Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسر اشراقی گفت: همزمان با فرارسیدن اولین جمعه ی ماه محرم الحرام و برگزاری همایش جهانی شیرخوارگان حسینی، بنیاد ۱۵ خرداد در راستای مسئولیت های اجتماعی خود با توزیع ۱۴ هزار بسته تغذیه در غرفه های خود در مصلای امام خمینی، پذیرای عزاداران حسینی بود.

مدير روابط عمومی بنیاد ۱۵ خرداد افزود: غرفه های دیگری نیز از سوی بنیاد ۱۵ خرداد برپا شده بود که شرکت کنندگان در این همایش جهانی با پیوستن به پویش "نذر لبخند مادران ایرانی" می توانستند در تهیه بسته های مایحتاج اولیه نوزادان جامعه هدف این پویش سهیم شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشراقی خاطر نشان کرد: سایر هموطنان نیز می توانند با شماره گیری کد دستوری #۴۲۷۸۰ و تقبل تامین تمام یا بخشی ازهزینه های این بسته ها به این پویش ملی بپیوندند.

گفتنی است هر بسته ی "لبخند مادری" شامل ۴۰ قلم از اقلام ضروری کودک از بدو تولد تا دوسالگی است که ارزش هر بسته بالغ بر ۴۰ میلیون ریال است .

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیرخوارگان حسینی بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام بسته غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۹۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جمعی از مدیران، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم صبح امروز دوشنبه در «موسسه خیریه حامی‌یار» در شهر اراک حضور یافتند و لحظات شادی را برای کودکان مبتلا به سرطان رقم زدند.

کودکان «موسسه خیریه حامی‌یار» که هواداران تیم فوتبال آلومینیوم اراک هم هستند و شناخت خوبی از سرمربی و بازیکنان تیم دارند، پیروزی ارزشمند مقابل پرسپولیس در جام حذفی را تبریک گفتند و برای شاگردان سیدمجتبی حسینی در راه رسیدن به قهرمانی در این رقابت‌های حذفی آرزوی موفقیت داشتند.

بازیکنان آلومینیوم اراک ضمن اهدای لباس تیم به کودکان این موسسه، به آنها قول دادند که همواره در کنارشان خواهند بود و مجددا با آنها دیدار می‌کنند.

همچنین محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم به کودکان «موسسه حامی‌یار» اعلام کرد در آینده این کودکان در محل تمرین تیم حضور پیدا خواهند کرد و در کنار بازیکنان، به انجام بازی بپردازند.

دیگر خبرها

  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • لزوم پیوند کودکان با طبیعت از بدو تولد
  • این ویتامین موجب افزایش قد می‌شود
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی برپا شد