Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@13:58:29 GMT

مظاهری: امسال توجیهی برای قهرمان نشدن وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۹۹۸۷

مظاهری: امسال توجیهی برای قهرمان نشدن وجود ندارد

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در آخرین بازی تدارکاتی خود پیش از دیدار هفته نخست لیگ برتر مقابل استقلال، با نتیجه پر گل 4 بر صفر از سد خوشه طلایی ساوه گذشت تا برای شاگردان ساپینتو خط و نشان بکشد.

در پایان این دیدار رشید مظاهری سنگربان سپاهان پاسخگوی سوالات خبرنگار ورزش سه بود که این گفتگو را در زیر می خوانیم:

* در مورد دیدار امروز صحبت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازی خوبی بود. افکاری که آقای مورایس داشتند را بچه ها درون زمین پیاده کردند. نتیجه بازی هم خوب بود و خدا را شکر با 4 گل برنده شدیم.

* درباره کار کردن با مربی دروازه بانی جدید صحبت کنید. ایشان گلر خیلی مطرح بوده و حتی در تیم ملی پرتغال بازی کرده اند. کلا چه نظری درباره کادر فنی جدید دارید؟
کار کردن با هر مربی شرایط خاص خودش را دارد. کادرفنی که آمده، کادر خوبی هستند. خود من به شخصه از این وضعیت خیلی خوشحال هستم. شرایط خود من نیز روز به روز بهتر می شود. برای تمام مربیانی که با آنها کار کرده ایم، احترام قائلیم. هر کدام سبک خاص خودشان را داشتند.

* پس از جدایی از استقلال فشار خیلی سنگینی را پشت سر گذاشتید. در سال جام جهانی قرار داریم. درباره انگیزه هایتان جهت حضور در این تورنمنت صحبت کنید.
نمی خواهم دروغ بگویم، اما پس از جدایی از استقلال شرایط سختی را پشت سر گذاشتم. می دانم آن عملکردی که بعد از جدایی و حضور در سپاهان از من انتظار می رفت را به نمایش نگذاشتم، بخصوص در لیگ قهرمانان آسیا. اما از عملکرد خودم در لیگ برتر راضی بودم. تمام تلاشم را کردم ولی شرایطم در حال حاضر خیلی بهتر از گذشته است. هم از لحاظ روحی روانی و هم از لحاظ فیزیکی. اگر یک درصد، حتی یک درصد شانس حضور در جام جهانی داشته باشم، تمام تلاشم را برای آن یک درصد انجام می دهم. به این موضوع امیدوارم و برای خودم آرزوی موفقیت می کنم.

* طی دوران حضور در استقلال، همواره نزد هواداران محبوب بودید و از شما حمایت می کردند. از عملکرد خودتان در این تیم رضایت دارید؟ دوران حضور در استقلال برایتان خاطره خوشی بود یا یک نقطه عطف؟
اول اینکه من دوست دارم بیشتر در مورد شرایط الآنم صحبت کنیم اما چون درباره گذشته صحبت می کنیم، باید بگویم که هواداران خیلی به من لطفی دارند. فکر می کنم این مسئله دلیل خاصی ندارد و دلیل آن این است که من در هر بازی که برای استقلال به میدان رفتم مانند تمام تیم های دیگرم با نهایت توانم بازی کرده ام. من در دیدارهای استقلال همه توانم را گذاشتم و این مانند سایر تیم هایم بوده است. برای استقلال و سایر تیم هایی که برایشان بازی کرده ام، آرزوی موفقیت می کنم.

* فصل آینده را چگونه می بینید؟ سپاهان بازیکنان داخلی و خارجی خوبی را به خدمت گرفته است. با حضور کادرفنی جدید، انتظار می رود امسال نیز برای قهرمانی تلاش کنید.
فکر می کنم بازیکنانی که جذب شده اند، کیفیت خوبی دارند. ولی باید لیگ شروع شود تا ببینیم شرایط چگونه است. خود من به آینده و تیم امسال سپاهان خوش‌بین هستم. البته همه بازیکنان، کادرفنی و مدیرانی که در سال های گذشته اینجا بوده اند تمام تلاششان را کردند اما بعد از چند سال به تیم امسال امیدوارم. فکر می کنم دیگر هیچ توجیهی نباشد و باید تمام تلاشمان را بکنیم تا امسال قهرمان شویم.

* رقابت دروازه بانان در لیگ برتر را چگونه می بینید؟ به هر حال گلرها برای کسب دستکش طلایی و ثبت رکورد کلین شیت انگیزه شخصی دارند. فکر می کنید امسال بتوانید این عنوان را کسب کنید؟
من به شخصه خیلی دوست دارم دستکش طلایی را داشته باشم ولی خب فکر می کنم الان 32 سالم است. منظور من این نیست سنم بالا رفته است، منظورم این است آن تجربه کافی را دارم و بیشتر به این فکر می کنم که به درد تیمم بخورم. حالا با 40 گل خورده قهرمان شویم یا با 2 گل خورده. امیدوارم این اتفاق رخ دهد. در کل، برای تمام گلرهای لیگ آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم همه آنها امسال سربلند شوند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر فکر می کنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۹۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس هفته گذشته در شرایطی برابر سپاهان متوقف شد که این شانس را داشت تا با پیروزی در این مسابقه به صدر جدول صعود کند. اسماعیل حلالی، پیشکسوت پرسپولیس، درباره این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت تاثیر شکست مقابل آلومینیوم قرار داشت که ما دو بار جلو افتادیم اما در نهایت در‌ پنالتی باختیم. هر چقدر هم به لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار کنید، وقتی یک جام از دست می‌رود، تحت تاثیر قرار می‌گیرند. با توجه به شرایطی که در فوتبال ما وجود دارد، بچه‌ها احساسی می‌شوند و ممکن است یکی دو هفته را هم از دست بدهند.

او ادامه داد: هفته گذشته استقلال قبل از ما بازی کرده و امتیاز از دست داده بود و فرصت خوبی وجود داشت که به راحتی به صدر صعود کنیم و کار را به اما و اگر نکشانیم. از طرفی با توجه به اینکه در هفته‌های پایانی لیگ قرار داریم، استرس مسابقات روی کیفیت بازیکنان تاثیر می‌گذارد. البته در همه جای دنیا در هفته‌های پایانی کیفیت مسابقات و تیم‌ها بالاتر می‌رود و گل‌های بیشتری رد و بدل می‌شود اما در لیگ ما مسائلی از جمله تعطیلات، سازماندهی مسابقات را تحت تاثیر قرار می‌دهد و رشدی که باید وجود داشته باشد، صورت نمی‌گیرد.

حلالی با انتقاد از عملکرد پرسپولیس در این بازی افزود: ما در بازی با سپاهان در حد نام خودمان هم نبودیم و من نمی‌توانم صحبت فنی درباره این بازی داشته باشم. سپاهان در ۱۰ بازی اخیر خود یک برد آورده بود و با وجود مهره‌هایی که در اختیار دارد، شکل خوبی نداشت. این تیم در شرایطی قرار داشت که ما به لحاظ روحی روانی هم به راحتی می‌توانستیم آنها را شکست بدهیم. در هر صورت فوتبال هست و برد و باخت دارد، اما چیزی که من را اذیت می‌کند، این است که نمی‌توانیم از تمام پتانسیل خودمان استفاده کنیم.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر گفت: شانس پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی ۵۰-۵۰ است. در این مسیر، رقبای دو تیم در هفته‌های باقی‌مانده تعیین کننده نیستند و در هر صورت تمام رقبا در ۵ هفته باقیمانده تمام توان‌شان را می‌گذارند. تنها نکته مهم این است که ما با شرایط خوبی وارد مسابقات شویم، درست ترکیب بچینیم و درست از بازیکنان بازی بگیریم و بچه‌ها در روز مسابقات، مثل بازی با سپاهان نباشند و با انگیزه بالایی وارد بازی شوند. پرسپولیس در حال حاضر جام حذفی را از دست داده و من با تمام وجود امیدوارم بتواند در لیگ قهرمان شود؛ هواداران پرسپولیس به هیچ وجه دوست ندارند فصل را بدون جام به پایان برسانند و امیدوارم حداقل یک جام بگیریم.

حلالی در پایان با اشاره به شرایط استقلال و اختلاف یک امتیازی این تیم با پرسپولیس گفت: استقلال با توجه به شرایطی که داشت، خیلی بیشتر از پرسپولیس به دنبال سه امتیاز مسابقاتش بود. حواشی و اختلافاتی که در استقلال وجود داشت باعث شد آنها خیلی به نوع بازی اهمیت ندهند و فقط به سه امتیاز فکر کنند. آنها به دنبال فوتبال زیبا نبودند که این استراتژی هم قابل احترام است. از طرفی توقع هواداران این تیم هم پایین بود، اما در پرسپولیس همه به دنبال این هستند که در کنار پیروزی زیبا هم بازی کنند. با این حال من فکر می‌کنم یک امتیاز اختلاف، اهمیتی ندارد و به شادگی با یک مساوی حریف و یک برد پرسپولیس قابل جبران است.

دیگر خبرها

  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • منیعی: خطیر آرامش نکونام را گرفت؛ استقلال با هوش باشد قهرمان می‌شود
  • حلالی: پرسپولیس با جبران یک امتیاز، صدرنشین می‌شود و قهرمان لیگ
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • حاجی علیزاده: امسال ۱۵ هزار زائر از استان تهران به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • امیر جدیدی از «قهرمان» تا «منصور»
  • کاپیتان استقلال برای یک پیشکسوت سنگ‌تمام گذاشت