Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی قائلی گفت: طبق سنوات گذشته تمام مراکز گردشگری تفریحی ناژوان روز‌های یکشنبه و دوشنبه این هفته مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل است.

او تصریح کرد: پس از ایام تاسوعا و عاشورای حسینی ساعات فعالیت مراکز گردشگری ناژوان به روال قبل بازمی‌گردد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به ساعات کار مراکز تفریحی این مجموعه در فصل تابستان تصریح کرد: مجموعه باغ پرندگان به عنوان یکی از بزرگترین باغ‌های پرندگان کشور، همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۹ میزبان گردشگران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه ساعت فعالیت باغ استوایی و گیاهان گرمسیری یا همان باغ‌موزه پروانه‌ها و موزه صدف‌ها هر روز از ساعت ۹ تا ۲۰:۳۰ خواهد بود، افزود: مجموعه هیجان‌انگیز و جذاب باغ خزندگان نیز از ساعت ۹ تا ۲۰:۳۰ پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

قائلی با اشاره به ارتباط خوب و مؤثر مجموعه ناژوان با آکواریوم اصفهان، افزود: شهروندان و علاقه‌مندان به تماشای دنیای زیر آب می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۱ از مجموعه آکواریوم استفاده کنند.

او ادامه داد: ساعت فعالیت تله‌سیژ روز‌های پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۱ تا غروب آفتاب و روز‌های یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۴ و مجدد با دو ساعت وقفه، از ساعت ۱۶ تا غروب آفتاب در خدمت شهروندان و گردشگران خواهد بود.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان افزود: مجموعه شهربازی روباز و کارتینگ ناژوان نیز همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۳ پذیرای خانواده‌ها و شهروندان اصفهانی و گردشگران است.

او با بیان اینکه تمام مجموعه‌های تفریحی گردشگری ناژوان در طول هفته پذیرای شهروندان و گردشگران است، از شهروندان درخواست کرد: هنگام مراجعه به مراکز تفریحی، شئونات اسلامی و شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند.

منبع:ایمنا

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منطقه گردشگری ناژوان تاسوعا و عاشورای حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۱۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با قدم زدن در خانه تاریخی زینت الملک قوامی به تاریخ سفر کنید + فیلم

شهر شیراز در استان فارس واقع شده است. هر ساله گردشگران بسیاری از این شهر مهد فرهنگ و هنر بازدید می‌کنند. خانه زینت الملک قوامی نیز یکی از همین اماکن زیبا و گردشگری شیراز است و از جمله زیباترین و مشهورترین خانه‌های تاریخی است که هر سال گردشگران بسیاری از آن دیدن می‌کنند؛ خانه‌ای که قدمت آن به دوره قاجار بازمی‌گردد.

شهروندخبرنگار نا فیلمی را به نمایش گذاشت که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - فارس

بیشتر بخوانید:

نگاهی به جاذبه‌های گردشگری قزوین در آستانه نوروز + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • مهجوریت تفتان در سایه بی مهری مسوولان
  • با قدم زدن در خانه تاریخی زینت الملک قوامی به تاریخ سفر کنید + فیلم
  • هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا
  • دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!
  • پدیده جدید و مشکوک « پاکدم » در مراکز تفریحی شهر
  • پدیده جدید و مشکوک «پاکدم» در مراکز تفریحی شهر
  • پدیده جدید و مشکوک در مراکز تفریحی شهر
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست