Web Analytics Made Easy - Statcounter

یورگن کلوپ، سرمربی تیم فوتبال لیورپول در نشست خبری پیش از دیدار با فولام در خصوص زمان برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: اگر همه بازیکنان در زمان جام جهانی استراحت می‌کردند مشکلی نبود. خیلی هم خوب بود. این وقفه برایشان مثل تعطیلی زمستانی بود که خودم وقتی در آلمان بازی می‌کردم بار‌ها تجربه کرده بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تعطیلی زمستانی به مدت چهار هفته داشتیم، اما مشکل این است که همه بازیکنان در جام جهانی حضور ندارند و این درست نیست. هر چند تکلیف جام جهانی خیلی وقت است که مشخص شده است و بازیکنانی که تیم‌شان به فینال می‌رسد یا در بازی رده‌بندی حضور دارد فقط یک هفته بعد دوباره باید در تیم هایشان بازی کنند. هر وقت در این باره حرف می‌زنم واقعا عصبانی می‌شوم.

او گفت: مساله من این است که با اینکه همه می‌دانند این شرایط درست نیست، اما هیچکس آنقدر که باید درباره‌اش حرف نمی‌زند تا شاید تغییری اتفاق بیفتد. چیزی باید تغییر کند. نمی‌شود دائم بازیکن‌های درجه‌یک را نگاه کنیم و بگوییم خدای من، چقدر معرکه‌اند. این داستان خیلی شبیه به مساله تغییرات آب و هوایی است. همه می‌دانیم که وضعیت باید تغییر کند، اما کسی آنقدر که باید درباره‌اش حرف نمی‌زند. نمی‌دانم چرا همه با هم حرف نمی‌زنیم و نمی‌گویم آقایان و خانم‌ها، فیفا، لیگ برتر، اتحادیه فوتبال، با هم صحبت کنید. سکوت کافی است.

کلوپ عنوان کرد: باید جلسه‌ای برگزار شود که همه این نهاد‌ها با هم صحبت کنند. موضوع جلسه باید مهم‌ترین عنصر فوتبال باشد. بازیکنان، چرا این اتفاق نمی‌افتد؟ چون مربی‌ها روی صندلی داغ نشسته‌اند و دائم در حال عوض شدن هستند. یک مربی وقتی شرایطش را می‌بیند می‌پرسد چرا باید نگران تاثیرات بلندمدت برنامه‌های فعلی روی بازیکنان باشد؟

من مدت‌ها است در این تیم هستم. برخی دیگر از مربیان هم گهگداری در این باره صحبت کرده‌اند، اما بقیه فقط به فکر منافع خودشان هستند که کار را گره زده است. این جام جهانی به دلایل نادرست در زمان نادرست برگزار می‌شود.

سرمربی لیورپول گفت: نیم فصل دوم مثل دوی سرعت نیست. نیمه‌ای که از ۲۶ دسامبر تا ماه مه ادامه خواهد داشت. این را نمی‌شود با دوی سرعت مقایسه کرد. باید صبر کنیم و ببینیم چه می‌شود. می‌دانم وقتی می‌گویید این فصل به جای مسابقه دوی ماراتون مثل دو مسابقه دوی سرعت است منظورتان چیست، اما اگر فرض کنیم اینطور باشد باید تیم‌ها را به شکل متفاوتی آماده کنیم. ما چنین کاری نکردیم. با این حساب قاعدتا باید تیم را طوری آماده می‌کردیم که گویا قرار است در پانزده یا شانزده بازی شرکت کند، اما من آنقدر باهوش نیستم که به چنین چیزی فکر کنم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یورگن کلوپ لیورپول جام جهانی ۲۰۲۲ قطر لیگ برتر انگلیس جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۹۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با حمایت آقای دکتر مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی، نشست صمیمانه مابین دبیر فدراسیون آقای پژمان معتمدی با آقایان حسین رسولی، مهدی صابری، حسن تفتیان و مهدی پیرجهان، ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در محل فدراسیون برگزار شد. در این جلسه زمان بندی تمرینی ورزشکاران با نظر مربیان هر ورزشکار، برنامه به اوج رسانی عملکرد ورزشی، زمان و محل برگزاری اردوهای تمرینی و الویت مسابقات پیشرو به بحث گذاشته شد.

در این راستا با حضور مدیر روابط بین الملل فدراسیون کلیه مسابقات ثبت شده در لیست فدراسیون جهانی و میزان اهمیت و امتیار کسب شده در هر کدام مورد بررسی قرار گرفت. و در نهایت با توجه به محدودیت زمانی تا کسب سهمیه المپیک که ۱۰ تیرماه سال‌جاری میباشد، مسابقات مد نظر، زمان برگزاری، امکانات مورد نیاز تا کسب سهمیه و هزینه های اردو، ماسور و فیزیوتراپ ورزشی به تصویب طرفین رسید.

لازم به ذکر است این جلسات بصورت مجازی با دو شانس دیگر کسب سهمیه المپیک، خانم فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل نژاد ادامه خواهد داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899772

دیگر خبرها

  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • هدفم شکستن رکوردهای استقامت ایران است
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • سریعترین شناگر ایران رکورد ماده ۱۰۰ متر آزاد را شکست
  • رکورد ۱۰۰ متر آزاد شنای ایران شکسته شد
  • ایمنی و بهداشت شغلی به اندازه معیشت کارگران مهم است