Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید ولی موسوی شامگاه جمعه در نشست با اعضای هیات اندیشه ورز استان به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار در یاسوج اظهار داشت: این کمیته ها شامل کمیته آموزش و فرهنگ اصحاب رسانه، کمیته معیشت و خدمات رفاهی اصحاب رسانه، کمیته تولید محتوا(با محوریت امید آفرینی، مطالبه گری و توسعه استان) و کمیته اقدامات جهادی اصحاب رسانه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از معرفی مسئولان این کمیته ها، خبرنگاران و کارشناسان علاقمند و مرتبط به جلسات تخصصی کمیته ها دعوت شده تا بتوانیم پس از سالها به صورت علمی و تخصصی نسبت به چالش ها و مشکلات اصحاب رسانه استان ورود کرده و در کاهش مستمر این چالش ها البته با لحاظ اولویت ها بکوشیم.  

موسوی، تلاش برای ارتقای جایگاه رسانه ها با رویکرد  امید آفرینی، توجه به مسائل توسعه استان و  وحدت و همبستگی اجتماعی را  مورد توجه هیأت اندیشه ورز بسیج رسانه سپاه فتح استان دانست.

وی عنوان کرد: این اقدامات در تعامل با مدیران و مسئولان عالی استان، دستگاه های مرتبط با این موضوعات و همچنین خانه مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان میسر خواهد بود.

رئیس هیات اندیشه ورز بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نشست هیائت اندیشه ورز رسانه در شهرستان‌های گچساران و دهدشت در پاییز امسال خبر داد و گفت: این نشست ها با حضور جمعی از اعضای هیات اندیشه ورز بسیج رسانه استان، مسئولان ارشد این شهرستان ها و خبرنگاران عضو هیات  در این شهرها خواهد بود.
 
وی افزود: با تشکیل هیات های اندیشه ورز شهرستانها شاهد وحدت بیشتر اصحاب رسانه استان برای رفع چالش‌های این قشر خواهیم بود. 

وی نظرات سازنده وموثر  اعضای هیات اندیشه ورز بسیج رسانه را در پیشبرد اهداف هیأت اندیشه ورز بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و ادامه داد: پویایی و بالندگی هیأت اندیشه ورز نیازمند  مشارکت، تعامل و همدلی همه دغدغه مندان حوزه رسانه است که از همه نظرات ارزشمند و عالمانه همکاران فرهیخته رسانه ای استقبال خواهیم کرد .

موسوی با اشاره به روز خبرنگار اظهار امیدواری کرد که خبرنگاران کهگیلویه وبویراحمد در میدان اخلاق و عمل همچون گذشته در کشور درخشیده و نقش خویش را در ارتقای فرهنگ و توسعه استان به خوبی ایفا کنند.

اعلام برنامه های بزرگداشت روز خبرنگار در مرکز استان 

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد نیزدر این نشست  گفت: برنامه‌های مختلفی برای بزرگداشت روز خبرنگار توسط بسیج رسانه در استان برگزار می شود.

سرگرد پاسدار فخرالدین رضایی افزود: در شهر یاسوج به دلیل فعال شدن کانون بسیج رسانه این شهرستان شاهد برنامه های متفاوت و مختلفی خواهیم بود و امیدواریم با تشکیل کانون های بسیج رسانه شهرستان های گچساران و دهدشت نیز شاهد اجرای برنامه های مشابهی در این شهرستان ها باشیم. 

رضایی غباررویی مزار مطهر شهید رسانه و شهدای گلزار شهدای شهر یاسوج،  برگزاری نشست خبرنگاران عاشورایی مرکز استان و تجلیل از آن ها،  برگزاری نشست اخلاق در رسانه با حضور نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری پیاده روی خانوادگی تا مزار شهدای گمنام و برگزاری زیارت عاشورا با همکاری اداره کل آموزش و پروش استان کهگیلویه وبویراحمد و اکران رایگان فیلم سینمایی هناس برای خبرنگاران و خانواده های آن ها را از جمله برنامه های روز و هفته خبرنگار خواهد بود.

وی تاکید کرد: سانس رایگان استخر شهدای سپاه فتح برای خبرنگاران، انجام چکاپ رایگان در درمانگاه امام جعفر صادق(ع) سپاه فتح استان و  اهدای بسته های معیشتی به خبرنگاران بخشی دیگر از این برنامه ها هستند که توسط کانون بسیج رسانه شهر یاسوج برگزار خواهند شد.

 

برچسب‌ها خبرنگار کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرنگار کهگیلویه و بویراحمد یاسوج خبرنگار کهگیلویه و بویراحمد یاسوج اندیشه ورز بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد هیات اندیشه ورز روز خبرنگار اصحاب رسانه رسانه استان شهرستان ها برنامه ها چالش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۰۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد

نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت با حضور معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، مدیران عامل و مدیریت‌های امور حقوقی شرکت ملی نفت ایران و وزارت نفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شانا، نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت با حضور مهدی علی‌مددی، معاون وزیر نفت در امور توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، مدیران عامل شرکت‌های نفت و گاز پارس، ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ملی حفاری ایران، نفت و گاز اروندان، مدیریت‌های امور حقوقی و منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران و وزارت نفت تشکیل شد.

در این نشست مشکلات ناشی از اعمال سقف خالص حقوق، عدم معافیت فوق‌العاده‌های مربوط به مشاغل و مزایای رفاهی از شمول مالیات و اعمال سقف پاداش سنوات خدمت کارکنان صنعت نفت مطرح شد.

در این باره ضمن بررسی احکام تکلیفی در قوانین بودجه سالانه کشور درباره اعمال محدودیت‌های مورد اشاره در صنعت نفت، مقرر شد با توجه به وجود ظرفیت قانونی افزایش سقف حقوق کارمندان صنعت نفت طبق بند «پ» تبصره ۱۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در شورای حقوق و دستمزد کشور و هیئت وزیران، پیشنهادهای شرکت‌های اصلی اخذ، جمع‌بندی و به شورای حقوق و دستمزد ارائه شود، همچنین به‌منظور ارائه دستاوردهای حوزه صنعت نفت در سال‌های اخیر و اهداف و برنامه‌های مصوب‌شده برای افزایش تولید و نقش سرمایه انسانی در پیشبرد اهداف یادشده از حضور مدیران عامل شرکت‌ها نیز در نشست‌های تصمیم‌گیری شورای حقوق و دستمزد کشور استفاده تا به تصمیم مطلوب‌تر منجر شود.

دیگر خبرها

  • شیر گاو یکی از چالش برانگیزترین مشکلات پزشکی را حل کرد
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند