Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین، در پاسخ به جنایت امروز صهیونیستها، عملیات تلافی‌جویانه‌ای علیه رژیم اسرائیل را آغاز کرده و بیش از ۱۰۰ موشک به سمت اراضی اشغالی شلیک کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین عملیات تلافی‌جویانه خود علیه رژیم اسرائیل را آغاز کرد و ده‌ها موشک به صورت یکجا به سمت اراضی اشغالی شلیک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با اعلام این خبر، رسانه‌های رژیم اسرائیل از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار شلیک موشک و راکت در سراسر شهرک‌های اطراف غزه خبر دادند. شبکه الجزیره تعداد موشک‌های شلیک شده را «انبوه» توصیف کرد و گزارش داد که ده‌ها موشک به سمت اراضی اشغالی در حال شلیک است.

آژیرهای خطر در پایتخت رژیم اسرائیل نیز به صدا در آمد

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که آژیرهای هشدار شلیک موشک به صورت ممتد در شهر تل‌آویو به صدا درآمده است.

مقاومت فلسطین پنج مرحله اقدام به شلیک موشک و راکت کرد

گروه‌های فلسطینی در مرحله اول عملیات تلافی‌جویانه، در پنج نوبت شهرک‌های فلسطین را با موشک و راکت در هم کوبیدند. سدیروت، بات یام، حولون و ریشون لتصون شهرک‌هایی است که موشک‌ ها و راکت‌های مقاومت فلسطین هم‌اکنون در حال کوبیدن این شهرک‌های صهیونیست نشین است.

حملات راکتی گروه های مقاومت فلسطینی به سرزمین های اشغالی

همزمان با شلیک راکت های گروه های مقاومت فلسطینی به داخل سرزمین های اشغالی، سامانه گنبد آهنین در گوش دان فعال شد. خبرها از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های گوش دان، خولون، بت یم و ریشون لتصیون در نزدیکی تل آویو حکایت دارد.

 

 

اصابت موشک به خانه صهیونیست‌ها

رسانه‌های رژیم اسرائیل از اصابت یک فروند موشک به خانه‌‌ای در اطراف نوار غزه خبر دادند. همزمان نیز گزارش می‌شود خیابان‌‌های تل آویو خالی است و سکوت مطلق این شهر را فرا گرفته است.

سرایا القدس: 100 موشک و راکت شلیک کردیم

گردان‌های سرایا القدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین گفت که بیش از 100 موشک و راکت به سمت اراضی اشغالی فلسطین در واکنش به ترور فرماندهان این جنبش شلیک کرده است.

عقب‌نشینی نخست وزیر صهیونیست از تهدیدهای خود

یائیر لاپید که در جلسه امنیتی با وزیر جنگ رژیم اسرائیل برای گروه‌های مقاومت فلسطین رجز می‌خواند، گفت که ما قصد جنگ گسترده در غزه نداریم ولی اگر مجبور شویم، ورود خواهیم کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی  همچنین در سخنان خود ضمن دفاع از تهاجم وحشیانه امروز به نوار غزه و شهادت فرماندهان مقاومت، جهاد اسلامی فلسطین را تهدیدی علیه امنیت اسرائیل خواند  و مدعی شد که این جنبش با حمایت ایران قصد نابودی اسرائیل و ساکنان آن را دارد.

حمایت رژیم ‌آمریکا از جنایت‌‌های صهیونیست‌ها

یکی از سخنگوهای رژیم آمریکا در گفت‌وگو با شبکه الجزیره از حملات رژیم اسرائیل به غزه حمایت کرد و گفت که این رژیم حق دفاع از خود دارد. این حمایت در حالی است که آغازگر جنگ رژیم اسرائیل بوده که چند تن از فرماندهان مقاومت را ترور و به شهادت رساند.

ارتش اسرائیل: 33 موشک را رهگیری کردیم!

سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل با اذعان به ناتوانی سامانه‌های پدافندی این رژیم در رهگیری همه موشک‌ها و راکت‌های گروه‌های مقاومت فلسطین گفت که در عرض نیم ساعت 79 موشک و راکت شلیک شده که 46 عدد از این تعداد به اراضی اشغالی اصابت کرده و 33 موشک نیز رهگیری شده است.

آغاز موج جدید شلیک موشک به اراضی اشغالی فلسطین

شبکه الجزیره قطر از آغاز دور جدید شلیک موشک و راکت از نوار غزه به اراضی اشغالی خبر داد.

حمله سایبری به سایت ارتش رژیم اسرائیل 

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد پایگاه اینترنتی فرماندهی جبهه داخلی ارتش این رژیم مورد حمله سایبری قرار گرفته و از دسترس خارج شده است.

تظاهرات ضدصهیونیستی در رام الله

شهر رام الله شاهد آغاز راهپیمایی اعلان همبستگی با هموطنان فلسطینی ساکن نوار غزه است که از عصر امروز تحت حملات شدید جنگنده های رژیم صهیونیستی قرار دارند.

خبرگزاری شهاب فلسطین گزارش داد که ده‌ها تن از فلسطینیان در شهر رام الله، مقر تشکیلات خودگردان فلسطین در کرانه باختری در اعتراض به حمله و جنایت صهیونیست‌‌ها در نوار غزه دست به تظاهرات ضد اسرائیلی زدند.

واکنش قطر و اسماعیل هنیه به حمله رژیم اسرائیل به نوار غزهواکنش وزارت خارجه ایران به جنایت صهیونیست‌ها در نوار غزه

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل نوار غزه فلسطین رژیم صهیونیستی اسرائیل نوار غزه فلسطین گروه های مقاومت فلسطین سمت اراضی اشغالی اراضی اشغالی رژیم اسرائیل موشک و راکت شلیک موشک نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۰۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است

ژنرال زخیره ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که بزرگ‌ترین دستاورد حزب‌الله در جنگ ایجاد یک منطقه امنیتی حائل در داخل اراضی اشغالی بوده است.

به گزارش ایسنا، «کوبی ماروم» ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اظهار داشت: سطح سیاسی به دلیل ترس از تشدید تنش از تصمیم گیری دشوار در جبهه شمال پرهیز کرد و ترس را برگزید و از خود ضعف نشان داد.

وی با اذعان به توان نظامی حزب‌الله گفت: میزان تسلیحات منجر به این واقعیت شده است که حزب‌الله امروز مجموعه‌ای از راکت‌ها و موشک‌ها را در اختیار دارد که تمام اسرائیل را پوشش می‌دهند و از جمله توانایی‌های آن حمله به سایت‌ها و پایگاه‌های استراتژیک مختلف است و این نه تنها ارتش اسرائیل، بلکه جبهه داخلی اسرائیل را نیز به خطر می‌اندازد.

ماروم ادامه داد: «ما شاهد جنگ فرسایشی هستیم که در آن ارتش اسرائیل از آتش هوایی، توپخانه و تانک علیه حزب‌الله استفاده می‌کند، با وجود موفقیت‌های تاکتیکی، ما دستاورد بزرگ حزب‌الله را نادیده می‌گیریم و این جنبش یک منطقه امنیتی در داخل اسرائیل ایجاد و ۷۰ هزار اسرائیلی را از خانه‌هایشان آواره کرد.»

این نظامی ارشد صهیونیست همچنین اذعان کرد: به نظر می‌رسد که اسرائیل در رسیدن به مهم‌ترین هدف، یعنی ایجاد یک واقعیت امنیتی که به آوارگان اجازه می‌دهد به خانه‌های خود بازگردند، ناکام مانده است و عملیات نظامی، دستاورد استراتژیک حزب‌الله را از بین نمی‌برد.

نوار مرزی لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین طی روزهای اخیر شاهد تشدید تنش بوده است و هم‌زمان مقامات رژیم صهیونیستی به انجام حملات گسترده به لبنان تهدید کرده‌اند.

این درگیری‌ها در پی حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در خاک لبنان و در مقابل حملات موشکی شدید حزب‌الله به مواضع و پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی تشدید شد.

یک روز پس از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر، حزب‌الله لبنان اولین طرف در محور مقاومت بود که با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسما به عملیات فلسطینی طوفان الاقصی ملحق شد و پس از آن مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین به‌صورت روزانه و تقریبا ۲۴ ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی شده است.

رسانه‌های عبری گزارش دادند از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چندین افسر و نظامی صهیونیست کشته و ده‌ها پایگاه نظامی آن‌ها توسط حزب‌الله هدف گرفته شده است و به همین دلیل کابینه تندرو «بنیامین نتانیاهو» مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شد و تعدادی از شهرک‌نشینان هم خودشان از منطقه فرار کردند.

اخیرا رسانه‌های عبری فاش کردند که این شهرک‌نشینان صهیونیست حاضر به بازگشت به خانه‌هایشان نیستند و می‌گویند که کابینه نتانیاهو توجهی به سرنوشت آن‌ها نداشته و آن‌ها را رها کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی گروه بحرینی به اسرائیل
  • جزئیات جدید توافق سه مرحله ای حماس و اسرائیل منتشر شد/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۹۶ نفر رسید
  • حادثه‌ای بدتر از هفتم اکتبر در راه است
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی
  • ۷۱۹ حمله حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در یک ماه
  • اعتراف تل‌آویو به شکست پاتریوت آمریکا در برابر موشک ایرانی
  • اسرائیل حزب‌الله را تهدید کرد/ جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • حماس: اگر ارتش اسرائیل وارد رفح شود شکست سختی می‌خورد