Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد  در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد اظهار کرد: حاکمان و حکومت صالح موجب سرایت خوبی‌ها به جامعه می‌شود.

شاهرخی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همواره بر پاک زیستی مدیران تاکید فراوانی دارند ادامه داد: مدیران در هر قوه‌ای که حضور دارند در مرکز تصمیم گیری هستند و نباید به واسطه انتصابات آنان، برخی افراد دارای مزایا شوند و برخی دیگر از امکانات دور بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: حرکت امام حسین (ع) در واقعه عاشورا بر اساس تقوا شکل گرفت چراکه موفقیت حکومت نظام اسلامی بر پایه تقوا بوده است و نظام اسلامی این مهم را در دستور کار قرار می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در لرستان  افزود: در فاصله بین ارتحال رسول خدا و سال ۶۱ هجری قمری اتفاقات تلخی رخ داد که در زمان معاویه و یزید سرعت بیشتری گرفت، اما تا قبل از آن پیامبر اسلام نظامی را بر پایه عدالت ایجاد کرده که در همه عرصه‌ها قابل مشاهده بوده و نظام جاهلیت را کنار زد.

شاهرخی با بیان اینکه امام حسین (ع) برای عدالت قیام کرد و این نهضت منجر به شهادت ایشان شد، اضافه کرد: یاد حسین بن علی ۲۲ بهمن ۵۷ و هشت سال دفاع مقدس را رقم زد و خانواده‌ها سختی‌های بسیاری را تحمل کردند بنابراین امروز نیز باید معارف حسینی را عمق ببخشیم و با عفاف در مراسم عزای حسینی شرکت کنیم.

او همچنین با اشاره به شیوع دوباره ویروس کرونا بیان کرد: در دوره‌ای که مردم واکسن را تزریق کرده و از ماسک استفاده می‌کردند روز‌های بدون فوتی را سپری کردیم که اکنون نیز باید تزریق واکسن و رعایت نکات بهداشتی در دستور کار قرار گیرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه نمازجمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۹۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، علی جم در همایش بزرگ ایمنی و در جمع مدیران، کارشناسان و تکنسین‌های حوزه بهره برداری با تاکید بر ضرورت رعایت ایمنی فردی و گروهی، افزود:بستن کمربند ایمنی در هنگام صعود از تیر برق، بررسی فرسودگی پایه‌ها پیش از صعود و به کارگیری لوازم ایمنی از مهم‌ترین اقداماتی است که می‌بایست موردتوجه قرار گیرد.


وی اضافه کرد: در سال گذشته ۴.۵ میلیارد تومان برای خرید لوازم فردی و گروهی هزینه شد و به تعداد هر برق کارشبکه چهار دست لباس کار توزیع شد.


این مسئول یادآور شد: محیط کارگاهی به محض خروج از خودرو ایجاد شده و مکلف هستید که کلاه و دستکش را به عنوان یک ابزار ایمنی فردی مورد استفاده قرار دهید.


وی خاطرنشان کرد: کارت ایمنی روی خودرو‌های عملیاتی نیز باید روزانه توسط گروه عملیاتی تکمیل و توسط مدیران مربوطه رویت و به امضا برسد.


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد اظهار کرد: رعایت موارد ایمنی، صرفا برای حفاظت شما است و حفظ نیروی انسانی به عنوان یک ارزش سازمانی برای ما در صنعت برق دارای اهمیت بسزایی است.

دیگر خبرها

  • مدیران موفق استان بوشهر در اجرای قوانین تشویق شوند
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت و بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است
  • خود را مکلف به دفاع از حقوق عامه کسانی می‌دانیم که زبان شکایت ندارند
  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • لزوم امید آفرینی در لرستان/ رسانه‌ها از روی حدس و گمان قلم نزنند
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید