Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@07:29:02 GMT

فیلمی از به ثمر رسیدن درختان آلوچه به وقت تابستان

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۰۸۰۷

فیلمی از به ثمر رسیدن درختان آلوچه به وقت تابستان

‍‍‍‍‍‍

آلوچه درختی میوه‌ای از خانواده آلو‌ها است که از اواسط اسفند شکوفا می‌شود و به بار می‌نشیند. این میوه خوش رنگ و لعاب از اواسط بهار تا اواخر تابستان در بازار میوه یافت می‌شوند. آن‌ها را می‌توانید در رنگ‌های سبز و زرد و قرمز و ترکیب این رنگ‌ها مشاهده کنید. طعم ترش یا شیرین و یا ملس دارد. اما از نظر ترکیبات و ارزش غذایی تقریبا یکسان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخت آلوچه معمولا در فصل گرما محصولی نمی دهد اما در این روز‌های گرم تابستان در منطقه عباس آباد  استان مازندران به بار نشسته و مردم این منطقه را شگفت زده کرده است.

شهروند خبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: سالار خطیر - مازندران

بیشتر بخوانید:

به بار نشستن درختان آلوچه در منطقه بندپی + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی اگر مایل هستید از اصول تصویربرداری خبری بیشتر بدانید اینجا را کلیک کنید باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی برداشت محصول برداشت میوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۰۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متخلفین برداشت غیرمجاز شن و ماسه در منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،موسی جسور افزود: متخلفین برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

جسور با اشاره کاهش تخلف قطع درختان که از عمده‌ترین تخلفات محیط زیستی منطقه بود، گفت: با پیگیری‌ها و انجام گشت‌های مکرر، متخلفین قطع درختان در منطقه حفاظت شده نوروزلو شناسائی، دستگیر و تحویل مقامات قضائی شده اند و با تلاش شبانه روزی یگان حفاظت شهرستان، تخلف چوب بری در منطقه حدود ۹۰ درصد کاهش داشته است.

وی در پایان یادآور شد: قسمتی از منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو با وسعت ۱۱۵۰ هکتار در شهرستان میاندوآب واقع شده و از مناطق چهارگانه با ارزش تنوع زیستی بالا در استان به شمار می‌رود و برابر ضوابط قانونی هرگونه قطع درختان و برداشت مصالح رودخانه‌ای در این محدوده ممنوع بوده و مامورین یگان حفاظت محیط زیست با متخلفین بصورت قاطع و قانونی برخورد می‌کنند.

دیگر خبرها

  • کاشت ۵۲ هزار نهال در بخش کدکن
  • قطع درختان و تخریب طبیعت در الیمالات دغدغه مازندرانی‌ها شد + فیلم
  • دستگیری متخلفین برداشت غیرمجاز شن و ماسه در منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو
  • در این شهر هیچ کولری روشن نمی‌شود!
  • توضیحات شهرداری منطقه ۷ تهران درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • سقوط از دره به فوت شهروند قزوینی منجر شد
  • قطع درختان در محدوده باغ موزه قصر
  • چرا برخی درختان در محدوده باغ‌موزه قصر قطع شده‌اند؟
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور چیست؟
  • تصاویر قطع ۴۰ اصله درخت در کجور آرشیوی است