Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز دکتر میرا چاند، رئیس بخش عفونت‌های بالینی و نوظهور در UKHSA گفت: «بااینکه اغلب داده‌های اخیر نشان دهنده کاهش رشد این شیوع است، نمی‌توانیم از خود راضی باشیم.»

۲۸۵۹ مورد تاییدشده و بسیار محتمل آبله میمونی در انگلیس تا ۴ اوت (۱۳ مرداد) شناسایی شده و حدود ۹۹ درصد این موارد در میان مردان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجزیه و تحلیل اخیر بوسیله UKHSA نشان داد که «آبله میمونی همچنان عمدتا در شبکه‌های جنسی مردان همجنسگرا، دوجنسگرا یا سایر مردانی که با مردان آمیزش جنسی دارند، منتقل می‌شود.»

مقامات بریتانیایی در ماه ژوئن (خرداد) در حالیکه شیوع این بیماری ویروسی عمدتا در اروپا سرعت می‌گرفت، به مردان همجنسگرا و دوجنسگرا که در معرض خطر بالاتر قرار گرفتن در معرض آبله میمونی بودند، واکسن ارائه کردند.

دکتر چاند گفت به افراد در معرض خطر بالاتر تماس با ویروس آبله میمونی واکسن آبله ارائه می‌شود.

سازمان جهانی بهداشت در این ماه آبله میمونی را «یک اضطرار بهداشت عمومی دارای جنبه بین‌المللی»- بالاترین درجه هشدار این سازمان- اعلام کرد.

آمریکا نیز به دنبال اقدام سازمان جهانی بهداشت، روز پنجشنبه آبله میمونی را در این کشور یک اضطرار بهداشت عمومی اعلام کرد.

کد خبر 695925 برچسب‌ها آبله میمونی بیماری - ویروس واکسن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آبله میمونی بیماری ویروس واکسن آبله میمونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۰۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس: یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده است

سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس امشب از وقوع یک حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن خبر داد.

به گزارش ایسنا، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس دوشنبه شب با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد حادثه دریایی جدیدی در آب‌های اطراف یمن به وقوع پیوسته است.

سازمان تجارت دریایی انگلیس تأکید کرد این حادثه در ۵۴ مایلی دریایی بندر المخا استان تعز (جنوب غربی یمن) اتفاق افتاده است.

یمن در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه با انجام ده‌ها عملیات در دریای سرخ، تلاش‌های آمریکا و انگلیس برای حمایت رژیم صهیونیستی در سراسر دریای سرخ را ناکام گذاشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسرائیل در حال آماده شدن برای اعزام هیئتی به قاهره است
  • حادثه دریایی جدید در اطراف یمن
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • انگلیس : یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • انگلیس: یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده است
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • پسوند آبی‌ها عوض می‌شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم‌های عربی!