Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@08:42:40 GMT

مصرف بهینه برق در موج شدید گرمای گناوه رعایت شود

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۱۶۴۸

مصرف بهینه برق در موج شدید گرمای گناوه رعایت شود

جواد عرب روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با توجه به در پیش بودن موج شدید گرما در هفته جاری و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، استفاده مردم و حسینه ها و مساجد از وسایل سرد کننده  فشار زیادی به شبکه های برق وارد شده که قطعی ناخواسته را در برخی مناطق شهر شاهد هستیم.

وی اظهارداشت: باتوجه به فشاری که به شبکه برق شهرستان در هفته گذشته وارد شد ، در برخی مناطق شهر و یکی از روستاها شاهد قطعی موقت بودیم که تکنیسین های  مدیریت توانستند در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل آنها را  برطرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرب بیان کرد: تامین برق حسینیه ها، مساجد و هیات‌های مذهبی در ایام  سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان یکی از اولویت های این مدیریت است و امیدواریم  با همکاری مردم بتوانیم به نحو احسن برقراری برق را در این ایام انجام دهیم.
مدیر برق گناوه از عموم مردم در این روزهای عزاداری عاجزانه درخواست کرد در مصرف برق صرفه جویی کنند  و با خاموش کردن حتی یک لامپ اضافی کمک بزرگی به این مدیرت باشند تا بتوانیم  موج گرما را دوباره پشت سر بگذاریم.

وی با تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش گفت: تلاش خواهیم کرد هیچ مشکلی در تامین برق مراسم سوگواری در روزهای تاسوعا و عاشواری حسینی نداشته باشیم و  این مراسم با شکوه برگزار شود.

مدیر برق گناوه شمار اشتراک‌های برق این شهرستان را ۵۶ هزار و ۲۳۰ مشترک اعلام کرد.

شهرستان گرمسیری گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

برچسب‌ها محرم 1401 بوشهر انرژی برق مصرف بهینه برق گناوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محرم 1401 بوشهر انرژی برق محرم 1401 بوشهر انرژی برق مصرف بهینه برق گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۱۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد

ضرغام مردانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در نخستین جشنواره ایده های نو در سال تحصیلی جاری، «صغری نعمتی» از معلمان شهرستان گناوه حائز رتبه برتر استانی در این جشنواره شد.

مدیر آموزش و پرورش گناوه ضمن تبریک این موفقیت به جامعه فرهگیان شهرستان، هدف از برگزاری این جشنواره را تقویت مهارت خواندن و نوشتن در پایه اول ابتدایی عنوان کرد.

مردانی با بیان اینکه شهرستان گناوه رتبه سوم مشارکت در این جشنواره را کسب کرده گفت: در همایشی که به همین منظور در شهرستان کنگان برگزار شد از مسئولان حوزه آموزش نیز تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6093664

دیگر خبرها

  • ایران امنیت بالای انرژی دارد اگر مصرف کننده بگذارد
  • بارندگی شدید و آبگرفتگی معابر در گناوه
  • اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان
  • رفع بحران ناترازی انرژی با ۲۰ درصد صرفه‌جویی
  • معرفی معلم مراغه‌ای به عنوان برگزیده کشوری
  • خلاقیت معلم مراغه‌ای در ایجاد نگرش مصرف بهینه آب
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد
  • اثرگذاری رسانه ملی در مصرف بهینه انرژی/ ثبت دستاورد‌های وزارت نیرو در قالب تولیدات نمایشی ضرورت دارد
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت