Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@10:34:45 GMT

رونالدو التماس هم کرد اجازه جدایی ندهید

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۹۷۹۷

رونالدو التماس هم کرد اجازه جدایی ندهید

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد کریستیانو رونالدو چندان از شرایط خود در اولدترافورد راضی نیست و غیبت در لیگ قهرمانان فصل بعد باعث شد او خواهان جدایی از یونایتد بعد از یک فصل شود. اما ریو فردیناند مدعی شد این تیم گزینه جانشین مناسبی ندارد و به هیچ وجه در چنین شرایطی نباید به رونالدو مجوز رفتن از اولدترافورد را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریو فردیناند گفت: داروین نونز، ارلینگ هالند و رابرت لواندوفسکی هر سه راهی تیم های جدیدی شده اند. آنها سه بازیکنی بودند که امکان داشت شیاطین سرخ به سراغ آنها برود و آنها نیز بلافاصله به تیم منچستریونایتد اضافه می شدند، اما حالا همه این بازیکن به تیم دیگری پیوسته اند. بنابراین منچستریونایتد نمی تواند اجازه جدایی رونالدو را صادر کنند و حتی اگر این بازیکن برای جدایی التماس کند نیز باشگاه نباید چنین کاری را انجام دهد و فکر نمی کنم این کار درستی باشد. 

شما نمی توانید فقط روی آنتونی مارسیال قمار ‌کنید و این بازیکن هیچ‌وقت در ترکیب ثابت منچستریونایتد به اندازه کافی بازی نکرده است. مارکوس راشفورد احتمالا 18 ماه و یا شاید بیشتر، درست بازی نکرده، جیدون سانچو فصل گذشته انتظارات را برآورده نکرد و آنتونی الانگا نیز خیلی جوان است. برای همه آسان است که بگویند باید از شر رونالدو خلاص شوید، یک سیرک حول محور این بازیکن شکل گرفته و او بیش از حد توجه را به خود جلب می کند. او ممکن است کمی بیشتر از آنچه باشگاه می خواهد توجات را به خود معطوف کند، اما این بازیکن در هر فصل گلزنی را برای شما تضمین می کند."

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۹۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملا هبت‌الله: جهان کفر برای جدایی دین از سیاست تلاش می‌کند

رئیس طالبان در پیامی ضمن تأکید بر ضرورت حضور علما در سیاست گفت جهان کفر می‌خواهد سیاست را از دین جدا کند که حتی در کشورهای اسلامی نیز علما در سیاست نقش نداشته باشند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «هبت‌الله آخوندزاده» رئیس طالبان در روز پایانی سمینار سه‌روزه هماهنگی و تنظیم امور تخصصات و جامعات دینی که توسط وزارت تحصیلات عالی راه‌اندازی شده بود، اشتراک و سخنرانی کرد.

ملا هبت‌الله در این مراسم اظهار داشت علما بندگان برگزیده خدا هستند که برای حفاظت و نافذکردن دین برگزیده شده‌اند.

وی با تأکید بر نقش‌آفرینی علما در سیاست گفت: جهان کفر می‌خواهد سیاست را از دین جدا کند که حتی در کشورهای اسلامی نیز علما در سیاست نقش نداشته باشند.

رئیس طالبان همچنین از علما خواست تا فرامین هیئت حاکمه را برای مردم تشریح کنند و مردم را نیز بر اجرا و اطاعت از فرامین تشویق کنند.

ملا هبت‌الله پیش از این نیز در گردهمایی بزرگ علما و بزرگان قومی در کابل گفته بود: جنگ آمریکا با ما بر سر عقاید بود و این جنگ تا «قیامت» ادامه خواهد داشت.

دیدار نخست وزیر قطر با رهبر طالبان در جنوب افغانستانرهبر طالبان: کسی حق ارعاب مردم را ندارد/ برای فعالیت تاجران مانعی ایجاد نشودرهبر طالبان: افغانستان خانه مشترک همه ما است/ برای ساخت کشور به حمایت مردم نیاز است

وی همچنین تصریح کرده بود: «جنگ دنیا با ما برای زمین و هوا نبود بلکه برای نظریه و عقاید ما بود و تا قیامت نیز ادامه دارد. در تقابل اسلام و کفر نه امکان مسالمت هست، نه مسالمت خواهد شد و نه چنین چیزی ممکن است».

رئیس طالبان با اظهار اینکه اگر حکومت کابل، شریعت اسلامی را پیاده کند، کشورهای جهان واکنش نشان خواهند داد، تاکید کرده بود: «هدف ما رضای الله است. خواست‌های جهان که الله را ناراضی می‌کند قابل قبول نیست».

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ملا هبت‌الله: جهان کفر برای جدایی دین از سیاست تلاش می‌کند
  • همه چیز درباره طلاق احسان وسولماز، زوج عاشق ماه عسل
  • ربات حلزونی که مثل تانک حرکت می‌کند
  • این گنجینه را در نمایشگاه کتاب از دست ندهید
  • بارش شهابی ղ-Lyrid 2024 را از دست ندهید
  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • آرنه اسلوت: خداحافظ فاینورد!
  • امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود + عکس | اجازه ساختن آهنگ داده می شود؟
  • این کار را انجام ندهید، یارانه تان قطع می شود!
  • تلاش رونالدو برای رسیدن به رکورد بازیکن مراکشی