Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه‌ای در خصوص بررسی عملکرد سالیانه شورای اسلامی شهر خرم آباد و همچنین برنامه‌های نامزدهای ریاست شورا در سال جدید توسط بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان ترتیب داده شد که علی رغم دعوت رسمی و کتبی و هماهنگی‌های شفاهی که با اعضای محترم شورای اسلامی شهر خرم آباد صورت گرفته بود به غیر از یونس امرایی عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد، سایر اعضا نسبت به این دعوت بی اعتنایی ورزیدند و در جلسه حضور پیدا نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به حضور تنها یک عضو شورا مباحث کلیدی این جلسه به طرح کلیات موضوعاتی مانند سامانه شفافیت و مسائل مدیریت شهری محدود شد.

بی اعتنایی اعضای شورای شهر به مطالبات دانشجویان در حالی صورت می‌گیرد که شهر خرم آباد با مسائل و مشکلات متعددی از مدیریت شهری گرفته تا موضوعات فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و … دست به گریبان است.

برگزاری چنین نشست‌هایی برای طرح مسائل و پیگیری رفع مشکلات از سوی قشر مطالبه گر دانشجو بی شک در حل مسائل مؤثر خواهد بود و شورای شهر خرم آباد باید با استقبال از این نشست‌ها از ایده‌ها و نظرات جوانان دانشجو و نخبه خرم آباد بهره بگیرد.

به هر روی، بسیج دانشجویان دانشگاه لرستان همچنان آمادگی برگزاری نشست همفکری و بررسی مشکلات شهر خرم آباد با حضور اعضای شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری خرم آباد را به منظور مطالبه گری مسائل و مشکلات مردمی را دارد.

کد خبر 5556814

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه لرستان بسیج دانشجویی شورای شهر خرم آباد محرم 1401 بوشهر ماه محرم سیلاب ویروس کرونا مراسم عزاداری کرمانشاه همایش شیرخوارگان حسینی حسینیه مهر عکس استانها خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اردبیل مشهد شهر خرم آباد شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۰۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم

شهردار اصفهان گفت: مدیریت شهری اصفهان آمادگی دارد تا برای رفع مشکلات استان در کنار مدیریت استان به‌ویژه استاندار بایستد و ایفای نقش کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا علی قاسم‌زاده امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: مدیریت شهر و شورا، استانداری و فرمانداری همیشه در کنار هم بوده‌اند و از برکت این همدلی بسیاری از مشکلات استان و شهر رفع شده است.

وی افزود: امیدوارم در فرصت باقی‌مانده نیز کماکان کنار هم مشکلات باقی مانده که احصا شده است را رفع کنیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه موضوعاتی همچون آب که مشکل اول است و دیگر موضوعات همچون قطار سریع السیر که جز رویاهای شهر ما است، تصریح کرد: قطار شهری، رینگ چهارم، حمل‌ونقل بین شهری به‌ویژه خط هوایی که مقدمه‌ای برای توسعه گردشگری است، مورد توجه است.

قاسم‌زاده گفت: مدیریت شهری اصفهان آمادگی دارد تا برای رفع مشکلات استان در کنار مدیریت استان به‌ویژه استاندار بایستد و ایفای نقش کند.

کد خبر 748828

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • مطالبه برخی امتیازات سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شهری گرگان منطقی نیست