Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@13:47:21 GMT

معارفه لواندوفسکی در نوکمپ؛ منتظر رئال هستم

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۸۶۷۵

معارفه لواندوفسکی در نوکمپ؛ منتظر رئال هستم

به گزارش "ورزش سه"، امروز در کاتالونیا همه نگاه‌ها به روبرت لواندوفسکی دوخته شده بود. شماره 9 جدید بارسلونا امروز در ورزشگاه نوکمپ رسما به هواداران معارفه شد. تعداد زیادی از هواداران برای تماشای مهاجم جدید تیم‌شان در ورزشگاه خانگی بارسا حضور داشتند تا این مراسم به دومین معارفه پرتماشاچی در تاریخ باشگاه کاتالان تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لواندوفسکی در نوکمپ؛ مهاجم لهستانی امیدوار است این لحظه برای او آغازگر خاطراتی شیرین در این ورزشگاه باشد

پیراهن شماره 9 باشگاه یکی از مشهورترین شماره‌های فوتبال دنیا است که توسط چند نفر از بزرگترین مهاجمین تاریخ فوتبال پوشیده شده است. این پیراهن از فصل آینده در اختیار یکی دیگر از مهاجمین بزرگ خواهد بود. کسی که دو فصل گذشته کفش طلای فوتبال اروپا را به خود اختصاص داده و در هشت فصل حضورش در بایرن مونیخ گلهای متعددی به ثمر رساند.

لواندوفسکی چه زمانی که بازیکن دورتموند بود و چه در روزهایی که با پیراهن بایرن مونیخ می‌درخشید پیراهن شماره 9 را به تن می‌کرد. پیراهنی که معمولا توسط مهاجمین اصلی یک تیم پوشیده می‌شود؛ کسی که وظیفه اصلی گلزنی به عهده او است.

پیراهن شماره 9 بارسلونا فصل گذشته در اختیار ممفیس دیپای، مهاجم هلندی این تیم، بود و از امروز رسما در اختیار لواندوفسکی قرار گرفت. از جمله ستاره‌های بزرگی که پیش از او این پیراهن را به تن می‌کردند می‌توان به لوئیس سوارز، زلاتان ابراهیموویچ، ساموئول اتوئو، پاتریک کلایورت، و رونالدوی برزیلی اشاره کرد.

لواندوفسکی با پیراهن شماره 9 بارسلونا پوستر طراحی شده باشگاه به مناسبت این مراسم را امضا می‌کند

اگر کمی به عقب‌تر برگردیم بزرگترین بازیکن تاریخ بارسلونا، یوهان کرویف، هم با پیراهن شماره 9 در میادین حضور داشت. لواندوفسکی می‌داند پا گذاشتن در جای پای این اسطوره‌های بزرگ مسئولیت خطیری بر دوش او خواهد گذاشت.

در مراسم معارفه امروز 59هزار تماشاچی برای تماشای ستاره لهستانی به ورزشگاه نوکمپ رفتند. رکورد پرتماشاچی‌ترین مراسم معارفه باشگاه بارسلونا در اختیار زلاتان ابراهیموویچ است. زمانی که ستاره سوئدی به بارسا پیوست 60هزار نفر به این استادیوم آمدند تا برای اولین بار شاهد پوشیدن پیراهن بارسا توسط زلاتان باشند. مراسم معارفه لواندوفسکی تنها با هزار نفر اختلاف در رتبه دوم این فهرست قرار می‌گیرد.

لواندوفسکی در این مراسم گفت:" من برای بازی با رئال مادرید همیشه آماده‌ام و می‌دانم مقابل آنها چطور باید بازی کرد. آنها فصل گذشته خیلی موفق بودند. ما اینجاییم تا شکست‌شان بدهیم. می‌دانیم کار سختی خواهد بود ولی فوتبال همین است. نه فقط مقابل رئال مادرید، باید برای بازی با همه تیمها کاملا آماده بود و همیشه در اوج قرار داشت. این را می‌دانم که همه ما در هر بازی برای پیروزی به میدان می‌رویم. من درباره رئال مادرید یا بنزما فکر نمی‌کنم. او گلزن فوق‌العاده‌ای است که سالها است در لالیگا بازی می‌کند. چیزی که برای من مهم است خوب بازی کردن برای بارسلونا است نه خوب بازی کردن جلوی رئال".

حرکات نمایشی لواندوفسکی در مقابل هواداران بارسلونا

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، هم در مراسم معارفه مهاجم جدید باشگاه گفت:" امروز برای بارسا روزی تاریخی است. اینکه بازیکنی در سطح لواندوفسکی خواست به باشگاه ما بیاید برای همه ما غرورآفرین است. این نشان می‌دهد که در مسیر درست حرکت می‌کنیم. امسال در بازار شاهد بودم که چه تعداد بازیکنان درجه یک مایل بودند به اینجا بیایند. به خاطر تاریخ ما، به خاطر فلسفه فوتبالی‌مان، نوع فوتبالی که بازی می‌کنیم، شهر بارسلون و لالیگا. به نظرم حضور بازیکنانی مثل لوا برای لالیگا خیلی مهم است. یک سال پیش به دلیل وضعیت باشگاه با تاسف مجبور شدیم جدایی لیونل مسی را اعلام کنیم. یک سال بعد می‌توانیم بگوییم که موفق شدیم شرایط را تغییر بدهیم. باشگاه ما که بیمار بود از بیمارستان مرخص شده و روز به روز سالم‌تر می‌شود". 

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لالیگا خوان لاپورتا پیراهن شماره 9 مراسم معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۸۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین شاهکار لاپورتا: دستمزد نجومی لواندوفسکی!

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی در فصل جاری نشانی از ستاره فصل گذشته نداشته است. او البته در بازی برابر والنسیا هت تریک کرد ولی در بسیاری از بازی‌های مهم فصل از جمله دو ال کلاسیکو و نیز دو بازی برابر پی اس جی خاموش بود.

ستاره 35 ساله لهستانی که هنوز دو سال دیگر قرارداد دارد، در مصاحبه هفته پیش خود با اطمینان گفت که تصمیمش را گرفته و به هیچ وجه بارسا را ترک نمی‌کند. او تابستان گذشته قید پیشنهاد نجومی از عربستان را به خاطر بارسا زد ولی برخی معتقدند به خاطر دستمزد بالا، افت عملکرد و مشکلات بارسا شاید بهتر باشد او این تابستان فروخته شود. دستمزد فصل بعد او در نوع خود بسیار عجیب است.

امروز خبرنگار کادنا سر فاش کرد که دستمزد ستاره لهستانی در فصل 25-2024 به 32 میلیون یورو ناخالص خواهد رسید. رودریگز در این رابطه گفت: «لوا چهار سال با بارسا قرارداد دارد و دومین سال قراردادش را می گذراند. در سال سوم او با دریافت 32 میلیون یورو ناخالص، بیشترین درآمد را در تیم خواهد داشت. اگر چهارمی را تکمیل کند، دریافتی او به 26 میلیون یورو ناخالص خواهد رسید و در مجموع 58 میلیون یورو ناخالص فقط در دو سال می‌گیرد.»

رودریگز ادامه داد: «با این حال، بندی وجود دارد که می‌گوید اگر لواندوفسکی کمتر از 55 درصد بازی‌های رسمی را در فصل بعد انجام دهد، بارسا می‌تواند قرارداد او را در تابسنان 2025 یکطرفه فسخ کند. برای او پاداش‌های 600 هزار یورویی و دو میلیون یورویی برای فتح لالیگا و فتح سه گانه نیز منظور شده است.»

دیگر خبرها

  • توخل فاش کرد: شیفته این اسطوره رئال بودم
  • کلودیو براوو در پایان فصل رئال بتیس را ترک می‌کند
  • آخرین شاهکار لاپورتا: دستمزد نجومی لواندوفسکی!
  • بارسا مجوز گرفت: نوکمپ با یک سورپرایز ساخته می‌شود
  • رونمایی بارسا از مرکز تجاری لاکچری آبی‌اناری (عکس)‏
  • خاطره خاص بلینگام: این زیدان که می‌گی کی هست!‏
  • مهارت های تکنیکی دیگو مارادونا و لیونل مسی با پیراهن بارسلونا / فیلم
  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • جانشین لواندوفسکی از آنفیلد می‌آید؛ بارسلونا به دنبال جذب داروین نونیز
  • نخستین هت تریک کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید در لالیگا (5 می، 2010) / فیلم