Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: باید در راستای اعتلای نظام اسلامی و کشورمان، امید آفرینی بیش از گذشته در جامعه استمرار و ترویج یابد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی؛ دکتر قناعت با تأکید بر این مطلب در شورای اداری شهرستان بشرویه، ضمن تسلیت ایام عزاداری و سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و شهدای دشت کربلا، اظهار داشت: گریه با معرفت بر مصیبت امام حسین(ع) گناهان انسان را پاک می‌کند که باید از این فرصت طلایی نهایت استفاده و بهره را ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کشور اسلامی ما خیلی مدیون لطف و عنایت خداوند متعال و ائمه اطهار(ع) است، اضافه کرد: به دلیل تأسی ملت و بزرگان دین ما به امام حسین(ع) است که توانسته‌ایم در این چهل و سال اندی از گردنه‌های سخت با موفقیت و سربلندی عبور کنیم.

استاندار عنوان کرد: دشمنان در ابتدای شکل گیری انقلاب علیه ما جنگ کلاسیک و مدرنی را طراحی کردند، در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران و رزمندگان ما فقط با عشق و علاقه به سرور و سالار شهیدان، جلوی متجاوزین را گرفتند و حتی یک وجب از خاک وطن هم به دست دشمن نیفتاد.

قناعت افزود: با گذشت سال‌ها از شکل گیری انقلاب و با وجود جنگ های تحمیلی، هنوز یک کلمه هم از اهداف و آرمان انقلاب اسلامی خود عقب نشینی نکرده‌ایم. 

به گفته وی؛ حضور رئیس جمهور ابرقدرت شرق در کشور و دیدار با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی ایران است که همه این پیشرفت و تعالی را مدیون مولایمان امام حسین(ع) هستیم.

وی اظهارداشت: تمام پیشرفت، تعالی و اقتدار جمهور اسلامی و حضور در صحنه و پشتیبانی ملت ایران، به تأسی از ائمه اطهار (ع) و سید و سالار شهیدان و مکتب عاشورا رقم خورده است.

استاندار با اشاره به امنیت پایدار جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر کشورهای منطقه، اظهار داشت: به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی است که بخشی از پول‌های بلوکه شده مان توسط کشورهای مختلف در حال آزاد شدن می باشد و بدون تردید نشان دهنده این است که ایران اسلامی رو به جلو است.

قناعت با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر اینکه "همه بدانند؛ هم دوستان ما، هم دشمنان ما، ما در عرصه‌ جنگ نظامی دشمن را عقب زدیم، در عرصه‌ جنگ سیاسی دشمن را عقب زدیم، در عرصه‌ جنگ امنیّتی دشمن را عقب زدیم؛ به توفیق الهی، در عرصه‌ جنگ اقتصادی هم دشمن را به طور قاطع عقب خواهیم زد"، اضافه کرد:جراحی اقتصادی بزرگ یعنی اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها توسط دولت سیزدهم اجرایی شد و برای این طرح رئیس جمهورمان آبروی خود را گرو گذاشت.

وی با ذکر این نکته که فضای داخلی کشور به همت دولت سیزدهم فضای کار و تلاش جهادی است، متذکر شد: هر وقت نیروهای دلسوز و انقلابی در مسند امور قرار گیرند، پیشرفت و توسعه محقق خواهد شد.

استاندار، آیت الله رئیسی را شخصیتی از جنس مردم و دولت سیزدهم را دولتی مردمی دانست و اضافه کرد: مردم از دولت سیزدهم توقع کار و تلاش دارند، تلاش دست اندرکاران دولت در مدیریت میدانی حوادث مختلف از جمله در حوادث سیل اخیر قابل تقدیر است، اما حل مشکلات جامعه نیازمند صبر و بردباری بیشتر مردم می باشد.

قناعت با بیان اینکه با تعامل خوب بین سه قوه در سطح کشور، شاهد تحولات خوب اقتصادی و زیرساختی در کشور هستیم، تصریح کرد:  فضای همدلی و کار در خراسان جنوبی نیز حاکم است و مسائل مختلف توسط شخص استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از سطح ملی پیگیری و مطالبه‌ گری می‌شود.

وی ادامه داد: تلاش ما این است که با همدلی، بیشترین بهره را برای توسعه و پیشرفت خراسان جنوبی رقم بزنیم.

استاندار با اشاره به فرمایشات دیدار نوروزی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با هیئت دولت و نام بردن ایشان از دولت سیزدهم به عنوان دولت امیدآفرین، اظهار داشت: فرمایشات معظم له برای دولت امیدبخش و مسئولیت‌آفرین است و با همین فضای تلاش جهادی حاکم بر کشور، آینده‌ای روشنی در انتظار کشورمان خواهد بود. 

قناعت تصریح کرد: دشمنان به دنبال تزریق ناامیدی در جامعه ما هستند و در این راستا القا می‌کنند که جمهوری اسلامی ایران به بن بست رسیده، سفرهای استانی و میدانی شخص رئیس جمهور چیزی جز امید و آینده روشن برای کشورمان نیست که ما باید به همین سمت و سو حرکت کنیم تا سرمایه اجتماعی امید را به جامعه برگردانیم.

وی افزود: اگر جمهوری اسلامی ایران به بن رسیده چرا دشمنان با همه امکانات و تجهیزات خود علیه آرمان‌ها و اهداف نظام تلاش می‌کنند، چرا اینقدر دشمنان هزینه و تلاش می‌کنند؟ لذا بدانید که دشمنان ما به بن بست رسیده‌اند و جمهوری اسلامی ایران همچنان مسیر پراقتدارش را ادامه می‌دهد و به اهدافش نزدیک و نزدیکتر می‌شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امید آفرینی اعتلای نظام اسلامی جمهوری اسلامی ایران خراسان جنوبی دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۲۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: نقشه مهندسی فرهنگی استان که براساس اسناد بالادستی تهیه شده، آماده رونمایی است.

جواد قناعت امروز پنجشنبه (۶ اردیبهشت) در اولین شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: سیاست دولت در مباحث فرهنگی پیاده‌سازی گفتمان انقلاب در راستای هویت اسلامی - ایرانی است که در همین راستا دولت در کنار اقدامات زیر ساختی به موضوع فرهنگ هم توجه کرده است.

استاندار با بیان اینکه فعال سازی جلسات شورای فرهنگ عمومی در شهرستان ها یکی از این موارد در دولت سیزدهم است، افزود: این شورا قرارگاه سیاست گذاری در سطح استان است.

قناعت گفت: در سال ۱۴۰۲ ما فعال شدن شورای پاسداشت زبان فارسی را داشتیم، این مهم قانون است و مصوبه شورای فرهنگ عمومی را دارد.

وی خواستار جدی گرفتن مصوبات شورای فرهنگ عمومی توسط دستگاه ها شد و افزود: شورای فرهنگ عمومی قرارگاه سیاست گذاری است لذا اولویت ها باید مشخص و دستگاه ها در این جلسات حضور منظمی داشته باشند.

استاندار افزود: برخی موضوعات و تصمیم ها همانند پاسداشت زبان فارسی گرچه شاید برای داخل موضوع کوچکی باشد اما رسانه های دنیا برای آن واکنش نشان می دهند لذا در شورای فرهنگ عمومی باید با مطالعه وارد شد.

قناعت گفت: بزرگداشت مفاخر و نقشه مهندسی استان، پیوست گردشگری و پیوست فرهنگی از موضوعات مطرح شده در این شورا بود، بخش عمده سند جنبه ایجابی و بخشی سلبی است و اگر افراد در قالب گردشگری بخواهند فضای استان را خدشه دار کنند باید ورود کرد.

به گفته وی، آمریکا با قدرت عظیم نظامی در صحرای طبس بدون اینکه ما گامی برداریم درگیر طوفان شن شد و بزرگترین هواپیماهای آمریکا زمین گیر شدند. باید معجزه پنجم اردیبهشت در عرصه‌های ملی جدی دیده شود.

قناعت با بیان اینکه برای اجرای برخی پروژه ها اعتبارات ملی داریم، گفت: نیاز است دستگاه های متولی، مطالبات خود را از مرکز پیگیری کنند تا شاهد پیشرفت فیزیکی بیشتری در پروژه ها باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود