Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@18:39:45 GMT

عمر السومه جایگزین مهرداد محمدی در العربی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۰۸۹۵

عمر السومه جایگزین مهرداد محمدی در العربی می‌شود

عمر السومه، مهاجم سوریه‌ای جایگزین مهرداد محمدی در تیم العربی قطر می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه الوطن قطر، عمر السومه، ستاره فوتبال سوریه امروز (شنبه) برای پیوستن به باشگاه العربی و تکمیل مراحل قراردادش وارد دوحه می‌شود.

بر اساس این گزارش، عمر السومه قرار است به عنوان سهمیه آسیایی جایگزین مهرداد محمدی در فهرست لژیونرهای العربی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این باشگاه هنوز جزئیات قرارداد مهاجم جدیدش را فاش نکرده است. در این میان شانس مارک مونیسا برای ماندن در العربی با توجه به نیاز خط دفاعی بیشتر است، زیرا این تیم در خط حمله گزینه‌های زیادی را در اختیار دارد.

مهرداد محمدی که از تیم آوس پرتغال به العربی در لیگ ستارگان قطر پیوسته بود بیشتر بازی‌های فصل گذشته را به دلیل آسیب‌دیدگی از دست داده بود.

حضور 2 بازیکن ایرانی در تیم منتخب هفته لیگ ستارگان قطر + عکس

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ ستارگان قطر مهرداد محمدی لیگ ستارگان قطر مهرداد محمدی مهرداد محمدی عمر السومه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۰۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم

مدیرکل محیط زیست شهرستان ری گفت: از زمستان گذشته تاکنون ۲۴ مورد احکام سبز در شهرستان ری داشته‌ایم و ۴۸ روز در زمینه پاکسازی طبیعت فعالیت کرده‌اند.

محمد رستگاری، مدیرکل محیط زیست شهرستان ری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو در رابطه با معضلات تولید و مصرف پلاستیک اظهار داشت:متاسفانه معضل پلاستیک در سطح کشور همه گیر شده است و در سطح ملی باید برای آن چاره‌اندیشی کرد.

وی افزود: خوشبختانه مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست‌محیطی دارند و در راستای استفاده از احکام جایگزین برای متخلفانی که جرایم زیست‌محیطی مرتکب شده‌اند یا موارد دیگری که قاضی صلاح می‌داند پاکسازی طبیعت را به عنوان جایگزین در نظر می‌گیرند و برخی محکومان  را برای انجام این کار  اداره کل محیط زیست معرفی می‌کنند. امروز هم برخی محکومان با جمع‌آوری کیسه‌های پلاستیکی در حال گذراندن مجازات جایگزین حبس هستند.

وی بیان داشت: از زمستان گذشته تاکنون ۲۴ مورد احکام سبز در شهرستان ری داشته‌ایم و ۴۸ روز در زمینه پاکسازی طبیعت فعالیت کرده‌اند.

رستگاری تاکید کرد: این کار شاید در پاکسازی شهرستان تاثیر چشمگیری نداشته باشد، ولی کار فرهنگی است و محکومان به تبعات ریختن زباله آگاه می‌شوند و گامی به جلو در فرهنگسازی و جلب مشارکت همگانی برای حفاظت محیط زیست محسوب می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روایت العربی الجدید از طرح اضطراری مصر درباره تهاجم قریب‌الوقوع به رفح
  • حج را نمی‌توان با اعمال دیگر جایگزین کرد
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم
  • سریال‌های جایگزین نون خ و اژد‌ها چیست؟
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • ۲۰۰۰ اصله درخت جایگزین ویلاهای غیرمجاز
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!
  • «تتر» جایگزین دلار می شود؟