Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر «فرحناز محمدی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: مهمترین طرح نیمه تمام بهزیستی استان، مجتمع فرهنگی و ورزشی شهید ادیبان شهر کرمانشاه است که ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در سفر رییس جمهور به استان برای تکمیل آن هشت میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی همچنین از اختصاص ۱۱ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل، تجهیز و تعمیر مراکز درمانی و فیزیوتراپی سازمان بهزیستی در سطح استان در این سفر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی در ادامه بیان داشت: در سفر رییس جمهور به استان همچنین ۲ میلیارد تومان برای بازسازی، خرید و ساخت مسکن خانواده های داری ۲ فرزند معلول استان با هم افزایی بنیاد برکت مصوب شده است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه همچنین گفت: در راستای خدمت رسانی به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد استان مانندگاز کشی و برق کشی و خدمات شهرداری به طور مشترک پنج میلیارد تومان برای مددجویان در این سفر اختصاص یافته است.

اختصاص ۲۹ میلیارد تومان برای ساخت ۲ مرکز نگهداری و کارآفرینی بهزیستی

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در این سفر برای تکمیل پروژه خانه "هاجر" شهر کرمانشاه که با هدف نگهداری شبانه روزی زنان روانی زیرپوشش این نهاد ساخته می شود، ۱۹ میلیارد تومان اختصاص یافته است، افزود: این پروژه که توسط اداره کل راه و شهرسازی در حال ساخت است، ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی همچنین گفت: به مجموعه کارآفرینی "بدریه" شهر اسلام آباد غرب که منظور حرفه آموزی و کارآفرینی مددجویان زیرپوشش احداث می شود ۱۰ میلیارد تومان به اداره راه و شهرسازی ابلاغ شده است.

محمدی توضیح داد: بهره بردار این ۲ پروژه بهزیستی استان اما سازنده و احداث کننده راه و شهرسازی است.

۷۶۰ درخواست در حوزه سازمان بهزیستی به رییس جمهور داده شد

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در بخش پایانی صحبت های خود اعلام کرد: در سفر هیات دولت به استان کرمانشاه در ۲۳ تیرماه سال‌جاری، ۷۶۰ نامه در حوزه بهزیستی استان به رییس جمهور نوشته شده است، که بیشترین آنها در خصوص تقاضا برای ودیعه مسکن و کمک های موردی مالی است.

محمدی تصریح کرد: هنوز برای پاسخگویی به درخواست های مددجویان از رییس جمهور بودجه و تسهیلاتی در نظر گرفته نشده است اما در این اداره کل با تمام توان در حال رایرنی هستیم که حتما برای جواب به درخواست های مردمی اعتباری از مرکز بگیریم.

از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه ۱۷۰ نفر زیرپوشش بهزیستی است که ۴۵ هزار از آنان از این نهاد حمایتی ماهیانه مستمری می گیرند.

در سفر ۲۳ تیرماه رییس جمهور و هیات دولت به استان کرمانشاه بیش از ۳۳ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای ۲۰۰ طرح در بخش های مختلف به استان اختصاص یافت.

برچسب‌ها سازمان بهزیستی سفر استانی اعتبارات سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری کرمانشاه پروندهٔ خبری کرمانشاه؛ سفر استانی رییس جمهور در ایستگاه بیست و هشتم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بهزیستی سفر استانی اعتبارات سازمان بهزیستی سفر استانی اعتبارات کرمانشاه استان کرمانشاه بهزیستی استان میلیارد تومان رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۰۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت

‌به گزارش‬ خبرگزاری‬ مهر، ‬ آیت‬ الله‬ «سید‬ ابراهیم‬ رئیسی» ‬ رئیس‌جمهور کشورمان در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. متن پیام رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می‌نمایم و امیدوارم این پیروزی که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه‌های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسالت دارم.

کد خبر 6091273 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود
  • پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست
  • زلنسکی باز هم ساز کمک کوک کرد
  • برای روان سازی ترافیک ۶۰ هزار میلیارد اختصاص یافت
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • سخنرانی رییس‌جمهور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی آغاز شد
  • سخنرانی رییس‌جمهور آغاز شد
  • سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی