Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز جمعه ۱۴ مرداد ماه حوالی ساعت ۱۰ صبح برق بیمارستان امام خمینی اهواز قطع شد و ۳ ساعت بعد وصل شد، همین مسئله موجب گلایه بیماران و دست به دست شدن فیلم‌هایی از وضعیت بیماران در این حین در این مرکز درمانی منتشر شد.

در همین خصوص روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز جوابیه‌ای صادر کرد و علت این مسئله را تعمیرات برق عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جوابیه آمده: در جهت شیوه نامه‌های پدافند غیرعامل، هماهنگی عوامل شرکت برق اهواز، تاکید کارشناسان این شرکت در خصوص ایمن سازی فوری پست اصلی ورودی برق، تعویض کابل‌های اصلی فرسوده جهت جلوگیری از آتش سوزی و همچنین اتصال برق اصلی بیمارستان به خط پشتیبان در هنگام بروز بحران‌های احتمالی بنا به در خواست بیمارستان، با برنامه‌ریزی قبلی این اقدام مهم امروز جمعه ۱۴۰۱/۵/۱۴ انجام شد.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در توضیح جزئیات این اقدام یادآور شده که تمامی کابل‌های اصلی با طول عمر بالا تعویض و زیر ساخت‌های لازم خط دوم پشتیبان برق اصلی آماده شده که با اتمام طرح در روز‌های آتی در شرایط بحرانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

این نهاد در ادامه نیز دلیل واگذار نکردن انجام این اقدام در فصل دیگری از سال را «اعلام شرکت برق در خصوص لزوم اقدام فوری و خطرناک بودن وضعیت فعلی» دانست که «تاخیر و انجام اصلاحات در زمان دیگری (مثلا در فصل سرما) امکان پذیر نبوده و لذا همه اقدامات تحت کنترل عوامل فنی بیمارستان و شرکت برق انجام گرفت.»

در پایان این جوابیه نیز گفته شده که پس از قطع برق و با فعال شدن دیزل ژنراتور‌های برق اضطراری بیمارستان، همه فعالیت‌های درمانی و تجهیزاتی بیمارستان در جهت خدمت رسانی به بیماران به روال عادی برگشت، به گونه‌ای که همه دستگاه‌های حساس بدون مشکل خاصی در حال ارائه خدمت به بیماران بوده و صرفا در بعضی از موارد در بخش‌های عادی مشکل سرمایشی بوجود آمد که از همه بیماران و همراهان پوزش می‌طلبیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قطع برق بیمارستان امام خمینی علوم پزشکی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۸۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با بیماران اتباع افغانستانی همزمان با بازدید از بیمارستان شهدای یافت آباد دیدار کرد.

رئیس جمهور اسلامی ایران ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد با برخی از بیماران اتباع افغانستانی نیز احوالپرسی کرد. 

حجت‌الاسلام رئیسی در جریان آخرین وضعیت طرح توسعه این بیمارستان و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • مطهری امام
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • عکسی از سیدحسین خمینی در هنگام نماز بر پیکر مادرش