Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@03:18:34 GMT

عصبانیت باشگاه لیگ برتری از بارسلونا

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۰۸۱۷

عصبانیت باشگاه لیگ برتری از بارسلونا

باشگاه بارسلونا به لیدزیونایتد بدهکار است و پرداخت نکردن این بدهی باعث خشم باشگاه انگلیسی شده است.

به گزارش مشرق، باشگاه بارسلونا بابت خرید رافینیا برزیلی از تیم لیدز، مبلغی به باشگاه انگلیسی بدهکار است و حالا مالک این باشگاه گفته در صورت تأخیر در پرداخت این مبلغ، علیه مدیران باشگاه پرونده شکایت باز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه کاتالان در پنجره نقل‌وانتقالات جاری عملکرد بسیار خوبی داشته و توانسته تا اینجای کار ۵ خرید بزرگ انجام دهد. یکی از این خریدها رافینیای برزیلی است که از لیدز یونایتد به نوکمپ آمد. بارسلونا برای جذب این بازیکن ۶۰ میلیون یورو هزینه کرد اما کُل مبلغ را به باشگاه انگلیسی نپرداخته و بدهکار این باشگاه است.

آندرئا رادریتسیانی، مالک باشگاه لیدز به سران بارسا هشدار داده که اگر قرض خود را در زمان معین پرداخت نکنند، پای آن‌ها به دادگاه خواهد کشاند. او در این مورد به سایت اتلتیک گفت: «این بی‌احترامی به من بود و راه درستی نیست. اگر بارسا تا قبل از ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) پول رافینیا را پرداخت نکند با مشکل شکایت روبه‌رو خواهند شد و در تمام رسانه‌ها هم خبر آن منتشر خواهد شد.»

رادریزانی در ادامه گفت: «ما سر رافیینا با چلسی به توافق رسیده بودیم و در واقع بهترین معامله را با چلسی انجام داده بودیم ولی ناگهان بارسا ظاهر شد و نمی‌دانم پول از کجا آوردند! ایجنتش روی او تاثیر زیادی گذاشت تا به بارسا برود. قدرتی که ایجنت‌ها این روزها دارند مایه تاسف است. من خجالت کشیدم که به مدیران چلسی بگویم نظر ما عوض شده است.»

رافینیای ۲۵ ساله مورد توجه چلسی هم بود اما علاقه او به حضور در جمع آبی اناری‌ها باعث شد تا او پیراهن بارسا را بر تن کند.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت بارسلونا لیدزیونایتد رافینیا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۰۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، تیم زنان بارسلونا روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ فوتبال این کشور در زمین گرانادا روبه‌روی این تیم به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 1-4 برابر این تیم به پیروزی دست پیدا کند.

کسب سه امتیاز این بازی باعث شد که آنها با ۷۶ امتیاز از ۲۶ بازی همچنان در صدر جدول بمانند و اختلاف امتیازشان با رئال مادرید که نزدیک‌ترین تعقیب کننده آنها بود به ۱۵ امتیاز برسد و به این ترتیب در فاصله چهار هفته تا پایان رقابت‌های لیگ عنوان قهرمانی را به دست آورد.

این پنجمین فصل متوالی است که تیم زنان بارسلونا موفق می‌شود در رقابت‌های داخلی اسپانیا به‌عنوان قهرمانی دست پیدا کند و تعداد قهرمانی‌هایش را به عدد ۹ برساند. اتلتیک با پنج، لوانته با چهار و اتلتیکو مادرید هم با چهار قهرمانی پس از آنها قرار دارند.

این تیم حالا آماده است تا در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا روبه‌روی لیون به میدان برود و انتظار می‌رود که بتواند این جام ارزشمند را هم بار دیگر از آن خود کند.

دیگر خبرها

  • اشاره باشگاه بارسلونا به دیدار سال 2009 با چلسی؛ 15 سال پیش اینیستا ثابت کرد غیر واقعی است! / فیلم
  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!
  • عصبانیت لاپورتا از شکست بارسا: باورم نمی‌شود
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم