Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@14:06:14 GMT

اتخاذ تمهیدات ترافیکی برای تشییع پیکر شهید آسمیه در کرج

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۲۰۵۴

اتخاذ تمهیدات ترافیکی برای تشییع پیکر شهید آسمیه در کرج

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حمد الله رحمتی پور با اشاره به آغاز مراسم تشییع از دقایقی دیگر، اظهار داشت: به منظوربرگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم، تردد وسیله نقلیه خودرویی و موتورسیکلت در طول مسیر تشییع ازمیدان سپاه تا امام زاده محمد (ع) ممنوع است.

وی اضافه کرد: این محدودیت تا پایان مراسم به منظور تسهیل درعبور و مرور شرکت کنندگان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رحمتی پور گفت: پلیس راهور همه تلاش خود را برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی به کار گرفته و به رانندگان توصیه می‌شود از توقف در محل‌های ممنوعه و خطوط عبوری معابر خودداری کنند.

مراسم تشییع و به خاکسپاری شهید عباس آسمیه از مقابل کانون شهید سبحانی سپاه کرج آغاز و سپس در گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده محمد (ع) کرج به خاک سپرده می‌شود.

پیکر مطهر شهید عباس آسمیه همراه با پیکر مطهر چهار شهید دیگر پس از هفت سال از زمان شهادتشان در منطقه خانطومان شهر حلب سوریه تفحص و شناسایی شد.

پیکر این شهدا که از هفته گذشته به ایران بازگشته پس از برگزاری مراسم تشییع و وداع در حرم مطهر امام رضا (ع) در مشهد مقدس و سپس در تهران برای تشییع و به خاکسپاری به محل زندگیشان رفت تا بر روی دستان هم استانی‌های خود تشییع و در خانه ابدی خود و در جوار دیگر شهدا آرام گیرند.

از صبح دیروز جمعه مراسم تشییع و وداع با پیکر شهید عباس آسمیه در شهرستان فردیس آغاز و سپس این پیکر مطهر در سه نقطه کرج در میان عزاداران حسینی حضور یافت.

کد خبر 5557030

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان کرج محرم 1401 تشییع شهدا محرم 1401 بوشهر ماه محرم ویروس کرونا سیلاب مراسم عزاداری همایش شیرخوارگان حسینی کرمانشاه عکس استانها حسینیه مهر خطبه های نماز جمعه اردبیل آمار کرونا گرگان مراسم تشییع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۲۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مطهر شهید «حاج محمد رنجنوش»

دریافت 39 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تشییع پیکر مطهر شهید پاسدار حاج محمد رنجنوش بر روی دستان مردم شهید پرور و انقلابی همدان در میدان میدان امام خمینی(ره) برگزار شد.

کد خبر 6096484

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مطهر یک معلم شهید پس از ۳۹ سال
  • تشییع پیکر مطهر شهید مرزبان در بانه
  • تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در اشکذر - یزد
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • تشییع پیکر شهید گمنام در اشکذر + فیلم
  • تشییع پیکر مطهر شهید «حاج محمد رنجنوش»
  • مراسم تشییع پیکر مطهر ۴ شهیدتازه تفحص شده - اصفهان
  • فیلمی از مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده در روستای ده محمد
  • مراسم تشییع پیکر ۴ شهید در اصفهان آغاز شد
  • آغاز تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص‌شده در اصفهان