Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، صبح امروز چهارشنبه 12 مردادماه سال جاری در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک پست بانک ایران و صندوق توسعه فناوری‌های نوین با اشاره به اینکه هیات مدیره پست بانک ایران برای ورود در حوزه‌های نوآور همواره پیشرو و فعال است، گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال جاری سه برنامه بزرگ را پیگیری می‌کند، گفت: برای پیشرفت این برنامه‌ها قبل از اینکه به مرحله ورود بانک برسد، صندوق می‌تواند نقش ویژه ای ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه خبری امتداد، سیدمحمد امین آقامیری معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه نخستین برنامه بومی سازی است و به صورت جدی به آن را دنبال می کنیم، اظهار کرد: این برنامه در حوزه شبکه ملی اطلاعات، خدمات پایه و ادوات و نرم افزارهای زیرساختی دنبال می‌شود و از شرکت‌هایی که در این عرصه فعال هستند حمایت می‌کنیم.
آقامیری با تاکید بر اینکه حوزه دوم صادرات است، ادامه داد: در سفر دو هفته گذشته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به روسیه تفاهم‌نامه همکاری به امضا رسیده است که با توسعه این ارتباطات، شرکت‌های فناور برای ورود به این عرصه احتیاج به حمایت دارند تا فضای صادرات این محصولات در کشور شکل بگیرد.
معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه بخش سوم حوزه تحول دیجیتال است، اظهار کرد: در این بخش در حوزه صنایع، تکنولوژی و خدماتی فعال هستیم و به زودی با اعلام سر فصل‌های این برنامه، حوزه وسیعی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درگیر می‌شوند و در این حوزه شرکت‌های خصوصی می‌توانند رشد کرده و حجم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهند. 
وی در پایان همکاری متقابل صندوق توسعه فناوری‌های نوین و پست بانک ایران را فرصت مناسبی برای رشد و توسعه شرکت‌های فناور و برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دانست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پست بانک ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۸۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی گفت: خلیج فارس، دریایی استراتژیک و راهبردی در دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی افزود: سال گذشته با همت متخصصین کشور و بادانش بومی، جزایر سه‌گانه همیشه ایرانی خلیج فارس از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند تا زیرساخت لازم برای ارائه ارتباطات پایدار و پرسرعت به هموطنان عزیز ساکن جزایر فراهم شود.

کد خبر 6092369 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • توسعه روابط ایران و تانزانیا در ارتباطات و فناوری‌اطلاعات
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)