Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مُلا «عبدالرحمن مرادی» در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد امام شافعی (رض) شهر کرمانشاه افزود: هر از گاهی از نیروهای خدوم و مخلص نیروی انتظامی در کارزار مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین و محاربین مورد حمله قرار گرفته و به درجه رفیع شهادت نایل می آیند که هدف آنان ایجاد امنیت وآسایش مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از تلاش های ماموران نیروی انتظامی از خداوند بزرگ علو درجات را برای شهید سروان مهدی دامن باغی که در تاریخ ۸ مرداد در مقابله با اراذل واوباش به شهادت رسید، مسالت کرد.

خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه هایش با تسلیت ماه محرم و ایام شهادت امام حسین (ع) به تشریح روایاتی از پیامبر اکرم (ص) و بزرگان دین اسلام در مورد مصیبت عاشورا اشاره کرد و گفت: امام حسین (ع) برای زنده نگه داشتن دین اسلام به کربلا رفت و در راه آرمانهای والایش به شهادت رسید.

ماموستا مرادی افزود: امام حسین در سال چهارم هجری در پنج شعبان در مدینه منوره دیده به جهان گشود و پیامبر مکرم اسلام دهان ایشان را با شیرینی خرما شیرین فرمود و در گوش او اذان گفتند و برایش دعای خیر نموده و اسمش را حسین گذاشت. در روز هفتم از ولادتش عقیقه نموده و یک گوسفند قربانی کرد و به حضرت فاطمه زهرا علیها السلام فرمود: موی سرش را بزن و وزن آن نقره بگیر و صدقه کن.

وی همچنین گفت: بالاترین لقب ایشان آن است که پیامبر علیه السلام به ایشان و امام حسن برادرش دادند و آن هم سید و سرور جوانان بهشت است.

امام جمعه اهل سنت شهر کرمانشاه در ادامه گفت: پیامبر فرمود: حسین از من و من از حسینم پروردگارا هرکسی حسین را دوست دارد دوستش بدار. و باز پیامبر فرمودند : هرکسی دوست دارد مردی از بهشتیان را (در روایتی: سرور جوانان بهشت را ) ببیند پس به حسین پسر علی نگاه کند.

ماموستا مرادی در بخش دیگری از خطبه هایش با اعلام اینکه حجره امام شافعی از فردا با مستقر شدن طلاب شروع بکار خواهند نمود، گفت: این حجره بزودی افتتاح می شود.

وی از تمام افرادی که در اخذ مجوز و ساخت این حجره مبارک دینی تلاش کرده اند قدردانی کرد و افزود: ان شالله این مدرسه و حجره کوچک در کنار مسجد امام شافعی سبب خیر و برکت برای مسلمین و جوانان و تولید علم و اخلاق باشد.

برچسب‌ها کربلا اراذل و اوباش فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه امنیت کرمانشاه عاشورا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کربلا اراذل و اوباش فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کربلا اراذل و اوباش فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه امنیت کرمانشاه عاشورا نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۸۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاورد مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی قابل تقدیر است

رئیس کل گمرک عراق با اشاره به بازدید خود از ششمین نمایشگاه ایران اکسپو و مشاهده دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان در خانه نوآوری و فناوری ایران (آی هیت)، تاکید کرد: آی‌هیت، نماد افتخار و نشانگر پیشرفت همه جانبه علمی‌ و فناوری ایران است و دستاورد مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی نیز قابل تقدیر است.

به گزارش ایسنا، حسن حمود حسانی، مشاور وزیر مالیه و رئیس کل گمرک عراق با ابراز خرسندی از حضور در آی‌هیت اظهار کرد: کالاهایی که در خانه نوآوری و فناوری ایران به نمایش گذاشته شده از سطح تکنولوژی بالایی برخوردار هستند.

وی با اشاره به پیشرفت چشم‌گیر بخش خصوصی جمهوری اسلامی ایران، افزود: به نظر من آی‌هیت نماد افتخار ایرانیان است و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را در تمام زمینه‌های علمی‌ و فناوری نشان ‌می‌دهد.

حسانی تصریح کرد: دستاورد مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی قابل تقدیر است. این شرکت‌ها با کمک نیروی انسانی دانش‌آموخته دانشگاهی، دانش را به فناوری (محصول یا خدمات) و در نتیجه ثروت تبدیل کرده‌اند.

به گفته وی، ارتقای کیفیت و کاهش قیمت محصولات دانش‌بنیان ایرانی در مقایسه با نمونه‌های خارجی بسیار ارزشمند است و سبب شکل‌گیری اتفاقات خوبی برای ایران خواهند بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • طرح «نور» اقدام بزرگ و شجاعانه نیروی انتظامی است
  • تلاش رژیم صهیونیستی برای نشان دادن یک چهره متمدن از خود بی نتیجه است
  • خداوند از معلمان و دانشمندان به عنوان لوح محفوظ نام می‌برد
  • اگر جامعه فرهنگی آگاه باشد آن جامعه به پیروزی می‌رسد
  • دستاورد مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی قابل تقدیر است
  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی