Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@21:44:46 GMT

واکنش سرمربی مس به جنجال پرسپولیس در مورد منشا

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۰۴۵۸

واکنش سرمربی مس به جنجال پرسپولیس در مورد منشا

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس که در فصل نقل و انتقالات با وجود جذب ستاره ها همچنان موفق به جذب مهاجم برای تقویت خط حمله خود نشده است، در مقطعی به دنبال جذب گادوین منشا مهاجم سابق خود بود که این بازیکن در‌ نهایت با رد پیشنهاد پرسپولیس قرارداد خود را با مس رفسنجان تمدید کرد.

تمدید منشا با مس این شائبه را ایجاد کرد که مس با پیشنهاد نجومی به این بازیکن موفق به حفظ او شد که البته این مسئله بارها از سوی مسئولان این باشگاه تکذیب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد ربیعی در بخشی از مصاحبه امشب خود در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهاد مس از منشا پایین تر از پرسپولیس بود گفت: من نمی‌دانم پیشنهاد پرسپولیس چقدر بود اما می‌دانم مبلغ منشا چقدر است.

او سپس در واکنش به اینکه آیا سقف ۸ میلیادی برای منشا رعایت شده پاسخ داد: قرارداد منشا ریالی نیست و به صورت ارزی است. من به ضرس قاطع می‌گویم و اگر لازم باشد در پایان برنامه هم قرارداد او را به شما نشان می‌دهم؛ منشا سال گذشته قرارداد پایینی با ما داشت و قراردادش به صورت راندمانی بود. یعنی باید به چیزهایی در مسیر کار دست پیدا می‌کرد تا به میزان آن دریافتی داشته باشد.

سرمربی مس افزود: امسال با توجه به اینکه آقای گل مسابقات شد نت پایه اش افزایش پیدا کرد اما باز هم مسیر راندمان دارد و به میزان عملکردش است.

نکته جالب اینکه وقتی دوربین برای پخش یک گزارش به بیرون از استودیو رفت در بازگشت مهدی توتونچی مجری برنامه اعلام کرد پشت صحنه قرارداد منشا را دیده و این توافق مبلغ مناسبی دارد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر محمد ربیعی مربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۰۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، از ایرنا، امید ابراهیمی هافبک باتجربه فوتبال ایران، در ۳۷ سالگی نیز یکی از لژیونرهای موفق فوتبال ایران است. اگر به میزان دوندگی امید در این فصل از لیگ ستارگان قطر نگاهی بیندازید به این موضوع پی می‌برید که او چه تلاشی در خط میانی باشگاه الشمال انجام داده و تا چه حد، مهره تاثیرگذاری بوده است.

آمار و ارقام هم نشان می‌دهد او در زمره‌ی دونده‌ترین بازیکنان لیگ ستارگان قرار گرفته و در این بخش میان ۱۰ بازیکن برتر حضور دارد. پویا اسبقی، سرمربی ایرانی الشمال درباره‌ ابراهیمی می‌گوید:«امید به معنی واقعی یک فوتبالیست حرفه‌ای است. او قبل از همه وارد تمرین می‌شود و بعد از همه کمپ را ترک می‌کند. دوندگی بالای او در زمین هرگز با سن و سالش همخوانی ندارد. هر فردی اطلاعی از سن امید نداشته باشد، فکر می‌کند او ۲۰ ساله است.»

الشمال که فصول قبل مدام در رفت و آمد میان لیگ ستارگان و دسته‌ پایین‌تر بود، این فصل نتایج قابل قبولی به دست آورده و از هفته‌ها قبل بقای خود را در مسابقات مسجل کرده است. بدون شک یکی از دلایل وقوع این اتفاق، درخشش امید ابراهیمی است. همین موضوع سبب شده تا باشگاه الشمال از حالا علاقه‌مند به تمدید قرارداد با ابراهیمی باشد.

اسبقی، سرمربی الشمال در این باره می‌گوید: «دوست دارم تمام بازیکنان خارجی کنار ما بمانند، از جمله امید که رضایت کاملی از عملکرد او داریم. علاقه دارم امید یک فصل دیگر در الشمال باشد و به همین دلیل اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او همچنان به فعالیتش در لیگ ستارگان قطر ادامه خواهد داد.»

دیگر خبرها

  • ادامه جنجال ژیلا؛ واکنش خانم مجری با یک استوری در فرودگاه! | فیلم
  • پاسخ غیرمنتظـره علی مطهری به جنجال اخراج دختر دف‌نـواز | فیلـم
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • جنجال قرارداد میلیارد دلاری زاکانی با چینی‌ها در شورا
  • واکنش جواد نکونام به جنجال پیرمرد سپاهانی
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل ذوب‌آهن و استقلال| تصمیم نکونام در واکنش به جنجال یک فیلمبردار در فولادشهر +عکس وفیلم
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید
  • نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر
  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید