Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان معاون خدمات شهری منطقه یک بندرعباس از آغاز طرح آموزشی شهروندی در محلات این منطقه خبر داد.

 مجتبی حمزه پور با اشاره به همکاری دو جانبه سازمان پسماند در اجرای طرح آموزش شهروندی گفت: این طرح با هدف اطلاع رسانی به مردم برای ساماندهی پسماند، تفکیک زباله از مبدا و کاهش تولید پسماند در این منطقه آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی انجام تفکیک زباله از سوی شهروندان را نیازمند فرهنگ سازی دانست که باید در هر منطقه‌ای متناسب با فرهنگ اقلیم و موقعیت جغرافیایی با دقت و حساسیت بیشتر اجرا شود.

معاون خدمات شهری منطقه یک از افراد دغدغه مند در این حوزه فعالان فرهنگی ، اجتماعی ، سازمان های مردم نهاد ، صاحبان صنایع خواست به مسئولیت خود در برابر حوزه شهری عمل کنند تا این امر منجر به بهبود ساماندهی پسماند شهری شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۱۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش «پای تختی هستیم» در پایتخت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، برای گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای پویشی تحت عنوان «پای تختی هستیم» به یاد جهان پهلوان غلامرضا تختی سوژه فضاسازی شهری شد.

این پویش توسط سازمان زیباسازی شهر تهران بر سازه‌های تبلیغات شهری پایتخت اکران شد.

در این پویش از اکران‌های فرهنگی با مضامین پهلوانی همچون: « کباده مرام و معرفت برای هم بکشیم»، «زنگ سر سلامتی به افتخار همدیگه بزنید» و «با کمال میل هوای همدیگه رو داشته باشیم» استفاده شده‌است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • کودک لاهیجانی «شهر یار» حوزه آموزش پسماند شد
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • لزوم افزایش فرهنگ‌سازی جهت تفکیک زباله از مبدا
  • شهرک بازیافت در قم احداث می شود
  • اجرای پویش «پای تختی هستیم» در پایتخت
  • فضای سبز بروجرد با پساب آبیاری می‌شود