Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ غلامرضا توکل در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مراسم گرامیداشت شهید والامقام سردار اسکندری روز شنبه ۱۵ مردادماه و هشتم محرم الحرام از ساعت هفت صبح همزمان با قرائت زیارت عاشورای حسینی در کازرون برگزار خواهد شد.

وی به اهمیت و جایگاه شهدا و خصوصاً شهدای مدافع حرم اشاره کرد و افزود: شهید مدافع حرم سردار عبدالله اسکندری وقتی به شهادت نائل آمدند گروههای تکفیری سَر از بدن جدا شده این عزیز ما را در شهر حماه چرخاندند و وقتی تقاضای مبلغ پول بالایی داشتند که جنازه شهید را تحویل دهند با مخالفت خانواده شهید رو به رو شد که مورد تمجید مقام معظم رهبری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ توکل به حقی که شهدا بر گردن همه ما دارند اشار و تاکید کرد: امروز امنیت و آسایش جامعه را مرهون فداکاری‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدا هستیم شهدای که بهترین هستی خود جان خویش را در طبق اخلاص قرار دادند و در راه اسلام ودین فدا کردند.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون در ادامه با توجه به برنامه عزاداری مشترک یگان‌های مسلح و مسئولین در دهه اول محرم و همزمانی با گرامیداشت شهید مدافع حرم سردار عبدالله اسکندری یادآور شد: مراسم عزاداری روز هشتم سرور و سالار شهیدان و همزمان گرامی داشت شهید مدافع حرم حاج عبدالله اسکندری روز شنبه ۱۵ مرداد ماه با حضور یگان‌های مسلح شهرستان کازرون و مسئولین در مسجد جامع شهدای این شهر برگزار خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه مراسم با سخنرانی امام جمعه شهرستان حجت الاسلام صباحی و مداحی مداحان اهل بیت (ع) برگزار می‌شود، از همه یگان‌های مسلح مستقر در شهرستان کازرون اعم از مرکز آموزش ۰۷ شهید ترابی، فراجا، تیپ تکاور امام سجاد (ع)،آمادگاه شهید چمران، کانون بازنشستگان نیروهای مسلح و یگان شهید سلیمانی به همراه مسئولین انقلابی ادارات شهرستان کازرون جهت حضور با شکوه در مراسم دعوت به عمل آورد.

کد خبر 5556707

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سپاه فجر فارس عبدالله اسکندری کازرون محرم 1401 بوشهر ماه محرم سیلاب ویروس کرونا مراسم عزاداری کرمانشاه همایش شیرخوارگان حسینی خطبه های نماز جمعه عکس استانها حسینیه مهر اردبیل آمار کرونا مشهد عبدالله اسکندری شهرستان کازرون مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۸۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز دوشنبه در بیانیه‌ ای در خصوص روند ادامه عملیات ویژه روسیه در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: یگان های غرب نیروهای مسلح روسیه ۳ حمله نیروهای مسلح اوکراین را در لوهانسک دفع کردند. دشمن تا ۴۰ پرسنل نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه در این خصوص می‌ افزاید: یگان های جنوب مواضع را در خط مقدم بهبود بخشیدند، اوکراین بالغ بر ۳۹۵ پرسنل نظامی و یک هویتزر ساخت آمریکا را در دونتسک از دست داد.

بیانیه مذکور در ادامه اضافه می‌کند: یک کارگاه مونتاژ پهپاد و همچنین نیروی انسانی و تجهیزات نظامی نیروهای مسلح اوکراین در ۱۱۰ منطقه مورد اصابت قرار گرفت.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: یگان مرکزی روسیه، نیروهای اوکراین و مزدوران لژیون خارجی را در دونتسک هدف قرار داد. ۱۰ ضدحمله دفع شد، دشمن ۳۷۰ نظامی را از دست داد.

ضدحملات ارتش اوکراین که از پیش‌تر مقامات و رسانه های غربی و اوکراینی با آب‌وتاب فراوان وعده آن را داده بودند، سرانجام ۴ ژوئن (۱۴ خرداد سال ۱۴۰۲) بی‌سروصدا و بدون اعلام رسمی در محورهای مختلف آغاز شد و بنا بر گزارش‌ها، نیروهای اوکراینی نه تنها تاکنون موفق به شکست خطوط دفاعی ارتش روسیه و پیشروی چشمگیری نشدند، بلکه حجم زیادی از تجهیزات نظامی مدرن اهدایی غربی‌ها نیز در این ضدحملات نابود شده یا سالم به تصرف نیروهای ارتش روسیه درآمد.

کد خبر 6092311

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کرمان
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد