Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@12:56:46 GMT

رسمی؛ قرارداد سرمربی نیوکاسل تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۹۳۵۰

رسمی؛ قرارداد سرمربی نیوکاسل تمدید شد

به گزارش "ورزش سه"، ادی هاو در نوامبر سال و 2021 و مدت کوتاهی پس از تصاحب باشگاه توسط گروه سرمایه گذاری عربستانی، هدایت نیوکاسل را بر عهده گرفت. این باشگاه در زمان ورود ادی هاو به دنبال اولین پیروزی فصل خود در لیگ برتر بود، اما در ادامه شرایط تغییر کرد و نیوکاسل فصل را به رده یازدهم به اتمام رساند. روند شکست ناپذیری نیوکاسل در فوریه 2022 باعث شد که ادی هاو به عنوان بهترین سرمربی ماه انتخاب شود و برای چهارمین بار در دوران حرفه ای خود این جایزه را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا قرارداد ادی هاو برای بلندمدت تمدید شده و باشگاه نیوکاسل قصد دارد پروژه خود را با او ادامه دهد.

ادی هاو بعد از تمدید قرارداد گفت: "احساس فوق العاده ای است که آینده ام در این باشگاه فوق العاده رقم می خورد. بسیار مفتخرم که سرمربی نیوکاسل هستم و از هر لحظه حضور در اینجا لذت برده ام. می خواهم از این فرصت استفاده کنم و از کادر فنی، بازیکنان، باشگاه و هوادارانم تشکر کنم، زیرا آنها نیوکاسل را به تیمی بسیار ویژه تبدیل می کنند. همچنین می‌خواهم از مالکان اشگاه و دن اشورث تشکر کنم. ما هنوز در آغاز سفر خود هستیم، اما این مقطع خوبی برای کار در نیوکاسل است و من در مورد آینده بسیار هیجان‌زده هستم."

دن اشورث، مدیر ورزشی نیوکاسل نیز گفت: "خوشحالم که ادی هاو برای بلندمدت به نیوکاسل تعهد داده است. او یک رهبر فوق العاده و با استعداد بوده و تاثیر زیادی در عملکرد تیم داشته است. در مدت زمان کوتاهی متوجه شدم ادی هاو او چقدر پرتلاش، دقیق و سخت کوش است. تمدید قرارداد با او یک خبر عالی برای باشگاه است و من مشتاقانه منتظر همکاری با ادی هاو و کادر فنی در این سفر هیجان انگیز هستم."

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ادی هاو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۹۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار ویرا به‌عنوان جاشنین یحیی گل‌محمدی از علمکرد این مربی برزیلی رضایت دارد و رضا درویش مدیرعامل باشگاه، به دنبال تمدید قرارداد این مربی بوده و مذاکرات خود را با اوسمار آغاز کرده‌ است.

به نقل از ایرنا این در شرایطی‌ست که در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ، قرارداد چند بازیکن پرسپولیس که مهره‌های کلیدی این تیم نیز محسوب می‌شوند، به اتمام خواهد رسید. تمدید قرارداد با این بازیکنان یکی از مهم‌ترین و چالش‌های مدیریت باشگاه خواهد بود که تبدیل به دغدغه هواداران در این روزها نیز شده است.

یکی از ۱۱ بازیکنی که قرارداد وی در پایان فصل به اتمام خواهد رسید، سعید صادقی وینگر این تیم است. صادقی در تابستان سال ۱۴۰۱ بعد از درخشش در لیگ بیست و یکم با حواشی فراوان به عنوان شاه ماهی نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوست و سال گذشته نیز قرارداد خود را با قرمزها تمدید کرد.

طبق گزارش ها سرمربی برزیلی پرسپولیس علاقه‌ای به این بازیکن ندارد و او در لیست تمدیدی‌ها اوسمار قرار ندارد. بدین ترتیب به نظر می‌رسد در پایان فصل صادقی بعد از ۲ سال حضور در پرسپولیس از جمع قرمزها جدا خواهد شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900566

دیگر خبرها

  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • رسمی؛ قرارداد وارن زائر امری با پاری سن ژرمن تمدید شد
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • رسمی: پدیده جدید والیبال ایران تمدید کرد
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود