Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@05:57:07 GMT

خداحافظی داور جنجالی ترکیه از دنیای فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۹۷۳۱

خداحافظی داور جنجالی ترکیه از دنیای فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، مهمت بویوکشی، رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه اعلام کرد جونیت چاکر، داور مشهور فوتبال این کشور دیگر در این عرصه فعالیت نخواهد کرد. علیرغم دریافت پیشنهادات زیادی از خارج از کشور، جونیت چاکر دیگر تمایلی به ادامه این کار ندارد و او از این به بعد به عنوان مدرس داوری در کشور خود فعالیت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله قضاوت های جنجالی او دیدارهای برگشت بارسلونا و چلسی در سال 2012 منچستریونایتد و رئال مادرید در سال 2013 بوده است. جالب اینجاست سال گذشته اخباری در مورد فساد داوری در لیگ ترکیه منتشر شد و فدراسیون این کشور ترکیه نام 11 داور از جمله جونیت چاکر را از لیست داوران رسمی خود حذف کرد.

رئیس فدراسیون ترکیه در این رابطه گفت: "جونیت چاکر دو بار در جام جهانی و سه بار در جام ملت های اروپا به عنوان نماینده ترکیه حضور داشت و در پنج تورنمنت سه بار در مرحله نیمه نهایی قضاوت کرد. جونیت چاکر همچنین در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2015 را نیز داوری کرد.

او نماینده فوتبال ترکیه در تورنمنت های متعددی بود و ما می خواهیم یک جشن بزرگ برای خداحافظی جونیت چاکر ترتیب دهیم و او را به گونه ای که شایسته اش باشد بدرقه کنیم. من از جونیت چاکر بابت زحماتش تا امروز تشکر می کنم و برای او در مراحل بعدی آرزوی موفقیت دارم."

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ترکیه جونیت چاکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۹۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،براساس ابلاغ کمیته داوران فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران مهزیار محمدی پور به عنوان داور و  فرشاد مالک و  سجاد سمائی به عنوان کمک داور، بازی دو تیم شهرداری بم و شهدای بابلسر را قضاوت می‌کنند.

این دیدار که از دیدار‌های مهم فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به شمار می‌آید،  روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰ در استادیوم فجر شهر بم برگزار می‌شود.  



دیگر خبرها

  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • ورود وزیر ورزش به حرکت جنجالی هوادار سپاهان
  • هوادار جنجالی ۱۰سال محروم شد!
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • هوادار جنجالی ده سال محروم شد!