Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین فرشیدی بیان داشت: به دنبال ویزیت و ارائه خدمات درمانی رایگان توسط گروهی از پزشکان جهادی در تیرماه سال جاری در شهرستان سیریک، به بیش از ۵ هزار نفر از اهالی روستاهای محروم شهرستان سیریک، خدمات درمانی و بهداشتی ارائه گردید و از این تعداد ۱۷ بیمار به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس جهت انجام عمل جراحی چشم و آنژیوگرافی قلبی ارجاع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: این اعمال جراحی طی روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته در اتاق عمل‌های بیمارستان شهید محمدی و بخش آنژیوگرافی این مرکز درمانی با موفقیت انجام شد.

فرشیدی توضیح داد: اقدامات اولیه و معاینات پیش از جراحی و انجام مراحل نخست درمانی توسط متخصصین حوزه درمان در شهرستان سیریک و بیمارستان میناب صورت گرفت و سپس جهت انجام جراحی و تکمیل درمان، به مرکز فوق تخصصی در مرکز استان ارجاع شدند.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، ۱۰ بیمار از روستاهای محروم شهرستان سیریک اعزامی توسط گروه‌های جهادی به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس، با عارضه آب مروارید و ناخنک چشم، بصورت کاملاً رایگان تحت عمل جراحی چشم قرار گرفتند.

همچنین ۷ بیمار که شامل ۵ آقا و ۲ خانم بودند نیز با عارضه قلبی به بخش قلب مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس ارجاع و مورد آنژیوگرافی قرار گرفتند که ۴ بیمار نیز با تشخیص گرفتگی عروق کرونر تحت عمل استنت گذاری (بازگشایی رگ) قرار گرفتند.

در تیرماه سال جاری بیش از ۵ هزار بیمار توسط گروه های جهادی با همکاری استانداری هرمزگان، دانشگاه علوم پزشکی استان و با حضور پزشکان و کادر بهداشتی و درمانی دانشگاه در بخش‌های داخلی، چشم پزشکی، اطفال، دندانپزشکی، قلب، زنان و زایمان، سونوگرافی، رادیولوژی و آزمایشگاهی ویزیت و خدمات لازم ارائه شد.

کد خبر 5557029

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین فرشیدی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گروههای جهادی محرم 1401 بوشهر ماه محرم ویروس کرونا سیلاب مراسم عزاداری همایش شیرخوارگان حسینی کرمانشاه عکس استانها حسینیه مهر خطبه های نماز جمعه اردبیل آمار کرونا گرگان شهرستان سیریک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع صهیونیست از بلایی خبر دادند که بر سر بنی گانتز عضو کابینه جنگ این رژیم در اطراف غزه آمده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بنی گانتز در جریان بازدید از یادمردخای در اطراف غزه از ناحیه پا دچار شکستگی شده و در بیمارستان بستری شده است.

برخی منابع دیگر اعلام کردند که گانتز در بیمارستان تل هشومیر در تل آویو تحت عمل جراحی ساق پا قرار گرفته است.

رسانه های رژیم صهیونیستی جزئیات بیشتری مخابره نکرده اند.

کد خبر 6092163

دیگر خبرها

  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • بنی گانتز تحت عمل جراحی قرار گرفت
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟