Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز در خصوص خبر قطعی برق امروز این بیمارستان توضیح هایی ارایه و منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) امروز جمعه 14 مرداد ماه در پی انتشار خبری مبنی بر قطعی برق این مرکز درمانی در فضای مجازی و برخی رسانهها، توضیح هایی ارایه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

با توجه به انتشار خبر قطعی برق بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز در فضای مجازی و بعضی از رسانه‌ها به اطلاع می‌رساند: در راستای دستورالعملهای پدافند غیرعامل، هماهنگی عوامل شرکت برق اهواز، تاکید کارشناسان این شرکت در خصوص ایمنسازی فوری پست اصلی ورودی برق، تعویض کابلهای اصلی فرسوده برای جلوگیری از آتش سوزی و همچنین اتصال برق اصلی بیمارستان به خط پشتیبان در هنگام بروز بحرانهای احتمالی بنا به در خواست بیمارستان، با برنامه‌ریزی قبلی این اقدام مهم امروز جمعه چهاردهم مرداد ماه جاری انجام شد.

در این اقدام حیاتی همه کابل های اصلی با طول عمر بالا تعویض و زیر ساختهای لازم خط دوم پشتیبان برق اصلی آماده شده که با اتمام پروژه طی روزهای آتی در شرایط بحرانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است با توجه به اعلام شرکت برق در خصوص لزوم اقدام فوری و خطرناک بودن وضعیت فعلی، تاخیر و انجام اصلاح ها در زمان دیگری(مثلا در فصل سرما) امکان پذیر نبوده و لذا همه اقدام ها تحت کنترل عوامل فنی بیمارستان و شرکت برق انجام شد.

لازم به توضیح است که پس از قطع برق و با فعال شدن دیزل ژنراتورهای برق اضطراری بیمارستان، همه فعالیت‌های درمانی و تجهیزهای بیمارستان در راستای خدمت رسانی به بیماران به روال عادی برگشت، به گونه‌ای که همه دستگاههای حساس بدون مشکل خاصی در حال ارایه خدمت به بیماران بوده و صرفا در بعضی از موارد در بخش‌های عادی مشکل سرمایشی به وجود آمد که از همه بیماران و همراهان و همکاران عزیز آن بخش ها پوزش می‌طلبیم./انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اهواز روابط عمومی بیمارستان امام خمینی ره انتشار قطعی برق مرکز درمانی فضای مجازی رسانه اطلاعیه دستورالعمل پدافند غیرعامل هماهنگی شرکت برق اهواز کارشناسان ایمن فوری پست کابل آتش سوزی پشتیبان بحران برنامه ریزی اقدام زیر ساخت پروژه خطرناک فصل سرما کنترل عوامل فنی دیزل ژنراتور برق اضطراری بیماران دستگاه پوزش جوابیه پدافند غیرعامل بحران قطعی برق دیزل ژنراتور پشتیبان برق اضطراری برنا خوزستان شرکت توزیع نیروی برق خوزستان بیمارستان امام خمینی ره اهواز بیمارستان امام خمینی ره قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۰۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟

به مناسبت سالروز وفات طنزنویس معاصر کیومرث صابری فومنی، معروف به گل‌آقا این ویدئو را مشاهده کنید.

دریافت 11 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • سفر از سبد خانوارهای ایرانی حذف شده است؟ | توضیح مرکز پژوهش‌ها درباره یک ادعا
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش