Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدباقر حاج کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه ۲۵ اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی در استان زنجان بر قربانی تمام دام‌های نذری عزاداران حسینی (ع) در روزهای هشتم، نهم و دهم محرم نظارت خواهند کرد، گفت: ۱۴ اکیپ سیار و ۱۱ اکیپ دیگر خدمات لازم را ارائه خواهند داد.

وی با بیان اینکه اکیپ‌های ثابت و سیار شامل ۱۹ بازرس بهداشت چهار ناظر شرعی و ۹ دامپزشک از هشت صبح روز امروز بر ذبح دام‌های نذری در استان نظارت بهداشتی و شرعی خواهند کرد، ابراز داشت: ناظران شرعی و بهداشتی در این مکان‌ها نیز مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت: عزاداران می‌توانند با شماره ۱۵۱۲ دامپزشکی در همه شهرستان‌ها تماس بگیرند تا اکیپ‌های سیار برای ارائه خدمات به محل اعزام شوند.

کد خبر 5556966

منبع: مهر

کلیدواژه: ماه محرم ذبح دام دامپزشکی محرم 1401 بوشهر ماه محرم ویروس کرونا سیلاب مراسم عزاداری همایش شیرخوارگان حسینی کرمانشاه عکس استانها حسینیه مهر خطبه های نماز جمعه اردبیل آمار کرونا گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۲۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان با اشاره به ارائه خدمت گروه‌های جهادی بهداشتی درمانی در مناطق دوردست بارز وشوارز گفت: در این طرح پزشکان عمومی، متخصص، دندانپزشک حضور داشتند.
فریبرز جباری افزود: هزینه خدمات ارائه شده ۲۵۰ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان
  • ارائه ۲ زنجیره برتر زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ +فیلم
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری استان زنجان
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • طرح قرآنی «حیات طیبه» برگزار می‌شود