Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@23:16:46 GMT

بمب نقل و انتقالاتی استقلال یک قدم تا انفجار

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۹۳۷۳

بمب نقل و انتقالاتی استقلال یک قدم تا انفجار

انتظار هواداران آبی برای خرید لژیونر شاغل در پرتغال به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد محبی که به گزینه اول استقلال در نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده است  به زودی وارد تهران می‌شود تا قرارداد خود را با استقلال رسمی کند. در هماهنگی‌های انجام گرفته باشگاه استقلال با محبی قرار است وی فردا وارد تهران شود تا رسما آبی‌پوش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با توجه به تعطیلی فردا تمرین استقلال، این بازیکن از روز یکشنبه در تمرینات آبی‌ها حضور پیدا خواهد کرد تا کار خود را با استقلال رسما آغاز کند.

این طور که شنیده می‌شود به احتمال زیاد محبی به بازی استقلال مقابل سپاهان هم می‌رسد و در این دیدار می‌تواند تیم را همراهی کند.

انتهای پیام // 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بمب تابستانی نقل و انتقالات محمد محبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۹۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی محبی در روسیه از دست رفت

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی روسیه کاپ، تیم فوتبال روستوف که محمد محبی را برای پنجمین بازی پیاپی در ترکیب نداشت و به دلیل آسیب دیدگی دور از فهرست نفراتش می‌دید، از ساعت 19:45 امشب در ورزشگاه روستوف آرنا به مصاف تیم بالتیکا رفت.

یاران محبی که طی دو دیدار اخیرشان در لیگ برتر روسیه دو پیروزی ارزشمند داشتند و شرایط خود را در جدول بهتر کردند، انتظار می‌رفت بتوانند مقابل بالتیکا هم به این روند ادامه بدهند و با برتری در این بازی فینالیست روسیه کاپ شوند که این اتفاق نیفتاد.

تیم فوتبال روستوف در غیاب ستاره ایرانی تاثیرگذارش، در مسابقه امشب مقابل بالتیکا با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا شانس کسب جام و راهیابی به فینال رقابت‌های روسیه کاپ را از دست بدهد و حریف آنها در دیدار پایانی به مصاف اسپارتاک مسکو برود.

محمد محبی، مهاجم ایرانی روستوف، پس از غیبت در چهار مسابقه رسمی اخیرشان به دلیل نیمکت‌نشینی، محرومیت یا مصدومیت، امشب هم برابر بالتیکا به‌خاطر آسیب دیدگی دور از فهرست بود.

دیگر خبرها

  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • محمد محبی؛ نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه شد
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد
  • دعوا شانا و امنا بر سر یک کاندیدا /کاندیدای انتخابات تهران در نهایت وارد کدام لیست شد؟
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ روسیه
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه
  • کمک برزیلی پائز وارد ایران شد/ تکمیل شدن کادر فنی تیم ملی والیبال
  • محور چالوس یک طرفه شد
  • قهرمانی محبی در روسیه از دست رفت
  • دوری 9 الی 12 ماهه رونی بردغجی، هدف نقل و انتقالاتی بزرگان اروپا از میادین