Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس عابدی سخنگوی اورژانس اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به حادثه برخورد پژو ۲۰۶ با عزاداران یک هیأت مذهبی در ساعت ۲۲ و ۴۰ دقیقه شب گذشته در اردستان بلوار مفتح شهرک کاوه اظهار داشت: در این حادثه ۳ واحد امدادی به محل حادثه اعزام شد و پس از اولویت‌بندی مصدومان و ارایه خدمات فوریت‌های پزشکی در دو مرحله انتقال به بیمارستان شهید بهشتی اردستان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مصدومان و کشته‌شدگان این حادثه گفت: این حادثه ۱۹ نفر مصدوم شامل ۸ نفر خانم ۱۷ تا ۶۵ ساله و ۸ نفر آقا ۱۶ تا ۶۵ ساله و ۳ کودک ۷ تا ۱۵ ساله داشت و ۳ نفر شامل یک نفر آقا ۵۲ ساله، ۲ خانم ۶۵ و ۷۰ ساله فوت کردند.

عابدی با بیان اینکه در این حادثه اتوبوس آمبولانس اعزامی از اصفهان ۷ مصدوم را به بیمارستان‌های غرضی، کاشانی و امین منتقل کرد، بیان کر: در همان دقایق اولیه اعلام‌ حادثه با هماهنگی ستاد هدایت دانشگاه، پزشک جراح و بیهوشی از بیمارستان نطنز به محل بیمارستان اردستان اعزام شد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس

کلیدواژه: عباس عابدی سخنگوی اورژانس اصفهان تصادف تصادف در اردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۰۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد

آفتاب‌‌نیوز :

عباس عابد افزود: عصر امروز حادثه غرق‌شدگی در کانال آب در روستای قاسم آباد شهرستان تیران و کرون به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد، افزود: کودک شش ساله غرق شده در این کانال جان خود را از دست داد و تلاش برای نجات او بی نتیجه ماند.

کانال‌های انتقال آب کشاورزی به دلیل شیب زیاد و جلبک گرفتن آن لغزنده و پر شتاب هستند و افرادی که به هر دلیل وارد کانال شوند، نمی‌توانند نجات پیدا کنند.

سه هزار و ۵۰۰ استخر ذخیره آب کشاورزی در استان اصفهان وجود دارد؛ بر همین اساس دستورالعمل ایمن‌سازی استخر‌ها با نصب حفاظ و تابلو استخر ممنوع به دستگاه اجرایی مربوطه ابلاغ شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بلعیده شدن دختربچه ۶ ساله در کانال آب تیران
  • کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • تصادف خونین مینی‌بوس در شاهین‌شهر با ۱۵ مصدوم
  • تصادف زنجیره ای در آزاد راه شیراز _ اصفهان
  • تصادف مینی‌بوس و لیفان در اتوبان آزادگان ۱۵ مصدوم داشت