Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، پانزدهمین دوره لیگ برتر تفنگ و تپانچه بانوان روز جمعه، ۱۴ مرداد ماه آغاز شد و در پایان مسابقات هفته لیگ تپانچه نخست فولاد هرمزگان و هیات کرمان به ترتیب برابر آتبین و شهید زین‌الدین قم به برتری رسیدند و مقاومت برابر هیات مازندران شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار دو تیم هیات البرز و هیات فارس به دلیل ابتلای تیم فارس به کرونا به تعویق افتاد و زمان آن اعلام خواهد شد.

در بخش انفرادی و در فینال هانیه رستمیان و سید فاطمه احمدی، دو نماینده هیات مازندران برابر هم قرار گرفتند که در پایان رستمیان با نتیجه ۱۶ بر ۱۰ به برتری رسید و در جایگاه نخست ایستاد و احمدی دوم شد. سامیه یاسی از فولاد هرمزگان در رده سوم ایستاد و فاطمه قدرت آبادی از هیات قم چهارم شد.

همچنین در پایان مسابقات هفته اول لیگ برتر تفنگ تیگرا برابر دانشگاه آزاد شکست خورد، برلیان 22 برابر شهید زین الدین قم به پیروزی رسید، فولاد سپاهان از سد دریاچه ارومیه گذشت و نزاجا برابر تیم‌ مقاومت به برتری رسید.

در بخش انفرادی و در فینال این مسابقات و در رقابتی نزدیک الهه احمدی از دانشگاه آزاد با نتیجه ۱۷ بر ۱۳ برابر نسا پاریاب از نزاجا شکست خورد. به این ترتیب پاریاب عنوان نخست را از آن خورد و احمدی در جایگاه دوم قرار گرفت. همچنین فاطمه کرمزاده از دانشگاه آزاد سوم شود و نجمه خدمتی از سپاهان در رده چهارم ایستاد.

کد خبر 5557037

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون تیراندازی تپانچه مسابقات قهرمانی کشور فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس هندبال تیم فوتبال استقلال تهران کمیته ملی المپیک تیم ملی فوتبال ایران تکواندو بازیهای کشورهای اسلامی فدراسیون فوتبال فوتسال تیم هندبال دختران ایران هندبال بانوان تیم ملی تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۲۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، نبرد پرسپولیس و سپاهان به ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران معروف شده. از همین جهت آمار و ارقام مربوط به این بازی هم به‌طور خاص‌تری زیر ذره‌بین رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

هم‌اکنون یکی از سوژه‌های داغ بازی امروز این است که پرسپولیس در ۵فصل گذشته در تهران موفق به شکست سپاهان نشده است.

آخرین‌بار سرخپوشان در لیگ هفدهم با ۲گل علی علیپور و شجاع خلیل‌زاده توانستند سپاهان را در ورزشگاه آزادی ببرند.

جالب است بدانید سپاهان هم تا پیش از بازی رفت امسال، ۷فصل بود که نمی‌توانست پرسپولیس را در خانه ببرد. آنها بعد از برتری ۴-۲ لیگ پانزدهم، دیگر موفق نشده بودند در خانه مقابل قرمزها به برتری برسند که این طلسم در بازی رفت با گل رضا اسدی شکست. آیا امروز طلسم پرسپولیس هم می‌شکند؟

منبع: روزنامه همشهری

انتهای پیام/

کد خبر: 1229115 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار نمایندگان ایران در تپانچه
  • سبقت‌اللهی و رستمیان به فینال تپانچه ۱۰ متر باکو نرسیدند
  • پایان کار نماینده ایران در تپانچه ۱۰ متر مردان
  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد
  • دو فرصت جهانی برای تیراندازان و امیدواری به افزایش سهمیه المپیک
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • چهارشنبه، روز نجات سپاهان و تراکتور
  • برنامه جام‌جهانی تیراندازی اعلام شد
  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان