Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت، نخستین دیدار بوندسلیگا در فصل 2022/23 را برگزار کردند. 
به گزارش آریا، آینتراخت فرانکفورت امشب در نخستین بازی فصل جدید بوندسلیگا میزبان بایرن مونیخ بود. شاگردان ناگلزمان با ارائه نمایشی چشم نواز، قهرمان لیگ اروپا را در هم شکستند و شروع مقتدرانه ای در بوندسلیگا داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برد پرگل، باعث شد طرفداران بایرن مونیخ فعلا جای خالی لواندوفسکی را احساس نکنند.
بایرن مونیخ که پس از سالها، بدون حضور روبرت لواندوفسکی در نوک پیکان حمله بوندس لیگا را آغاز می کرد، از ابتدای بازی کنترل بازی را در دست گرفت و در دقیقه 5، کیمیش از روی یک ضربه ایستگاهی دروازه تراپ را گشود. حملات بایرن مونیخ ادامه دار بود و آنها 4 بار دیگر در نیمه اول، دروازه حریف را باز کردند، پاوارد در دقیقه 11، مانه در دقیقه 29، جمال موسیالا در دقیقه 35 و سرژ گنابری در دقیقه 43. سادیو مانه در اولین حضورش در بوندسلیگا موفق به گلزنی برای تیم جدیدش شد و بازی درخشانش را تکمیل کرد. 
جمال موسیالای جوان نیز با ارائه نمایشی فوق العاده موفق به ثبت بریس شد. آینتراخت در نیمه دوم دو بار دروازه نویر را باز کرد که گل اول توسط وی ای آر رد شد اما اشتباه عجیب دروازه‌بان باتجربه بایرن مونیخ، فرصت کلین شیت را از آن ها گرفت. ماتیاس دلیخت، ماتیس تل، رایان خرافنبرخ و نصیر مزروعی که خریدهای جدید باواریایی ها به حساب می آیند، دقایقی به بازی فرستاده شدند. 
شاگردان یولیان ناگلزمان در دیدار امشب در همان نیمه اول با زدن 5 گل کار حریف را یکسره کردند و در نهایت هم با نتیجه 6-1 به برتری رسیدند.باواریایی‌ها تنها 5 دقیقه برای زدن گل اول منتظر ماندند و جاشوا کیمیش با شوت هوشمندانه از روی  یک ضربه آزاد، بایرن را پیش انداخت. روی خطایی که روی سادیو مانه انجام شده بود، کیمیش پشت ضربه قرار گرفت و با استفاده از غفلت مدافعان و دروازه بان حریف، با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.
6 دقیقه بعد بایرن به گل دوم رسید. این بار هم کیمیش در متن حرکت بود و ضربه کرنر او با دخالت توماس مولر به بنجامین پاوارد رسید و او هم با شوتی غیرقابل مهار، حساب کار را 2-0 کرد. حملات بایرنی‌ها ادامه داشت و این تیم دو بار تا آستانه زدن گل سوم پیش رفت اما ضربات توماس مولر و جمال موسیالا به تیر دروازه برخورد کرد تا اینکه در دقیقه 29، سادیو مانه اولین گل خود را در بوندس لیگا به ثمر رساند.
این ستاره سنگالی که در سوپرجام مقابل لایپزیش هم موفق به گلزنی شده بود، روی ارسال سرژ گنابری، با ضربه سر دروازه را باز کرد. حملات بایرنی ها بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 35، جمال موسیالا روی پاس عرضی توماس مولر به دهانه دروازه، با یک ضربه بغل پای ساده گل چهارم را به ثمر رساند. در دقایق پایانی نیمه اول کمی از فشار حملات بایرنی‌ها کاسته شد اما در دقیقه 43 بار دیگر توماس مولر در نقش گلساز ظاهر شد و سرژ گنابری با شوتی محکم حساب کار را 5-0 کرد تا بایرنی ها در نیمه اول به یک برتری قاطع برسند.
نیمه دوم را فرانکفورت بهتر آغاز کرد و در دقیقه 55 به گل رسید اما داور بعد از استفاده از VAR این گل را نپذیرفت. تلاش تیم میزبان ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 64، این تیم توانست یکی از گل های خورده را جبران کند. روی اشتباه نویر پشت محوطه جریمه خودی بود که راندال کولو صاحب موقعیت شد و با یک ضربه بغل پای ساده، دروازه خالی بایرن را باز کرد.
بعد از این گل بایرنی ها بار دیگر حملات شان را از سر گرفتند و هر دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند تا اینکه در دقیقه 83، موسیالا بار دیگر موفق به گلزنی شد. روی یک حرکت تیمی عالی بود که موسیالا با پاس در عمق لروی سانه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه نه چندان محکم موفق شد دروازه کوین تراپ را باز کند. در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با نتیجه 6-1 به سود بایرن به پایان رسید. 
یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ در کنفرانس خبری پاسخگوی سوالات بود: یک بازی باورنکردنی و پرانرژی انجام دادیم. این بازی، شباهت های زیادی با بازی مقابل لایپزیش داشت. بچه ها خوشحال هستند. پیروزی ها هرگز یک امر عادی نیستند، بلکه همیشه خاصند، حتی اگر در اغلب اوقات برنده شوید. همه بازیکنان تشنه چیزهای بیشتری هستند و امیدوارم روحیه تیم همینطور بماند.
در دیدار مقابل فرانکفورت، 6 گل بایرن مونیخ توسط 5 بازیکن مختلف به ثمر رسید: این اتفاق بسیار ارزشمند است. ما در دو بازی 11 گل زدیم! مجبور شدیم بعد از جدایی لواندوفسکی همه چیز را تغییر دهیم، برای مثال سانترهای کمتری انجام دهیم. وقتی 4 یا 5 بازیکن به سمت شما می دوند، دفاع کردن آسان نیست.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آینتراخت فرانکفورت بایرن مونیخ بوندس لیگا ناگلزمن جمال موسیالا حملات بایرن بایرن مونیخ توماس مولر یک ضربه بار دیگر نیمه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۲۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن ۲ رئال ۲ : نه، مادرید نمی‌بازد! / طبق میل کارلتو

دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین دو غول آلمانی و اسپانیایی‌ در مونیخ، با تساوی دو بر دو پایان یافت تا تکلیف فینالیست به بازی برگشت در مادرید کشیده شود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بایرن مونیخ که بعداز یازده سال، بوندس‌لیگا را از دست داده و به لورکوزن واگذار کرده است، امشب برای زنده نگه داشتن شانس تنها جام فصل در خانه به مصاف رکورد دار قهرمانی اروپا رفت و با وجود تلاش فراوان نتوانست پیروز از زمین خارج شود.

ترکیب ابتدایی بایرن مونیخ (1-3-2-4): نویر | کیمیش، کیم، دایر، مزروعی | لایمر، گورتسکا | موسیالا، مولر، سانه | کین 

ترکیب ابتدایی رئال مادرید (2-4-4): لونین | وازکز، ناچو، رودیگر، مندی | والورده، کروس، شوامنی، بلینگام | وینیسیوس، رودریگو

 

بايرن با نقشه های توخل عالی شروع کرد اما این رئال مادرید بود که با افکار کارلو آنچلوتی مثل همیشه بهتر تمامش کرد و بار دیگر هنر مادرید در لیگ قهرمانان را به رخ هواداران متعصب مونیخ کشید.

حملات پر تعداد بایرن مونیخ به شکل ناگهانی با گل وینیسیوس جونیور پاسخ داده شد تا شوکی به تیم توخل وارد شود. پس از آن ریتم بازی به شدت کند دنبال شد و هیچ تیمی موقعیت جدی روی دروازه دیگری ایجاد نکرد.

نیمه دوم با شوک بایرن شروع شد و تا قبل از دقیقه ۶۰ مونیخی‌ها با دو گل همه چیز را عوض کردند و با گل های سانه و کین، پیش افتادند. اما تیمِ مقابل رئال باتجربه بود و اسیر جو فوق‌العاده آلیانتس نشد. آنها با بازسازی روحیه تیمی و فرار از حملات دامنه دار بایرن برای گل سوم، جریان توپ و میدان را در اختیار گرفتند و با چند تعویض شجاعانه کارلتو ، بازی را برگرداندند و بازنده از زمین خارج نشدند. کسی فکرش را نمی‌کرد که مرد ایتالیایی، بلینگام و کروس را بیرون بکشد و با نبوغ مودریچ و تکنیک و سرعت دیاز ، نبض بازی را در دست بگیرد.

حبس شدن بایرن در یک سوم دفاعی، فرصت را به دو برزیلی داد تا با نفوذ استادانه به داخل هجده قدم پنالتی بگیرند و وینی کار را با پنالتی تمام کند.

در شب تساوی ارزشمند مادریدی‌ها، وینیسیوس جونیور زننده هر دو گل رئال مادرید بود و تیم کارلو آنچلوتی را از شکست در آلیانتس آرنا نجات داد. ستاره برزیلی در نهایت به عنوان بهترین بازیکن این جدال انتخاب شد.

 

شرح گل‌ها 

بایرن مونیخ ۰-۱ رئال مادرید (وینیسیوس دقیقه ۲۳): پاس عمقی تونی کروس به ‌مانند خنجری بر قلب خط دفاعی بایرن مونیخ فرو رفت و توپش به وینیسیوس رسید و این مهاجم برزیلی در دوئل با نویر سربلند خارج شد و گل اول بازی را به ثمر رساند.

بایرن مونیخ ۱-۱ رئال مادرید (لروی سانه دقیقه ۵۳): پاس در عرض لایمر به لروی سانه رسید و وینگر آلمانی بایرن مونیخ به زیبایی از بین رئالی‌ها گذر کرد تا به محوطه جریمه برسد و در نهایت با شلیک زیبای خود لونین را به زانو درآورد

بایرن مونیخ ۲-۱ رئال مادرید (هری‌کین دقیقه ۵۶): با خطایی که واسکز بر روی موسیالا مرتکب شد، داور به سود بایرن مونیخ اعلام پنالتی کرد و هری‌کین در کمال خونسردی پنالتی خود را خلاف جهت آندری لونین، وارد دروازه مادرید کرد.

بایرن مونیخ ۲-۲ رئال مادرید (وینیسیوس دقیقه ۸۲): وینیسیوس جونیور برزیلی پس از مکث و تاملی که پشت نقطه سفید رنگ محوطه جریمه بایرن مونیخ داشت، بر خلاف جهت شیرجه نویر توپش را گل کرد.

دیگر خبرها

  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • انتقال نادر: فروش پزشک فرانکفورت با ۲۰۰ هزار یورو!
  • خلاصه بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ + فیلم
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2
  • بایرن ۲ رئال ۲ : نه، مادرید نمی‌بازد! / طبق میل کارلتو
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ تساوی در تکراری‌ترین جدال لیگ قهرمانان اروپا
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • بایرن مونیخ ۲ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • بایرن مونیخ ۰ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه