Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@09:58:38 GMT

اصول شست و شوی دمپایی های لا انگشتی

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۰۱۹۴

اصول شست و شوی دمپایی های لا انگشتی

تمیز کردن دمپایی لا انگشتی با مواد طبیعی و خانگی روش اول: جوش شیرین برای تمیز کردن دمپایی لا انگشتی روش دوم:مایع ظرفشویی برای تمیز کردن دمپایی لا انگشتی روش سوم:ماشین لباسشویی برای تمیز کردن دمپایی های لا انگشتی

به گزارش اقتصاد آنلاین، آیا شما هم ترجیح می دهید که در فصل تابستان به جای کفش، از دمپایی استفاده کنید؟ پس نحوه تمیزکردن دمپایی لا انگشتی و از بین بردن جرم آن را در این مقاله دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمیز کردن دمپایی لا انگشتی با مواد طبیعی و خانگی

یک جفت دمپایی راحتی برای سواحل، اطراف استخر، قدم زنی های کوتاه و حتی در حمام های عمومی بسیار مناسب می باشد. این دمپایی های تابستانی بسیار راحت هستند و اما این راحتی در مورد تمیز کردن آن ها صدق نمی کند و بهتر است که این کار را از روش درست خودش انجام دهید.

با روش درستی که در این بخش برای شما گفته ایم می توانید در کوتاه ترین زمان، باکتری ها را کامل از دمپایی بگیرید. دمپایی های پلاستیکی به گونه ای ساخته شده اند که باکتری ها را به شدت جذب می کنند، مخصوصا اگر این باکتری ها گروهی باشند و علاوه بر آن بیشتر این باکتری ها عاشق آب هستند و دقیقا در مناطقی تجمع می کنند که ما این دمپایی ها را می پوشیم.

روش اول: جوش شیرین برای تمیز کردن دمپایی لا انگشتی

جوش شیرین یکی از موادی است که در هر خانه ای یافت می شود و طیف وسیعی از فعالیت های منزل را در بر می گیرد و شما می توانید از این ماده برای تمیز کردن کل محیط خانه از کف کاشی کثیف گرفته تا دوش حمام استفاده کنید.

این ماده برای تمیز کردن دمپایی ها نیز به کار می رود و برای جذب آلودگی و باکتری بسیار قوی و موثر است و همچنین می توان از آن برای از بین بردن بوی بد دمپایی نیز استفاده کرد.

مرحله 1: پودر جوش شیرین را برای از بین بردن بوی بد روی دمپایی بپاشید و دمپایی ها را مملو از پودر جوش شیرین کنید و در قسمت های کثیف تر بیشتر بریزید و 5 تا 10 دقیقه دمپایی را در همان حالت بگذارید.

مرحله 2: یک ترکیب از آب و پودر جوش شیرین درست کنید.

دو قاشق غذاخوری از جوش شیرین را در یک کاسه بریزید و برای به دست آوردن یک ترکیب نرم، مقداری آب را به آن اضافه کنید.

مرحله 3:با ترکیب مرطوب، دمپایی را لایه برداری کنید و با یک مسواک بلا استفاده و قدیمی، ترکیب را در کف دمپایی بزنید و هر طرف دمپایی را با این مسواک تمیز کنید و سپس آن را زیر آب بگیرید و اجازه دهید تا در هوای آزاد خشک شود.

روش دوم:مایع ظرفشویی برای تمیز کردن دمپایی لا انگشتی

آیا می دانستید که از مایع ظرفشویی می توان استفاده های بسیار وسیعی داشت؟ همچنین می توان از این مایع برای تمیز کردن دمپایی ها نیز استفاده کرد و تنها کاری که باید انجام داد، این است که باید آن را با آب مخلوط کرد.

مرحله 1: ترکیب مایع ظرفشویی با آب.

مقداری از مایع ظرفشویی را درون یک کاسه بریزید و مقداری آب به آن اضافه کنید و این ترکیب را کامل هم بزنید.

مرحله 2:از یک اسفنج برای تمیز کردن دمپایی استفاده کنید و آن را داخل این کف به دست آمده بزنید و سپس اسفنج کف کرده را به کل دمپایی بکشید.

مرحله 3:روی دمپایی آب بگیرید.

بعد از اینکه اسفنج خیس را در تمام قسمت های دمپایی اضافه کردید، آن را زیر شیر آب بگیرید و اجازه دهید که دمپایی ها در هوای آزاد خشک شوند.

روش سوم:ماشین لباسشویی برای تمیز کردن دمپایی های لا انگشتی

اگر زمان کافی برای مراحل قبل را ندارید، می توانید دمپایی ها را درون ماشین لباسشویی بیاندازید و خودتان را راحت کنید، اگرچه که نباید همراه با دمپایی هیچ لباسی درون ماشین باشد.

با انداختن دمپایی درون ماشین، سر و صدای زیادی ایجاد می شود و می توانید برای کاهش صدا یک حوله را نیز درون ماشین بیاندازید و دمپایی ها را بعد از قرار دادن داخل ماشین، تنظیمات را روی چرخه ملایم بگذارید و از آب سرد درون ماشین استفاده کنید .

یک قاشق چایخوری مواد شوینده درون ماشین بریزید و بعد از خارج کردن دمپایی، دوباره آن را زیر شیر آب سرد بگیرید و سپس دمپایی ها را در آفتاب بگذارید و سه چهار ساعت صبر کنید.

منبع: دلگرم لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر دمپایی دمپایی لا انگشتی صندل اخبار مرتبط دمپایی از جنس طلا! +عکس ۱۳۹۷/۷/۱۳ انباشته شدن دمپایی‌های زائران مقابل ورودی‌های حرمین +عکس ۱۳۹۶/۸/۱۳ توییت‌های ترامپ روی دمپایی! +عکس ۱۳۹۶/۶/۲۶ ذوب شدن دمپایی در گرمای طاقت فرسای اهواز! +عکس ۱۳۹۶/۴/۱۰ آخرین ویدیو ها بی تابی مادری که فرزند سربازش در سیل مفقود شد + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۴ ۲۳:۳۶ تصادف وحشتناک سه خودرو در لس آنجلس + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۴ ۲۲:۳۷ فرار سارقان از دست صاحب مغازه مسلح! + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۴ ۲۲:۲۳ قدرت جادویی نیمار در ضربه ایستگاهی + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۴ ۲۲:۰۱ سوتی عجیب کارشناس صدا و سیما + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۴ ۲۱:۵۲ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۲۳:۲۷ اتفاقاتی که ما و اهداف را دور ۲۳:۲۴ در سه روز آینده هوای شمال طوفانی خواهد بود ۲۳:۱۴ معجزه پیاده روی بعد از غذا خوردن ۲۳:۱۱ شهرهای قرمز به ۱۳۰ شهر افزایش یافت ۲۳:۰۹ باور نمی کنید این کارها چقدر برای جنین مضر است ۲۳:۰۸ میانگین حقوق در آسیای جنوب شرقی + عکس ۲۳:۰۲ نتیجه نهایی آزمون آموزش و پرورش کی اعلام می شود؟ ۲۳:۰۰ بهترین رشته های دانشگاهی را بشناسید + عکس ۲۲:۵۰ همه چیز درباره افزایش شیر مادر +تغذیه و روش شیردادن ۲۲:۴۵ چاقو کش معروف تهران چگونه به راه راست بازگشت؟ ۲۲:۱۹ تروئیکای اروپایی: ایران هم اکنون تصمیم بگیرد ۲۲:۱۵ توافق نهایی مشروط به حل و فصل ادعاهای پادمانی ۲۲:۰۱ قدرت جادویی نیمار در ضربه ایستگاهی + فیلم ۲۱:۵۲ سوتی عجیب کارشناس صدا و سیما + فیلم ۲۱:۴۸ امیرعبداللهیان: از یک قطره سهم مردم از حقابه های تاریخی نمی گذریم ۲۱:۴۶ نرخ بلیت اربعین تعیین نشده است ۲۱:۴۴ چطوری هسته انبه بکارم؟ ۲۱:۴۲ خجالتی ها چگونه معاشرت کنند؟ ۲۱:۱۷ مدیرعامل جدید هلدینگ بهساز مشارکت‌های بانک ملت منصوب شد ۲۱:۱۱ نکات کلیدی برای رسیدن به موفقیت + جملات تاثیرگذار ۲۱:۰۳ افزایش اشتغال آمریکا؛ نوری در تاریکی؟ ۲۱:۰۰ قیمت ماشین ظرفشویی ال جی (جدول) ۲۰:۵۵ روش های مختلف برای پاک کردن آرایش چشم ۲۰:۴۴ با خواص پرشمار انجیر آشنا شوید + چند خوردنی خوشمزه ۲۰:۴۳ باقری بار دیگر وارد کوبورگ شد ۲۰:۲۵ همایش تکنوبلاک باعث آگاهی حوزه های بهره بردار می شود/ استقبال شهرداری تهران از بلاکچین و رمزارزها ۲۰:۲۳ اگر به تیپ مشکی علاقه دارید، اصول آن را بدانید ۲۰:۱۸ با ثروتمندترین فوتبالیست‌ های دنیا آشنا شوید + عکس ۱۹:۵۲ به روز رسانی واتساپ با ویژگی های جذاب ۱۹:۴۰ شکار عقاب توسط اختاپوس + فیلم ۱۹:۳۸ چگونه در خانه پودر هل درست کنیم؟ ۱۹:۳۱ پایان سوداگری با جان و مال مردم در تولید و توزیع لوازم یدکی قاچاق و غیر استاندارد ۱۹:۲۸ پیتزا با طعم سلبریتی! ۱۹:۲۳ چرا برای اعلام رکود اقتصادی جهان هنوز زود است؟ ۱۹:۱۲ رهبر معظم انقلاب: مردم قدر هیئات را باید بدانند ۱۹:۱۰ آشنایی با گیاهان آپارتمانی مناسب تابستان با نگهداری آسان ۱۸:۵۳ نرمش های مخصوص کارمندان به ویژه زنان ۱۸:۵۰ حمل عجیب بار با پژو پارس + فیلم ۱۸:۴۰ پیش بینی بورس؛ برجام، نرخ بهره و صندوق تثبیت / منتظر صعود پر قدرت شاخص کل باشیم؟ ۱۸:۳۶ باج گیرهای عاطفی را شناسایی کنید + راه های مقابله ۱۸:۱۴ حرکت جنون آمیز روی شیشه خودرو + فیلم ۱۸:۱۱ مالیات نقل و انتقال خودروهای صفر کیلومتر با چه کسی است؛ خودروساز یا خریدار؟ ۱۸:۰۳ عزاداری در شهرهای قرمز و نارنجی چگونه برگزار می شود؟ ۱۷:۴۶ افرایش حقوق بازنشستگان کی عملیاتی می شود؟ ۱۷:۳۷ در انتظار تصویب قانون ماینینگ در کمیسیون اقتصادی دولت هستیم / برگزاری کنفرانس هایی مانند تکنوبلاک کمک به بالا رفتن دانش است ۱۷:۲۴ کوتاه ترین انیمیشن برنده اسکار + فیلم ۱۷:۲۰ خبر ضرب الاجل ۷۲ ساعته کذب است ۱۷:۰۶ سیاست ارزی جدید کالاهای وارداتی مصر را کمیاب کرد ۱۷:۰۰ امیرعبداللهیان: در مذاکرات به ۳ اصل مهم توجه داریم ۱۶:۴۶ چین سفرای کشورهای عضو گروه هفت را احضار کرد اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دمپایی صندل استفاده کنید مایع ظرفشویی دمپایی ها درون ماشین جوش شیرین باکتری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به ستاره بارسا: ادا و اصول‌ها چیه، تو مدافعی!‏

با گزارش "ورزش سه"، انتقاد بارسایی‌ها از عملکرد ضعیف ژوائو ‏کانسلو در بازی مقابل رئال مادرید همچنان ادامه دارد. امروز رونالد ‏دی‌بوئر، ستاره هلندی سابق بارسا، در یکی از شدیدترین حمله‌ها به ‏کانسلو خواهان پس فرستادن مدافع پرتغالی به تیمش ‏منچسترسیتی شد. ‏

کانسلو در حال حاضر بازیکن منچسترسیتی است ولی از آخرین باری ‏که برای سیتی به میدان رفت بیش از یک سال می‌گذرد. او بعد از ‏مدتی شکرآب شدن رابطه‌اش با پپ گواردیولا در نهایت بعد از درگیری ‏با او در تمرین به بایرن مونیخ قرض داده شد و سپس به صورت ‏قرضی به بارسا آمد. ‏

رونالد دی‌بوئر با اشاره به عملکرد بسیار ضعیف کانسلو در شکست ‏مقابل پاری سن ژرمن و رئال مادرید می‌گوید حالا می‌شود فهمید که ‏در دعوای کانسلو و پپ حق با مربی سیتی بوده است. ‏

دی‌بوئر که با سایت هلندی زیگو اسپورت صحبت می‌کرد گفت: "حالا ‏می‌فهمم که چرا پپ از کانسلو خوشش نمی‌آمد. او فقط فوتبال ‏خودش را بازی می‌کند و فکر می‌کند مهم فقط این است که وقتی ‏توپ را می‌گیرد ادا و اصول دربیاورد. تو مدافعی پسر، این کارها یعنی ‏چه!"‏

مارکو فان باستن هم در مصاحبه با همین سایت هلندی صحبت‌های ‏دی‌بوئر را تایید کرد و گفت: "باور کردنی نیست که کانسلوی 29 ساله ‏دائم همان اشتباه‌ها را تکرار می‌کند". ‏

دیگر خبرها

  • درخواست تلخ کودکان سیل زده برای داشتن دمپایی (فیلم)
  • فناوری ناسا برای غبارزدایی از ماه به قمر زمین می‌رود
  • (ویدئو) کودکان پابرهنه سیستان دمپایی می‌خواهند
  • عروس امام خمینی درگذشت | جزئیاتی از زندگی همسر سیدمصطفی خمینی؛ معصومه حائری که بود؟
  • حمله به ستاره بارسا: ادا و اصول‌ها چیه، تو مدافعی!‏
  • خانواده اساسی‌ترین رکن جامعه و مدنیت اسلامی است