Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی بانک مرکزی توضیحاتی در خصوص گلایه وزیر راه و شهرسازی از استنکاف بانک‌ها در خصوص اجرای قانون جهش تولید مسکن و جریمه آنها مطابق این قانون ارائه کرد.

این گزارش می‌افزاید در توضیحات بانک مرکزی آمده است، بر اساس قانون جهش تولید مسکن، بانک‌ها مکلف هستند تسهیلات ساخت مسکن را متناسب با پیشرفت ساخت واحدها، بصورت مرحله‌ای به متقاضیان واجد شرایط پرداخت نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این قانون، متقاضیانی واجد شرایط دریافت تسهیلات ساخت مسکن هستند که پس از تکمیل مدارک، سهم آورده نقدی خود را واریز کنند.

بدیهی است اگر بانکی پس از تکمیل مدارک و واریز حصه نقدی (آورده) از سوی متقاضی، سهم خود را نپردازد، مشمول جریمه مالیاتی لحاظ شده در قانون جهش تولید مسکن خواهد شد.

بانک مرکزی پیشتر، بخشنامه مربوطه را به شبکه بانکی ابلاغ کرده و بر حسن اجرای آن نظارت می‌کند.

کد خبر 5556843

منبع: مهر

کلیدواژه: قانون جهش تولید مسکن وزارت راه و شهرسازی بانک مرکزی بانک مرکزی روسیه وزارت جهاد کشاورزی سید احسان خاندوزی سازمان امور مالیاتی وزارت راه و شهرسازی وزارت صنعت معدن و تجارت ترانزیت کالا صادرات دام زنده تجارت خارجی سازمان دامپزشکی کشور بلیت هواپیما قیمت برنج قیمت سکه بهار آزادی بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۰۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح قانون کار امنیت شغلی کارگران، بزودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از اصلاح قانون کار برای امنیت شغلی کارگران خبرداد و افزود. اصلاحات در دولت به تصویب رسیده و به زودی با قید فوریت به مجلس ارایه می‌شود
رعیتی فرد افزود: بر این اساس قرارداد کوتاه مدت کار‌هایی که جنبه مستمر دارد، به دائم تبدیل می‌شود
وی همچنین از ساخت مسکن برای کارگران در حاشیه شهرک‌های صنعتی و کارگاه‌های که کارگران آنجا مشغول هستند خبر داد و اعلام کرد: بانک رفاه کارگران قرار است تسهیلات ساخت مسکن کارگران را پرداخت کند.
رعیتی فرد گفت: قرارگاه این موضوع در کشور تشکیل شده و از همه کارفرمایان دعوت می‌شود که در این زمینه مشارکت کنند.
در سی پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه استان از کارگران نمونه کشوری فارس تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ◄ بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند‌
  • اصلاح قانون کار امنیت شغلی کارگران، بزودی
  • بانک ها با تسهیلات مسکن چه می‌کنند؟
  • حمایت‌های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌گیرد
  • توضیحات وزیر کار درباره بیمه کارگری
  • توضیحات وحیدی درباره طرح تقسیم استان تهران
  • در سال جهش تولید، ارز چند نرخی را حذف کنید
  • تحقق ۶۶ درصدی سهمیه بانک دی در قانون جهش تولید مسکن
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟