Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@16:24:56 GMT

رویدادهای نجومی هفته سوم مردادماه ۱۴۰۱ + دانلود جدول

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۱۷۹۱

رویدادهای نجومی هفته سوم مردادماه ۱۴۰۱ + دانلود جدول

پدیده‌های نجومی هفته جاری برای سیارات ماه و زحل اتفاق خواهد افتاد؛ همچنین شاهد ماه کامل آبی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته جاری کیهان شاهد رویدادهایی چون: «ماه در حضیض مداری»، «ماه در اوج خورشیدی»، «مقارنه ماه و زحل» و «ماه کامل آبی» خواهد بود. جزئیات تمام رویدادهای نجومی هفته جاری را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

چهارشنبه نوزدهم مردادماه

ماه در حضیض مداری، غیرقابل رصد

پنجشنبه بیستم مردادماه

ماه در اوج خورشیدی، غیرقابل رصد

جمعه بیست‌ویکم مردادماه

مقارنه ماه و زحل از ساعت ۲۰:۲۲ تا ۰۵:۵۸، رصد با چشم ماه کامل آبی از ساعت ۱۹:۲۶ تا ۰۶:۲۱، رصد با چشم

دانلود جدول رویدادهای نجومی هفته

کد خبر 594072.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نجوم پدیده نجومی رویداد نجوم رویداد نجومی 1400 عکاسی نجومی پدیده نجومی امروز نجوم 1400 نجوم سال ۱۴۰۰ سال ۱۴۰۰ نجوم رویدادهای نجومی سال 1400 در ایران پدیده های نجومی تقویم نجومی سال 1400 تقویم نجومی 1400 انجمن نجوم اماتوری ایران رویداد نجومی امشب مرکز آموزش نجوم اديب علم نجوم مرکز نجوم ادیب رویداد نجومی رویدادهای نجومی رویداد نجومی ۱۴۰۱ تقویم نجومی مقارنه امشب ماه گرفتگی بعدی در ایران آسمان امشب ایران ماه امشب در اسمان ماه امشب زنده ماه امشب ۱۴۰۰ اخبار فضا مقارنه امشب ماه مقارنه ماه و خورشید شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نجومی هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۱۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!

به گزارش "ورزش سه"، قرمزپوشان اهوازی که هفته پیش شکست تلخی را مقابل مس رفسنجان در خانه متحمل شدند و در جام حذفی نیز بازی نداشتند، از چند روز قبل برای مسابقه بعدی خود در لیگ برتر آماده می‌شوند.

عبدالله ویسی از روزی که هدایت فولاد را بر عهده گرفته، هنوز نتوانسته با این تیم به برد برسد و از طرف دیگر نتایج اخیر سبب شده تا فاصله این تیم مطرح با پایین جدول کمتر شود و آنها خطر سقوط را احساس کنند.

در چنین شرایطی ویسی تمهیدات ویژه‌ای را قبل از بازی با آلومینیوم اراک در نظر گرفته است؛ او که روز چهارشنبه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیمش را در اراک به میدان می‌فرستد، تصمیم گرفته آرامش نفراتش را حفظ کند و برای این منظور آنها در سکوت کامل آماده می‌شوند.

در حالی که اکثر تیم‌های لیگ برتری از شرایط این روزهای خود هواداران شان را مطلع می‌کنند، بخش رسانه‌ای باشگاه فولاد با تصمیم عبدالله ویسی هیچ تصویری و خبری از آماده‌سازی این تیم منتشر نمی‌کند که این مسئله برای حفظ آرامش تیم در آستانه دیدار حساس با آلومینیوم است.

فولادی‌ها در روزهای گذشته مورد حمایت مسئولان کارخانه نیز واقع شدند و با اتحاد بیشتر کار خود را جلو می‌برند. آنها امیدوارند در سکوت کامل بتوانند شرایط خود را از نظر روحی و فنی بهبود ببخشند و مقابل آلومینیوم نمایش خوبی را ارائه کنند.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره+جدول
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • قزوین قعرنشین جدول تامین بارش استان‌ها
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • تقویم نجوم ۱۴۰۳ (بخش ششم) + دانلود جدول رصد
  • تقویم نجوم 1403 (بخش ششم) + دانلود جدول رصد