Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، حمله وحشیانه رژیم آپارتاید اسرائیل به غزه و ترور فرماندهان مقاومت و جمعی از مردم بی دفاع فلسطین را به شدت محکوم کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، حمله وحشیانه رژیم آپارتاید صهیونیستی به غزه و ترور فرماندهان مقاومت و جمعی از مردم بی دفاع فلسطین را به شدت محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اقدام رژیم غاصب صهیونیستی را جنایتکارانه، ماجراجویانه و تحریک آمیز توصیف کرد و گفت: مسئولیت این جنایت و پیامدهای تجاوز و حمله این رژیم به فلسطین و غزه بطور کامل متوجه رژیم آپارتاید اسرائیل است. 

کنعانی افزود:این حق قانونی ملت و گروههای مقاومت فلسطین است که در برابر تجاوزات و اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی اقدام و از خود دفاع کنند. 

کنعانی همچنین از همه کشورها و نیز سازمان های بین المللی خواست تا به مسئولیت قانونی و نیز اخلاقی و انسانی خود در دفاع از ملت مظلوم فلسطین، محکومیت اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی و پیشگیری از ادامه جنایات این رژیم که عامل اصلی بی ثباتی و ناامنی در منطقه است، عمل نمایند.

حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به غزه/ شهادت فرمانده جهاد اسلامی/ فرار شهرک‌نشینان از اطراف غزهدبیرکل جهاد اسلامی: تل آویو و تمام شهرهای رژیم صهیونیستی را هدف قرار می‌دهیم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین نوار غزه رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین نوار غزه رژیم صهیونیستی خارجه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۹۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی

حزب‌الله لبنان از حمله موشکی به سربازان رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان اعلام کرد: محل استقرار سربازان دشمن در غرب شهرک «شومیرا» در منطقه الجلیل غربی را با موشک هدف قرار دادیم.

به نقل از الجزیره، حزب‌الله لبنان تأکید کرد این حمله در راستای حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت جسور آن است.

حزب‌الله لبنان در همبستگی با نوار غزه که از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ در معرض حملات ویرانگر رژیم صهیونیستی تحت حمایت آمریکا قرار گرفته است، پایگاه‌های صهیونیستی را هدف قرار می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه
  • حضور ۲ هزار تاجر در نمایشگاه اکسپوی تهران/آزاداندیشان جهان، بیش از این تداوم جنایات در غزه را تحمل نمی‌کنند
  • سخنگوی وزارت خارجه : معاهده حقابه ایران و افغانستان در حال اجراست
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • شهادت ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه
  • تأکید مجدد السیسی بر ضرورت آتش بس و ارسال کمک های بشردوستانه به غزه
  • واکنش ترکیه به حمله وزیرخارجه اسرائیل به اردوغان
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست