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از آغاز ساخت سد باهوش به‌عنوان یکی از مطالبات مهم مردم اهرم تنگستان خبر داد و بیان کرد: اکنون کارگاه سد باهوش تجهیز شده و عملیات اجرایی آن در هفته دولت امسال آغاز می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان بوشهر: برنامه هفتم توسعه تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود1600 میلیارد تومان برای تکمیل سد دالکی دشتستان نیاز است + تصویرنماینده مردم دشتستان در مجلس: 360 میلیارد تومان به سد دالکی استان بوشهر تخصیص داده شد + فیلم

کرمی از تخصیص اعتبار ساخت سد باهوش خبر داد و تصریح کرد: برای ساخت این سد 200 میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی حل مشکلات بیمارستان اهرم و تخصیص اعتبار برای توسعه زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف شهری و روستایی را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: امسال تحول مهمی در تأمین زیرساخت‌ها و تحقق مطالبات مردم تنگستان ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی مدیریت عاشورایی میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۸۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی بعد از ظهر شنبه در جمع رئیس و پرسنل راهداری و حمل و نقل شهرستان تنگستان ضمن گرامی داشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری اظهار داشت: تنگستان با دارا بودن بیش از ۵۵۰ کیلومتر راه‌ای اصلی، فرعی و بزرگ راهی به عنوان شهرستان سوم در استان بوشهر محاسبه می‌شود.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: با تلاش و برنامه ریزی راهداری حمل و نقل جاده‌ای شهرستان شاهد مرمت، توسعه و پیشگیری بسیاری از حوادثی در جاده‌های هستیم.

وی یاد آور شد: بر اساس آماری که توسط رئیس اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان ارائه شد تصادفات فوتی و جرحی نسبت به استان از کاهش بسیار خوبی برخوردار است و هم در پیک عبور و مرور جاده‌ای مشکلی در ایام سال وجود نداشته است.

وی اضافه کرد: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تنگستان با دقت و خالصانه برای مردم در حال خدمات رسانی است که جای تقدیر و تشکر از رئیس و پرسنل آن دارد.

لطفی خاطرنشان کرد: طی یک سال گذشت با پیگیری و پشتیبانی که شد کارهای بسیار خوبی در حوزه‌های روستاها و بزرگراه‌های در سطح تنگستان صورت گرفته است.

فرماندار تنگستان ادامه داد: باید در شهرستان کارهایی که نیاز است به خوبی در مسیر راه‌ها جهت اطلاع مردم انجام شود تا جلو هر گونه حوادث یا اتفاقات نا خوشایند گرفته شود.

وی افزود: در بعضی مسیرها در شهرستان ممکن است بار ترافیکی و عبور و مرور کمتری داشته است نیاز است خیلی از دور برگردان‌ها جا به جا و یا بازسازی شود.

کد خبر 6090243

دیگر خبرها

  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • ۲۰۰۰ هکتار زمین برای شهرهای مولد کشاورزی استان بوشهر مصوب شد
  • تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است
  • تصویب احداث ۲شهرمولد کشاورزی در بوشهر
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود