Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین باستین بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به توجه مسئولین استان و دستگاه‌های اجرایی به تسهیل شرایط برای فعالان حوزه اقتصادی و رفع موانع، پیگیری و نظارت مستمر و بازدیدهای میدانی و دیدار با متولیان بخش‌های اقتصادی در یکسال اخیر باعث رضایتمندی و امیدواری سرمایه گذاران و بهبود فضای کسب و کار در استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افزایش میل به سرمایه گذاری و مراجعه بیشتر سرمایه گذاران برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف استان نشان از بهبود شرایط دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر برتری استان در چهارمین مرحله از طرح نظرسنجی فضای کسب و کار در سطح ملی را نشانه‌ای آشکار از تغییرات مثبت ایجاد شده در استان دانست و گفت: این طرح ملی که با نظر سنجی از دو هزار و ۳۰۰ فعال اقتصادی در اردیبهشت و خرداد سال جاری انجام شد استان بوشهر اول و استان‌های مازندران و مرکزی در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

وی ضمن قدردانی از متولیان بخش‌های اقتصادی در استان و دستگاه‌های اجرایی و اتاق بازرگانی، دستیابی به این توفیق را نتیجه همکاری و هم افزایی دولت و بخش خصوصی و پیگیری مستمر امور دانست و رضایت موجود را سرمایه‌ای برای توسعه و پیشبرد بهتر امور برشمرد.

لازم به ذکر است در چهارمین طرح سنجش رضایت فعالان اقتصادی در سطح ملی عملکرد سازمان‌ها، نهادها، و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با محیط کسب و کار مورد ارزیابی و مورد نظرسنجی دقیق قرار گرفت و در این طرح که مؤلفه‌های سهولت در فرایندهای اداری و سرعت در ارائه خدمات، کیفیت رسیدگی به درخواست‌های قانونی مراجعان، نحوه رفتار با فعالان اقتصادی و تکریم ارباب رجوع و شفافیت و اطلاع رسانی در زمینه ارائه خدمات ارزیابی شد، عملکرد ۴۴ سازمان و نهاد ملی و استانی در سال ۱۴۰۰ بررسی و مورد نظر سنجی واقع شد.

چهارمین مرحله طرح نظر سنجی رضایت فعالان اقتصادی در سراسر کشور در ماه‌های اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۱ با نظر سنجی از ۲۳۰۰ فعال اقتصادی به اجرا در آمد.

کد خبر 5556715

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر کسب و کار محرم 1401 بوشهر ماه محرم سیلاب ویروس کرونا مراسم عزاداری کرمانشاه همایش شیرخوارگان حسینی عکس استانها خطبه های نماز جمعه حسینیه مهر اردبیل آمار کرونا مشهد کسب و کار نظر سنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۹۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین عصر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر در تدوین سند ملی توسعه دریامحور نقش مهمی دارد و سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است.

وی نام خلیج فارس را همیشگی و ابدی دانست و اضافه کرد: در تلاش هستیم که از اقتصاد دریایی و مزیت این سرمایه مهم در استان بوشهر بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری بیشتر استفاده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت مهم خلیج فارس در استان اظهار داشت: یکی از سیاست‌های مهم اقتصادی در استان بوشهر استفاده از مزیت‌های خلیج فارس در ابعاد گوناگون است.

وی استفاده از حوزه اقتصادی خلیج فارس را مایه اقتدار و توانمندی دانست و بیان کرد: اکنون از خلیج فارس استفاده حداقلی می‌شود و در زمینه طرح‌های آب‌شیرین‌کن ظرفیت مهمی در این عرصه فراهم است که باید فعالیت‌ها افزایش یابد.

باستین تجارت دریایی از دیگر ظرفیت‌های استفاده از خلیج فارس دانست و خاطرنشان کرد: استفاده گردشگری از دیگر مزیت‌های بهره جستن از خلیج فارس محسوب می‌شود که در این راستا طرح‌های مهمی تدوین شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر، بهره‌برداری از ظرفیت شیلات، پرورش آبزیان، معادن، نفت، گاز و صنایع بزرگ پتروشیمی را از دیگر ظرفیت‌های مورد استفاده خلیج فارس اعلام و بیان کرد: در راستای استفاده بیشتر از خلیج فارس معاون اول ریاست جمهوری تدوین سند ملی توسعه دریامحور را مورد تأکید قرار داده است.

کد خبر 6097730

دیگر خبرها

  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است
  • در کنار همه مسایل اقتصادی به ابعاد فرهنگی فرزندآوری توجه شود
  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • اطمینان خاطر فعالان اقتصادی با ابزار‌های موثر بانک مرکزی
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر
  • الکترونیک محور شدن مجوزها به معنی افزایش شفافیت و پیش‌بینی‌پذیری اقتصادی کشور است